The Best Spread 728x90ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    budak2's Avatar
    budak2 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    360
    Points
    114.00
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2580

    Meh Bace Ni Plak..........hehe

    KEMAHIRAN SEMULAJADI
    Di Supermarket ada seorang cashier yang sangat mahir dalam bidangnya.

    Dengan hanya mendengarkan bunyi benda yang diletakkan di meja kaunternya, ia dapat mengetahui harga yang dibeli pelanggannya.

    Suatu hari ada seorang pelanggan wanita menghampiri kaunter untuk membuat pembayaran... Mungkin kerana sakit perut... pelangan wanita tadi secara tidak sengaja terbuang angin .

    Selepas semua barang diletakkan diatas meja... Cashier ini pun berkata:

    "Semua sekali berharga RM 60.00"

    Wanita : "Apsal mahal sangat.. saya cuma beli 5 batang pen dan tiga buah buku tulis.. biasanya cuma RM 10.00 saja"

    Cashier : "5 batang Pen dan 3 buah Buku tulis itu memang harganya RM 10.00.. tapi gas Pemedih mata yang Anda test tadi itu seharga lima puluh lima ribu rupiah."

    NASIB MALANG

    Suatu malam, ada seorang lelai memasuki sebuah Bar. Disitu dia duduk dan meminta bartender agar membawakan dia sebotol bir. Lalu diminumnya bir itu dengan cepat, kemudian membuka dompetnya, mengeluh, dan meminta bir lain segelas lagi... Setiap kali dia menerima bir, lelaki itu meminumnya... melihat dompetnya.. mengeluh, dan memesan bir lagi... . Bartender itu menjadi curiga dan berkata.. "Hey.. Brader... kenapa setiap kali menghabiskan bir lalu terburu˛ membuka dompet? Engkau takut wang tidak mencukupi?" Lelaki itu menjawab.. "Bukan itu masalahnya. Saya melihat gambar isteri saya dalam dompet ini. Saya akan terus minum sampai dia berubah menjadi cantik. Kemudian barulah saya akan pulang ke rumah."

    BUKU PUNYE PASAL

    Seorang lelaki cina menaiki sebuah kapalterbang untuk ke suatu destinasi. Beruntung dia kerana mendapat tempat duduk bersebelahan dengan wanita cantik. Kemudian mereka berkenalan. Lelaki tersebut melihat wanita itu sedang membaca buku tentang seks. Kemudian dia bertanya tentang buku itu dan wanita menjawab.. "Ini buku yang sangat menarik tentang seksual statistik... buku ini mengatakan orang India punya anu yang paling panjang.. tapi orang melayu yang paling besar. Eh, kita ni asyik bercakap... tapi namanya belum kenal... Saya Syikin.. dan awak..?" Lelaki Cina Menjawab... "Saya.. Muthusami... "


  2. The Best Spread 468x60ms

  3. #2
    budak2's Avatar
    budak2 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    360
    Points
    114.00
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2580
    Deduksi

    Jiran 1 : Wahh... baru pindah ke?
    Jiran baru : Ah... ya. Saya baru pindah ke sini. Cantik ye kat sini.
    Jiran 1 : Encik ni kerja apa?
    Jiran baru : Oh... saya ni seorang professor di universiti. Saya mengajar pasal deduksi.
    Jiran 1 : Deduksi? Apakebendenye tu?
    Jiran baru : OK. Mcm ni. Saya bagi satu contoh. Saya nampak ada rumah anjing kat belakang rumah encik. Dengan itu, saya dapat rumuskan yg encik ni bela anjing.
    Jiran 1 : Ya, betul.
    Jiran baru : Fakta tadi membawa saya merumuskan yg encik ini berkeluarga.
    Jiran 1 : Huh... betul lagi.
    Jiran baru : Dan fakta yg encik ni berkeluarga membolehkan saya merumuskan yg encik ini beristeri.
    Jiran 1 : Tepat sekali.
    Jiran baru: Itulah deduksi.

    Petang itu...

    Jiran 1 : Saya baru je bersembang dgn jiran sebelah... baru pindah.
    Jiran 2 : Ooo... dia kerja apa?
    Jiran 1 : Dia ni seorang professor, mengajar deduksi.
    Jiran 2 : Apa tu??
    Jiran 1 : OK, saya bagi contoh. Awak ada anjing kat rumah?
    Jiran 2 : Tak.
    Jiran 1 : Aishehman...



  4. #3
    Don kin's Avatar
    Don kin is offline DieHardFan Member
    is simply person
     
    I am:
    Cool
     
    Don kin has a spectacular aura about Don kin has a spectacular aura about
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    On Earth
    Posts
    1,943
    Points
    763.10
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    590
    mahal giler gas pemedih mata ek..


  5. pamm 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. [IMPORTANT] Bace artikel dan dapat $$$
    By dr_zool in forum Other Money Making Opportunities
    Replies: 18
    Last Post: 06-05-2010, 05:38 PM
  2. SALAMULLAHIALAIKUM W.B.T....BACE NIE
    By tenuk91 in forum Religious Talk / Muslim Section
    Replies: 0
    Last Post: 27-02-2009, 06:04 AM
  3. meh cni meh..bace jap je..
    By declaireus in forum Ehoza New Member/User Lounge
    Replies: 28
    Last Post: 16-01-2009, 08:58 AM
  4. korang kene bace ni
    By khairol in forum Jokes, Pranks
    Replies: 0
    Last Post: 19-10-2008, 10:05 AM
  5. kornag tension nie bace ni....
    By boyot87 in forum Jokes, Pranks
    Replies: 7
    Last Post: 26-03-2008, 04:46 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads