The Best Spread 728x90ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    budak2's Avatar
    budak2 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    360
    Points
    114.00
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2580

    e,eh..puase ker...

    1.Puasa Buta Celik:- Matanya kuyu, layu dan bagai tak larat nak angkat kelopak mata. Mengantuk la tu konon!Tapi bila nampak awek lalu kelopak mata yg tadinya tak larat nak angkat jadi terbeliak! Maknanya puasa korang setakat lapar perut aje!

    2.Puasa Buta Membuta:- Selepas berbuka dia akan menidurkan dirinya sebab sudah kenyang tahap maksimum. Dia cuma bangun bila time sahur, itupun kadang-kadang dikejutkan dgn menyimbah sebaldi air. Selepas waktu imsak dia akan sambung tidur sehingga tiba waktu berbuka pada petangnya.

    3.Puasa Nyanyuk:- Dia tak tua, dia masih muda. Sihat dari segi fizikal dan mental. Entah bagaimana sebaik tiba bulan Ramadhan penyakit nyanyuknya akan datang menyerang dan asyik terlupa lalu terbuat macam-macam hal memanjang. Bagaimanapun nyanyuk dia cuma sering termakan dan terminum ajer. Tidak pula dia terlupa nama sendiri atau di mana rumahnya.

    4.Puasa Asap:- Tak makan dia boleh tahan. Tak minum pon dia tak kisah. Letaklah makanan dan minuman paling lazat kat muka bumi ini nescaya dia akan buat selamba aje. Tetapi cuma korang letakan rokok kat depannya nescaya dia akan menggelupur. Juadah berbuka dan bersahurnya sekotak rokok.

    5.Puasa Borong:- Dia puasa macam org lain juga. Namun cuma satu saja masalahnya, iaitu ketika berada di Pasar Ramadhan. Kalau ada 800 jenis juadah yg dijual tak satupun dia tak beli! Sepuluh jarinya penuh jinjit bungkusan plastik. Kalau tak muat dia buleh gantung kat leher dan telinga!

    6.Puasa Telan Semua:- Dia takde masalah ketika berpuasa tapi bermasalah besar bila time berbuka tiba. Mana taknya juadah berbuka berbuka puasa yg dihidang penuh satu meja dia telan semua. Andai kata kerusi meja itu pun boleh dimakan, nescaya esoknya dia akan makan atas lantai la pulak sbb kerusi meja dia dah telan

    7.Puasa Ghaib:- Dia bukan ada ilmu ghaib, ilmu hitam atau ilmu alam. Tetapi dia cukup mahir menghilangkan diri pada waktu-waktu tertentu. Bagi orangg yang berpengalaman mereka dengan mudah dapat mengesan org camni. Pertama cari kat tandas, bawah tangga, stor atau belakang opis. Beberapa meter sebelum menemuinya korang akan dpt menghidu aroma asap atau kari!

    8.Puasa Menghitung Hari:- Dia bukan pakar matematik, malah masa exam dulu mmg telah diduga dia akan kantoi subjek matematik. Namun sejak 1 Ramadhan dia cukup rajin mengira. Mengira berapa hari lagi Hari Raya akan tiba. Kan elok kalau kira berapa hari dah berpuasa.

    9.Puasa Belakang:- Depan og bukan main letih lagi mukanya. Nak bercakap menggigil bibir, nak melangkah ketar lutut. Macam buleh tumbang je dgn sekali tiup. Tapi dlm letih dan ketar tu dia dukup cekap menghidu mana-mana kedai yg bukak pintu belakang.

    10.Puasa Tanpa Nama:- Kira terang-terang tak puasa la tu! Mmg elok sangat kalau kena gantung pinggang mangkuk kat tengkuk dan diarak keliling kampung dgn kereta mayat. Nak lagi elok lepas tu campak dalam lubang kubur terus.


  2. bitcoin 468x60-en

  3. #2
    Don kin's Avatar
    Don kin is offline DieHardFan Member
    is simply person
     
    I am:
    Cool
     
    Don kin has a spectacular aura about Don kin has a spectacular aura about
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    On Earth
    Posts
    1,943
    Points
    763.10
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    590



  4. #3
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    banyak ko punye takrif berpuase ni ekk...



  5. #4
    alfatih's Avatar
    alfatih is offline Ehoza's Freak
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    ampang
    Age
    36
    Posts
    3,659
    Points
    1,231.90
    Thanks
    1
    Thanked 33 Times in 14 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2262
    macam macam hal yer skang anyway selamat hari raya



  6. #5
    s_bleeza is offline Hyper Active Member
    This user has no status.
     
    I am:
    Awesome
     
    s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute s_bleeza has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    KL
    Posts
    2,151
    Points
    714.91
    Thanks
    12
    Thanked 72 Times in 25 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    6512
    Harap2 semua ehozarian tidak tersenarai yg di atas nu...



  7. #6
    bul4t's Avatar
    bul4t is offline Super Ehozarian II

    is bergolek-golek
     
    I am:
    Crazy
     
    bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    30
    Posts
    4,969
    Points
    1,166.18
    Thanks
    121
    Thanked 117 Times in 84 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    55907
    aku no4... haha

    "Mata boleh
    BERZINA dgn melihat, lidah boleh BERZINA dgn bercakap, tangan boleh BERZINA dgn berpegangan,
    kaki boleh
    BERZINA dgn berjalan ke tempat maksiat. Hati pula boleh BERZINA dgn merindui, mengingati dan membayangi si dia."
    -[HR Bukhari dan Muslim]-




  8. #7
    ArericH's Avatar
    ArericH is offline True Ehoza's Supporter
    is kawen tu ape?
     
    I am:
    Shy
     
    ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    bilik tv
    Posts
    13,741
    Points
    2,145.81
    Thanks
    103
    Thanked 309 Times in 240 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    250320
    Quote Originally Posted by s_bleeza View Post
    Harap2 semua ehozarian tidak tersenarai yg di atas nu...
    nampak telahan bleeza x betul krana ada sorang 2 da ngaku....
    Suatu Kenangan™
    ~You're a princess, one day you'll be a queen.. You must be strong if you want to be a queen~ArericH.K
    ~patah tumbuh hilang berganti memanjang...~bul4t



  9. #8
    zamreda's Avatar
    zamreda is offline pakar metafizik
    is berusaha menjadi bos
     
    I am:
    Shy
     
    zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute zamreda has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2008
    Location
    pc,pc,pc
    Age
    35
    Posts
    12,304
    Points
    3,240.65
    Thanks
    966
    Thanked 752 Times in 544 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    144997
    bnyak jugak takrif posa secara kasar ye.
    >>>


  10. The Best Spread 468x60ms

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
The Best Spread 160x600ms

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads