TenkoFX ECN Gravity

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: Skirt pya pasal

  1. #1
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28481

    Talking Skirt pya pasal

    fficeffice" />>>

    Seorang perempuan berpotongan seksi dan cantik memakai skirt ketat separas lutut dan sehelai blouse lengan panjang sedang berdiri di sebuah perhentian bas. Ketika itu ramai orang sedang memenuhi pondok tersebut.

    Apabila bas datang, perempuan tersebut mengalami kesukaran untuk memanjat tangga bas dek kerana skirtnya yang ketat tersebut.

    Setelah berfikir seketika akhirnya dia mengambil keputusan untuk membuka sedikit zip skirtnya, namun masih gagal dan dia menurunkan sedikit lagi zip tetapi masih sukar, akhirnya dia terus membuka keseluruhan zip skirtnya kerana tiada apa yang perlu dibimbangkan sebab bajunya dimasukkan kedalam skirt... namun dia masih juga gagal memanjat tangga bas, sedangkan ramai orang sedang beratur dibelakangnya.

    Perempuan tersebut telah habis akal, sedang dia berfikir tiba-tiba dia terasa ada tangan menolak punggungnya menaiki tangga bas, dia menoleh dan didapati lelaki dibelakangnya yang melakukan perbuatan tersebut.

    Dengan nada lantang dia memarahi lelaki tersebut "Apahal ko pegang punggung aku? gatal!"

    Jawap lelaki tersebut "ko pun gatal jugak... yang pergi bukak zip seluar aku tiga kali apasal?"

    Kuang kuang kuang.......


  2. bitcoin 468x60-en

  3. #2
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28481
    Kisah patung bogel

    fficeffice" />>>
    "Sepasang patung telanjang laki laki dan wanita, berdiri berhadap hadapan selama berpuluh puluh tahun di sebuah taman. Tanpa dapat melakukan apapun yang dikehendaki."

    Suatu hari, datang la sang pari pari, dan dia merasa hiba dengan kedua patung tersebut, yang hanya boleh berdiri dan saling memandang je sesama sendiri.

    Maka sang pari pari pun menyihir mereka menjadi hidup dan mengizinkan mereka melakukan ape-ape saje yang sangat mereka inginkan.

    "Bagaimana?" tanya patung laki laki.
    "Jom kita lakukan," sahut patung wanita.

    Mereka pun menghilang dibalik semak semak, tak lama terdengarlah jeritan kecil dan suara tawa cekikikan, tetapi hal ini tidak berlangsung lama, saat kembali keluar dari semak, sang pari pari yang hairan berkata, "Waktu kalian masih panjang, manfaatkanlah waktu kalian, tak usah terburu buru..."

    "Ini sudah bagus, waktu masih panjang lagi ?"

    Dengan gembira kembali mereka ke semak semak.

    "Jom kita sambung balik, aku tak puas lagi nih!" kata patung laki laki, "sekarang giliran kau yang pegang burung merpati sialan itu, biar aku pula yang berak kepalanya"

    p/s:x baik dendam burung walaupun burung tersebut berak atas kita..redha jer..
    Last edited by antagenaiz; 10-09-2007 at 12:46 PM.



  4. #3
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28481
    50 sen jek fficeffice" />>>
    >>
    Suatu hari seorang budak sedang memanjat pokok rambutan berdekatan masjid..

    tanpa seurat benang pun..

    Tiba-tiba..Tok imam yang baru habis berwirid dan berzikir keluar untuk

    pulang ke rumah ternampak budak tu..dan memanggilnya turun..

    Dia pun bertanya pada budak tu.." Nak..kenapa tak pakai baju nie..?"

    Budak menjawab "..saya nie orang miskin la pakcik..tak mampu nak beli pakaian"

    tok imam pun bagi rm20 suruh beli pakaian dan makanan sekali..

    Budak tu blah dan ucap terima kasih..

    Sampai kat umah..dia bagitau ayahnyer..dia dapat rm20..

    Ayahnyer pun pikir..("kalau anak aku rm20..kalau aku..?!")

    ayah mendapat satu idea..

    Petang esok ayahnya plak dah ready kat pokok rambutan tu..

    Seperti biasa tok imam pun nak pulang dari masjid..dan ternampak orang tua

    pulak yang ada kat atas..hanya mamakai kain pelekat tanpa memakai seluar

    dalam..

    Tok imam memanggil orang tu turun dan bagi 50 sen..

    Ayah budak tu tergamam dan bengang sedikit.." Kenapa saya dapat 50sen jer..?"

    "Budak ari tu..dapat rm20..!! Mana adil..!!"

    Tok imam jawab.." Takper, gini..duit tu awak guna untuk cukur erk..dah "lebat"

    sangat saya tengok..!!">>



  5. #4
    Don kin's Avatar
    Don kin is offline DieHardFan Member
    is simply person
     
    I am:
    Cool
     
    Don kin has a spectacular aura about Don kin has a spectacular aura about
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    On Earth
    Posts
    1,943
    Points
    763.10
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    595
    lawak2..



  6. #5
    budak2's Avatar
    budak2 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute budak2 has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    360
    Points
    114.00
    Thanks
    0
    Thanked 9 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2586
    moralnyer.. jangan nak tipu ustaz



  7. #6
    ayien's Avatar
    ayien is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    ayien is on a distinguished road
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    where?
    Age
    32
    Posts
    98
    Points
    31.20
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    573

    :cool:



  8. #7
    Mr.G's Avatar
    Mr.G is offline Super Ehozarian
    is layan lagu k-pop skang!
     
    I am:
    Cool
     
    Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    skg kt ser
    Posts
    3,772
    Points
    1,747.70
    Thanks
    3
    Thanked 161 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    47226
    hg nih mmg lucu la wlupn pendiam...hahaha!



  9. #8
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182695



  10. #9
    abu is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Al-Ardh
    Posts
    1,463
    Points
    488.10
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    843
    pergi tebas lah semak tu pok cik weiii..
    malu lah skit kat pak imam tuh...
    dpt 20 sen, pegi beli pisau zeblik



  11. #10
    procodine's Avatar
    procodine is offline Regular Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    procodine is on a distinguished road
    Join Date
    May 2007
    Location
    pokok sena, kedah
    Age
    31
    Posts
    217
    Points
    87.60
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    564
    hahahahaha... pecah perut aku gelak...


  12. FXOpen 468x60ms

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Skirt In Panties...
    By joney in forum Jokes, Pranks
    Replies: 1
    Last Post: 01-08-2009, 01:15 PM
  2. If your skirt tooooooo short???????
    By awah137 in forum Jokes, Pranks
    Replies: 21
    Last Post: 29-04-2009, 11:34 PM
  3. Anna Kournikova without Skirt - ( 18+ )
    By wansha in forum Adult Conversation
    Replies: 9
    Last Post: 03-04-2008, 08:22 PM
  4. Kisah skirt ketat..
    By boy85 in forum Jokes, Pranks
    Replies: 11
    Last Post: 04-02-2008, 05:20 PM
  5. Skirt Ketat
    By oweizmez in forum Jokes, Pranks
    Replies: 4
    Last Post: 15-11-2007, 09:56 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
The Best Spread 160x600ms

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads