The Best Spread 728x90ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    chomel's Avatar
    chomel is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    chomel is on a distinguished road
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Tinggal Di Batu PAhA
    Age
    32
    Posts
    84
    Points
    29.10
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    570

    Menarik Untuk dibaca .........

    Keindahan yang hakiki datangnya dari hati yang ikhlas bukan dari
    pandangan seseorang. Seorang wanita di lapangan terbang sedang
    menunggu waktu penerbangannya. Sambil menunggu dia makan biskut yang
    dibelinya sebelum itu dan membaca buku cerita. Sedang dia makan dia
    terperasan yang lelaki disebelahnya turut mengambil biskut dari
    bungkusan yang sama yang terletak disebelahnya.

    Setiap keping biskut yang dia ambil lelaki itu turut mengambil sama.
    Didalam hati wanita itu menyumpah-nyumpah lelaki itu. Alangkah tak
    malunya lelaki ni.....dah la tak mintak dari aku....makan sama
    banyak dengan aku pulak tu...Pencuri!!!! rungut wanita itu
    dalam hati.

    Dalam pada itu lelaki itu dengan muka yang tenang terus dengan
    perbuatannya. Hinggalah sampai ke biskut yang terakhir terdapat
    dalam bungkusan itu. Wanita itu menunggu reaksi dari lelaki itu.
    Sambil tersenyum lelaki itu mengambil biskut yang terakhir itu lalu
    dipatah dua lantas memberikan separuh darinya kepada wanita
    itu.Wanita itu menjadi begitu marah namun dia tetap menahan dirinya
    dari mememarahi lelaki itu.

    Sambil merampas dengan kasar biskut yang separuh itu dan menunjukkan
    mukanya yang masam mencuka wanita itu berkata dalam hatinya. Berani
    sungguh lelaki ni. Memang muka tak malu. Pencuri besar.

    Kedua- dua wanita dan lelaki itu terus duduk sehingga panggilan
    untuk menaiki pesawat untuk wanita itu sampai. Sambil menarik nafas
    lega seolah baru lepas dari satu kejadian ngeri wanita itu bergerak
    menaiki pesawatnya.

    Apabila dia sampai ditempat duduk nya beliau membuka beg kecilnya
    untuk mengambil barang. Alangkah terkejutnya dia bila melihat satu
    bungkusan biskut berada di dalam begnya masih elok belum terbuka.

    Jika biskut ni ada dalam beg aku jadi bermakna biskut yang aku makan
    tadi.....Ya ...biskut yang dimakannya tadi adalah kepunyaan lelaki
    itu. Alangkah malunya dia atas segala tindakannya terhadap lelaki
    itu. Lelaki itu telah sanggup berkongsi biskut dengannya sehingga
    biskut yang terakhir biar pun dari awal lagi wanita itu telah
    menunjukkan reaksi marahnya.

    Untuk meminta maaf sudah terlambat namun hatinya penuh kekesalan
    kerana bersifat kedekut dan tidak mahu berkongsi dengan orang lain.
    Kini dia menyedari bahawa dialah pencuri biskut yang sebenar.

    Moral 1 : Oleh itu...jangan makan biskut masa
    tunggu bas/keretapi/kapalterbang...makan benda lain.

    Moral 2 : Lelaki lebih cool semasa makan biskut berbanding
    perempuan.... --- >> bg chomel no comment..ikut situasi ni, rasa ye kot

    Moral 3 : Jika tak nak kongsi biskut ngan org lain, kongsi lah
    citer nih ngan org lain...
    Last edited by joney; 23-03-2007 at 06:40 PM.
    :cool: Jaga Diri, Hiasi Peribadi :cool:


  2. stp 468x60-en

  3. #2
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    591
    huahuahua...
    malu giler kalo moon yg kat tmpat tu...
    mau merah padam muka moon...
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'



  4. #3
    sharksuke's Avatar
    sharksuke is offline Full Time Supporter

    is back to be Ehozarian
     
    I am:
    Awesome
     
    sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute sharksuke has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kuantan
    Age
    31
    Posts
    2,543
    Points
    2,099.04
    Thanks
    55
    Thanked 121 Times in 86 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    27624
    hehe..
    cool ker kalu laki makan biskut..
    nk test ler..
    biskut apa nk makan comel.
    kasi tip skit.



  5. #4
    streakfreak's Avatar
    streakfreak is offline DieHardFan Member
    is coding non-stop
     
    I am:
    Happy
     
    streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute streakfreak has a reputation beyond repute
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Meoww Land
    Posts
    1,598
    Points
    421.10
    Thanks
    73
    Thanked 47 Times in 36 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2898
    hahahahaa....mesti pas ni kalau pompuan tu jumpa mamat tu lg,dia terjon longkang!
    x tahan malu!!
    perasan!


  6. bitcoin 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. FADHILAT BERCIUM. WAJIB DIBACA. ISLAM SESUNGGUHNYA MEMANG INDAH& CANTIK.
    By srie in forum Religious Talk / Muslim Section
    Replies: 10
    Last Post: 02-05-2010, 08:08 AM
  2. KISAH TELADAN UNTUK DIBACA
    By cyclon in forum Religious Talk / Muslim Section
    Replies: 1
    Last Post: 13-02-2010, 09:51 AM
  3. Fakta Menarik untuk difikir ....
    By kitaro in forum Politic Discussion
    Replies: 16
    Last Post: 25-10-2008, 02:55 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX ECN Gravity

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads