TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    procodine's Avatar
    procodine is offline Regular Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    procodine is on a distinguished road
    Join Date
    May 2007
    Location
    pokok sena, kedah
    Age
    31
    Posts
    217
    Points
    87.60
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    559

    Surat Nak Kawen Lagi

    Suami bin Lelaki
    No. 99 Jalan Todak,
    Taman Seri Tenggara,
    34200, Parit Buntar,
    Perak Darul Ridzuan.

    Isteri binti Perempuan
    No. 99 Jalan Todak,
    Taman Seri Tenggara,
    34200, Parit Buntar,
    Perak Darul Ridzuan.

    31 April 2007

    Puan,

    PERKARA : PERMOHONAN UNTUK BERPOLIGAMI

    Perkara di atas adalah di rujuk.

    2. Sebab utama permohonan ini di lakukan adalah kerana saya ingin melengkapkan kuota yang telah di peruntukkan bagi saya. Buat masa ini kuota yang telah di isi cuma satu, memandangkan masih ada 3 kekosongan, eloklah jika dapat di penuhi secepat mungkin. Pihak yang akan mengisi satu kekosongan ini buat masa ini ialah Cik Hana Fazura binti Ramli yang merupakan setiausaha saya di pejabat. Memandangkan komitmen yang beliau tunjukkan di pejabat amat baik, eloklah jika kita masukkan dia bersama kita di dalam organisasi keluarga kita. Kekosongan yang selebihnya akan di isi di masa akan datang.

    3. Untuk makluman pihak puan, yang sebenarnya masalah ini telah lama saya fikirkan tetapi memandangkan poket saya yang selalu nipis, terpaksalah saya tangguhkan dulu permohonan ini di samping kurangnye rasa keyakinan untuk mengemukakan permohonan ini. Kini, setelah saya dapat mengeluarkan kesemua duit pelaburan ASB saya, saya merasakan kembalinya semangat saya yang telah hilang selama ini.

    4. Permohonan ini amat setimpal kerana dengan kedudukan sekarang ia menguntungkan kedua belah pihak dan juga pihak ketiga. Selama ini hidup kita bahagia sebab jika tidak, manakan mungkin puan dapat menjadi seperti sekarang. Semua yang puan miliki sudah bertambah besar. Kereta besar, rumah besar, rantai besar dan pakaian besar. Jika dulu potongan puan seperti gitar, kini sudah bertukar menjadi drum. Oleh itu, sudilah kiranya dapat kita kongsi bersama insan lain kebahagiaan kita ini.

    5. Pihak puan juga dapat menikmati faedah dari kelulusan permohonan ini kerana puan akan tetap menikmati apa yang telah puan miliki sekarang dengan waktu bekerja lebih singkat dan sistem syif akan di perkenalkan iaitu 1 hari kerja dan 1 hari cuti rehat. Waktu bekerja yang selebihnya akan ditampung oleh pihak ketiga. Kebaikan yang puan akan nikmati ialah waktu rehat yang bebas kerana dalam waktu puan bercuti, saya selaku Penyelia tidak akan memantau aktiviti yang puan lakukan. Pada waktu itu saya cuma akan fokus kepada hasil kerja pihak ketiga. Menguntungkan bukan?

    6. Segala kerjasama dari pihak puan saya dahulukan dengan ribuan terima kasih. Saya amat berharap pihak puan dapat meluluskan permohonan saya ini kerana adalah lebih baik jika kita dapat berkongsi kebahagiaan kita ini bersama insan lain. Saya harap permohonan saya ini di balas dengan senyuman penuh keikhlasan dari pihak puan dan tandatangan puan di atas kertas yang saya lampirkan bukannya balingan periuk nasi, pinggan-mangkuk, ketukan senduk dan perkara-perkara yang menyukarkan pihak puan untuk melakukannya.

    7. Saya harap puan sudi meluluskan permohonan ini. Hadirkanlah senyumanmu sebagaimana ketika kita menyambut orang baru iaitu bayi kita kedalam keluarga kita 10 tahun lepas. Situasinya lebih kurang sama dengan masa kini. Kita akan menerima orang baru juga cuma bezanya ialah jika 10 tahun yang lepas kita perlu menjaga dan membelainya dengan manja bersama tetapi kali ini, setiap urusan penjagaan dan belaian manja akan di laksanakan oleh saya sepenuhnya.

    8. Akhir kata, saya harap permohonan saya ini dapat dibalas secepat mungkin. Semoga kita bersama-bersama dengan pihak ketiga akan dapat melaksanakan program ini dengan jayanya.

    Sekian, Terima Kasih.

    "BERKORBAN DAN BERKONGSI KEBAHAGIAAN LAMBANG RUMAHTANGGA BAHAGIA"

    Yang Ikhlas Memohon,

    Suami bin Lelaki

    kalau dah ada tolong del yer.. aku baru baca benda nie.. huhuhu


  2. The Best Spread 468x60ms

  3. #2
    alhadi53's Avatar
    alhadi53 is offline Junior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    alhadi53 is on a distinguished road
    Join Date
    Sep 2007
    Age
    64
    Posts
    8
    Points
    2.40
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    0
    Sungguh bijak cara tuan mengemukakan surat permohonan untuk mengisikan kekosongan kuota.
    Tapi hakikatnya, semua jantan bin lelaki begitu lah kehendaknya tidak cukup dgn satu......walau pun saya seorang lelaki tetapi saya terasa amat geram dgn lelaki yang memikirkan diri sendiri.... fikirkan anak anak, pasti mereka akan terasa terpinggir maka akan terjadi lah penagih dll...renung renungkan lah, fikir fikirkan lah.



  4. #3
    alfatih's Avatar
    alfatih is offline Ehoza's Freak
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    ampang
    Age
    36
    Posts
    3,659
    Points
    1,231.90
    Thanks
    1
    Thanked 33 Times in 14 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2262
    macam aku pernah baca jer post nih .....



  5. #4
    Don kin's Avatar
    Don kin is offline DieHardFan Member
    is simply person
     
    I am:
    Cool
     
    Don kin has a spectacular aura about Don kin has a spectacular aura about
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    On Earth
    Posts
    1,943
    Points
    763.10
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    590



  6. #5
    scarface's Avatar
    scarface is offline Full Time Supporter
    is itu ini begitu begini
     
    I am:
    Cool
     
    scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    helsinki
    Posts
    2,706
    Points
    269.72
    Thanks
    342
    Thanked 105 Times in 57 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    52391
    98 markah utk soalan esei SRP BM th 1980.
    tp xde ke maklum balas dr pihak puan...?



  7. #6
    spedarman's Avatar
    spedarman is offline Ehoza's Freak
    is lelaki
     
    I am:
    Cool
     
    spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute spedarman has a reputation beyond repute
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Selangor
    Age
    34
    Posts
    3,842
    Points
    1,387.54
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    4742
    ni baru surat nak kawin isteri kedua...belum lagi istri 3 n ke-4...mau ada 4-6 muka surat...sebab nak bagi istri 1,2



  8. #7
    johanabdullah's Avatar
    johanabdullah is offline Hyper Active Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute johanabdullah has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    anfield
    Age
    34
    Posts
    2,261
    Points
    821.40
    Thanks
    172
    Thanked 212 Times in 128 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    10958
    bagusla surat nie..leh aku apply nak kawen lagik satu nie..haha..
    "I admire Gay Men!!!They Leave More Women For Me!!



  9. #8
    miss sya Guest
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    rs miss sya ada blasan @ jwpn dari pihak isteri bin pompuan tp not sure mn miss sya pnah bc



  10. #9
    aie's Avatar
    aie is offline Regular Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    aie is on a distinguished road
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    malaysia
    Posts
    188
    Points
    76.19
    Thanks
    5
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    534
    yang ni macam dah pernah baca dah...
    kalau tak silap dalam MEGASUTRA kot.
    ainolyaqin yang post kan, memang giler sket mamat tu....
    kepala bijak tapi idea giler2....
    lawak ni dari waktu sekolah lagi....memang dier yang wat ni....confirm....ex-classmate gua ni la punyer kejer....


  11. stp 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. kad kawen..
    By kimmy_ky in forum Jokes, Pranks
    Replies: 17
    Last Post: 16-05-2009, 12:11 AM
  2. Surat CInta Zaman Sekarang (Ada lagi ke?)
    By mugo in forum Adult Conversation
    Replies: 1
    Last Post: 08-05-2009, 12:00 PM
  3. Panduan Surat Rasmi Untuk Lelaki Berkahwin Lagi
    By oweizmez in forum Jokes, Pranks
    Replies: 3
    Last Post: 10-06-2008, 03:56 PM
  4. Kawen
    By valentine in forum Jokes, Pranks
    Replies: 2
    Last Post: 19-08-2007, 12:25 AM
  5. Surat Rasmi Cara Minta Kawen Lagi....
    By valentine in forum Jokes, Pranks
    Replies: 0
    Last Post: 03-08-2007, 05:26 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads