stp 728x90-en

+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 4 LastLast
Results 1 to 10 of 31
  1. #1
    synor76's Avatar
    synor76 is offline Super Senior Member

    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute synor76 has a reputation beyond repute
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    39
    Posts
    522
    Points
    89.37
    Thanks
    2
    Thanked 32 Times in 23 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    3213

    **** lebih mulia dari penduduk setinggan??

    Sempena 50 merdeka ni.. nampaknye orang melayu yang meneroka bandar (setinggan istilah menteri beso selangor) nampaknye lebih hina dari **** yang ada kat melaka.. buktinya..

    1. Rumah setinggan diroboh on-time.. setelah diberi notis. **** pulak diberi tangguh dan diberi publisiti meluas di akhbar.

    2. Rumah setinggan diroboh & tidak diberikan tempat ganti. **** pulak dicarikan tempat untuk bersemayam dengan lebih selesa ditempat lain.

    3. PBT tak bagi muka langsung pada penduduk setinggan, walau pun ada bantahan tetapi ditolak dan dihalau dengan rilek jek. **** pulak.. jangankan PBT, FRU yang berpakaian uniform kalis peluru dan perisai-perisai pun takut nak dekat.. siap nyanyi negarakuku pulak tu.. agaknyer kandang **** tu ade najis kot.. rumah setinggan tak najis..

    4. Bila bab merobohkan setinggan.. para menteri takde pulak nak sebok isu perkauman, maklum le orang melayu + indon jek. Tapi bab bnatang **** nih memasing sebok takde isu perkauman lah ape lah.. mementang la **** ni bukan manusia macam orang setinggan.

    5. Setinggan ni masuk tiwi gak, tapi ciput jek citer dia.. citer pun yang dah roboh jek.. pastu yang melawan kena blasah ngan PBT. **** ni pulak.. berminggu minggu masuk tiwi.. bebuih-buih karam singh waleya ngobrol siap amik sampel air taik lagi, tapi dibuat derk jek oleh mementeri tertentu. sampai masa nak ngalau **** nih pun ditangguh tangguh.. hai mulia betul **** ni kan.

    jadik.. fikir-fikir la sendri.. lebih bertuah menjadi **** dari menjadi orang kan..
    tahniah malaysia.. sempena 50 tahun merdeka nih... ternyata **** lebih mendapat advantage dari manusia yang tidak berharta..
    "KukuKakiKakakuKaku"


  2. bitcoin 468x60-en

  3. #2
    greysmoke's Avatar
    greysmoke is offline Addicted Member
    is masturbating...
     
    I am:
    Crazy
     
    greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute greysmoke has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    northern j
    Posts
    956
    Points
    326.55
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 21 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2531
    1. rumah setinggan bila diroboh on-time, penduduknya boleh duduk di mana mereka nak, rumah sedara-mara ke, rakan-taulan ke, di dewan yg disediakan ke....
    kandang **** bila diroboh on-time, nak suruh babi2 tu lepak merata tempat ke?.. biar masuk rumah org, kampung org, masjid org dan sebagainya?...

    2. semua penghuni setinggan yg nak dirobohkan rumahnya akan dipanggil utk menandatangani perjanjian pemberian rumah secara sewa beli... diberikan rumah mampu milik kepada semua yg terlibat.... malangnya semua tak berminat... sebab mengaku tanah yg diceroboh adalah tanah mereka.
    **** tu semua dipanggil utk diberi rumah mampu milik ke?

    3, 4, 5 : dah memang yg bela **** ni bukan org melayu... nak buat camner?... memang adapun rusuhan masa tu... isu perkauman memang timbul... itu yg semua kat situ nyanyi negaraku... supaya mereka ingat akan negara malaysia ni....

    org kalau dah penuh kepala hotak dgn membenci kerajaan... apa jua tindakan kerajaan semuanya salah....

    jangan esok anak cucu menyumpah seranah kita dalam kubur sebab tak reti jaga kedaulatan negara....
    Before You SPEAK, LISTEN! Before You WRITE, THINK! Before You CRITICIZE, WAIT! Before You QUIT, TRY!



  4. #3
    Kijit2005's Avatar
    Kijit2005 is offline Senior Member
    is Sepi....
     
    I am:
    ----
     
    Kijit2005 is on a distinguished road
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    336
    Points
    171.04
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 3 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    546
    aku bab mcm ni nk marah sgt kat org keje krajaan...



  5. #4
    Mr.G's Avatar
    Mr.G is offline Super Ehozarian
    is layan lagu k-pop skang!
     
    I am:
    Cool
     
    Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    skg kt ser
    Posts
    3,772
    Points
    1,747.70
    Thanks
    3
    Thanked 161 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    47221
    agk2 nye kene anta popye ko tu kot greysmoke bru setel...cm ganas je,bru tokey **** cuak...



  6. #5
    monogha's Avatar
    monogha is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    monogha has a spectacular aura about monogha has a spectacular aura about monogha has a spectacular aura about
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    khatulisti
    Posts
    588
    Points
    186.60
    Thanks
    2
    Thanked 9 Times in 7 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    601
    Quote Originally Posted by greysmoke View Post
    1. rumah setinggan bila diroboh on-time, penduduknya boleh duduk di mana mereka nak, rumah sedara-mara ke, rakan-taulan ke, di dewan yg disediakan ke....
    kandang **** bila diroboh on-time, nak suruh babi2 tu lepak merata tempat ke?.. biar masuk rumah org, kampung org, masjid org dan sebagainya?...

    2. semua penghuni setinggan yg nak dirobohkan rumahnya akan dipanggil utk menandatangani perjanjian pemberian rumah secara sewa beli... diberikan rumah mampu milik kepada semua yg terlibat.... malangnya semua tak berminat... sebab mengaku tanah yg diceroboh adalah tanah mereka.
    **** tu semua dipanggil utk diberi rumah mampu milik ke?

    3, 4, 5 : dah memang yg bela **** ni bukan org melayu... nak buat camner?... memang adapun rusuhan masa tu... isu perkauman memang timbul... itu yg semua kat situ nyanyi negaraku... supaya mereka ingat akan negara malaysia ni....

    org kalau dah penuh kepala hotak dgn membenci kerajaan... apa jua tindakan kerajaan semuanya salah....

    jangan esok anak cucu menyumpah seranah kita dalam kubur sebab tak reti jaga kedaulatan negara....
    kesimpulan dr hujah di atas manusia dan **** sama taraf
    berfikir secara nyata,bertindak secara bijak,terima dengan redha




  7. #6
    lopattikam's Avatar
    lopattikam is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    lopattikam is on a distinguished road
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    anywhere i like to stay
    Posts
    109
    Points
    36.90
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    568
    Quote Originally Posted by monogha View Post
    kesimpulan dr hujah di atas manusia dan **** sama taraf

    hmm mungkin ada benarnya..tp siapa yg mewujudkan persamaan taraf itu?



  8. #7
    Don kin's Avatar
    Don kin is offline DieHardFan Member
    is simply person
     
    I am:
    Cool
     
    Don kin has a spectacular aura about Don kin has a spectacular aura about
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    On Earth
    Posts
    1,943
    Points
    763.10
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    590
    nk wat cmne,kes ni melibatkn kaum cina..
    kn kalo wat lebih2,tmbulkn isu prkauman lak..
    x th ar ape nk jd skank ni..



  9. #8
    mr.buragas's Avatar
    mr.buragas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mr.buragas has a spectacular aura about mr.buragas has a spectacular aura about
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    kinrara pu
    Age
    33
    Posts
    948
    Points
    302.80
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    578
    ape le korang ni..**** jual dapat duit doh...setinggan cukai pintu pun x bayar... camna nak dapat priority daripada kerajaan,....

    haw haw haw hawau....
    love is a tragedy, hate comes after that, revenge is sweet.......... end it!



  10. #9
    suntat's Avatar
    suntat is offline DieHardFan Member

    is KaCaU BiLaU
     
    I am:
    Tired
     
    suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute suntat has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Msih Mcari
    Age
    34
    Posts
    1,114
    Points
    381.23
    Thanks
    82
    Thanked 39 Times in 14 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    3941
    Quote Originally Posted by Don kin View Post
    nk wat cmne,kes ni melibatkn kaum cina..
    kn kalo wat lebih2,tmbulkn isu prkauman lak..
    x th ar ape nk jd skank ni..
    xgak...aku ada tbaca surat khabar...ada masjid kena robohkan,sebab dia aku xtahu ler...tapi yg **** nie kenapa diorg xrobohkan ajer kandang tue....mn lebih penting skrang...masjid ker ****...



  11. #10
    RMteam's Avatar
    RMteam is offline Member
    is lepak di FB je dah
     
    I am:
    Happy
     
    RMteam is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Sarawak
    Age
    34
    Posts
    140
    Points
    51.18
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    561


  12. stp 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. [18SX] Eversite.ORG - Lebih Dasyat Dari Biasa!
    By apok in forum Website + Webmaster / Blog + Blogger
    Replies: 3
    Last Post: 15-06-2010, 01:03 AM
  2. Biar Benar: Ada Penduduk (LEBIH MAJU) Di Bawah Bumi..
    By Rizash in forum X-Files, Mistery, Amazing
    Replies: 67
    Last Post: 29-04-2010, 05:27 AM
  3. Islam Lebih Bijak Dari Yahudi
    By MiNi in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 6
    Last Post: 26-03-2009, 11:21 AM
  4. tikus lebih besar dari kucing
    By sky.blue in forum X-Files, Mistery, Amazing
    Replies: 10
    Last Post: 24-02-2009, 07:21 PM
  5. Lanjutan dari kes student Islam yg bergambar dgn **** hari tu
    By astalavista6048 in forum Isu Semasa 2008
    Replies: 7
    Last Post: 27-03-2008, 08:03 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX Crypto

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads