stp 728x90-en

+ Reply to Thread
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    budak2's Avatar
    budak2 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    360
    Points
    114.00
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2580

    Manusia Bangsat!!!



    Seorang gadis berusia awal 20an menemui seorang doktor pakar jiwa.

    "Doktor, saya rasa teramat marah yg sangat-sangat dgn boyfreind saya hinggakan saya memanggilnya manusia bang_sat. Ada kalanya saya rasa ianya keterlaluan, dan ada kalanya pula saya rasa sememangnya patut saya memanggil dia macamtu.."

    "Hmm.. panggilan itu sememangnya satu kejian &hinaan yg agak melampau untuk seseorang.. tapi, mungkin kamu ada sebab tersendiri sehingga memangilnya sedemikian. Ceritakan & luahkanlah kpd saya agar saya dapat membantu.."

    "Ya memang ada.. pd satu malam kami berduaan di tepi pantai dalam kereta. Dia pegang tangan saya."

    "Dia pegang tangan kamu macam ni ke?"

    "Ya. Macam yg doktor buat nilah caranya"

    "Kalau hanya sebab ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bang_sat. Itu tandanya dia tidak mahu berengang dgn kamu... "

    "Kemudian dia merapatkan badannya kepada saya dan memeluk bahu saya... "

    "Dia buat macam ni ke?"

    "Ya. Macam ni lah dia peluk saya doktor.."

    "Itu bukan bangsaat, itu tandanya dia mahu sentiasa berdamping dgn kamu."

    "Kemudian dia cium saya.."

    "Dia cium kamu macam ni ke?"

    "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor buat."

    "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil bang_sat.Itu tandanya dia sayangkan kamu."

    "Kemudia dia memasukkan tangannya kedalam baju aya & meraba2 buah dada saya doktor.."

    "Dia buat macam ni ke?"

    "Ya.Macam doktor buat inilah cara dia emperlakukannya.."

    "Itu bukan bang_sat, itu tandanya dia mahu mmbelai diri kamu.."

    "Kemudian dia menanggalkan kesemua pakaian saya satu persatu.."

    "Adakah kamu membantah tindakannya?"

    "Tidak. malah saya merelakannya sebab saya sayangkan dia.."

    "Dia tanggalkan pakaian kamu macam ni ker?"

    "Ya. Sampai saya berbogel sepenuhnya macam sekarang ni doktor... "

    "Itu masih belum patut dipanggil bang_sat kerana apa yg dia buat sebab nak mengenali diri kamu sepenuhnya"

    "Kemudian dia mencumbui saya lalu mengadakanhubungan seksual sepenuhnya dgn saya... "

    ... .. ... ... .. ...

    ... .. ...



    "Dia buat macam yg kita buat tadi ker?"

    "Ya. Memang itulah yg kami lakukan ketika itu"

    "Itu juga masih belum boleh dipanggil bang_sat. Itu tandanya dia memerlukan kamu."

    "Kemudian dia memberitahu saya yg dia sebenarnya ada AIDS"

    "CHESSSS!!!!! MANUSIA BANGSAAAATTTTT!!!!!"

    Semua pekerja klinik terkejut dgn jeritan doktor pakar jiwa itu..


  2. The Best Spread 468x60ms

  3. #2
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    letak la ditempat yg sepatutnye...

    ni kire cerita lawak dah ni...



  4. #3
    ArericH's Avatar
    ArericH is offline True Ehoza's Supporter
    is kawen tu ape?
     
    I am:
    Shy
     
    ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute ArericH has a reputation beyond repute
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    bilik tv
    Posts
    13,741
    Points
    2,145.81
    Thanks
    103
    Thanked 309 Times in 240 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    250320
    tul 2.... sokong....
    Suatu Kenangan™
    ~You're a princess, one day you'll be a queen.. You must be strong if you want to be a queen~ArericH.K
    ~patah tumbuh hilang berganti memanjang...~bul4t



  5. #4
    ayien's Avatar
    ayien is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    ayien is on a distinguished road
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    where?
    Age
    32
    Posts
    98
    Points
    31.20
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    568
    :cool:



  6. #5
    alfatih's Avatar
    alfatih is offline Ehoza's Freak
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    ampang
    Age
    36
    Posts
    3,659
    Points
    1,231.90
    Thanks
    1
    Thanked 33 Times in 14 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2262
    mcam gampanggg......



  7. #6
    Don kin's Avatar
    Don kin is offline DieHardFan Member
    is simply person
     
    I am:
    Cool
     
    Don kin has a spectacular aura about Don kin has a spectacular aura about
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    On Earth
    Posts
    1,943
    Points
    763.10
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    590
    seronok je doktor dpt main ngan patient..
    tp kn dh kena aids..



  8. #7
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28476
    padan muka doc tu wakakaka



  9. #8
    scarface's Avatar
    scarface is offline Full Time Supporter
    is itu ini begitu begini
     
    I am:
    Cool
     
    scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute scarface has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    helsinki
    Posts
    2,706
    Points
    269.72
    Thanks
    342
    Thanked 105 Times in 57 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    52392
    ha nk sgt dh kn aids
    dh jd dr.bangsat
    hahahahahaha


  10. pamm 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Api wajah manusia...
    By nikridzuan in forum X-Files, Mistery, Amazing
    Replies: 7
    Last Post: 29-04-2010, 05:15 AM
  2. Nestle Dan Siapa Yang Bangsat
    By headpux in forum Adult Conversation
    Replies: 3
    Last Post: 12-06-2009, 08:34 PM
  3. Manusia paling tinggi dan manusia paling kecil
    By HK23 in forum X-Files, Mistery, Amazing
    Replies: 5
    Last Post: 06-05-2009, 12:54 AM
  4. MANUSIA
    By headpux in forum Religious Talk / Muslim Section
    Replies: 0
    Last Post: 19-01-2009, 08:58 PM
  5. bangsat kamu
    By boy85 in forum Jokes, Pranks
    Replies: 10
    Last Post: 17-01-2008, 08:29 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads