TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    dilzham's Avatar
    dilzham is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    dilzham is on a distinguished road
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Malacca
    Age
    30
    Posts
    53
    Points
    16.74
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    549

    surat untuk abang

    Dear abang,

    Ayang nak mintak kebenaran abang untuk bawa anak-anak balik ke kampung. Abang tak perlu hantar ayang sebab ayang mampu untuk bawa anak-anak ke kampung musim cuti sekolah ni dengan bas.. Abang jaga lah diri abang dan kereta abang baik-baik... Cuma ada perkara yang ingin ayang luahkan disini...

    Kereta baru abang tu mahal.. harga mencecah 100k barangkali.. Sebab tu abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang.. Sampaikan abang dah terlena dalam kereta abang tu sejak abang beli 3 bulan yang lalu dah masuk 3 malam... Abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang, nak tau ngape?

    Harga kereta abang tu lebih mahal dari wang hantaran yang ayah ayang letakan masa kita kahwin dulu.. Cuba hantaran ayang lebih mahal dari harga kereta abang?

    Tiap-tiap pagi abang mesti gosok kereta abang, nak nampak berkilat..tapi ayang nak dapat kiss g.morning pun susah

    Sejak beli kereta tu, sebulan sekali macam-macam ak sesori abang beli kat kereta, ayang nak dapat hadiah besday setahun sekali pun susah..

    Kereta sebulan sekali abang servis, abang kata kena jaga maintainance..ayang nak dapat pi salon setahun sekali pun susah..

    Kereta abang make up lawa-lawa.. tapi kalau ayang make up lawa-lawa abang kata ayang tak sedar diri

    Kereta abang bagi makan minyak mahal-mahal cecah 100 setin pun ada, ayang nak makan pizza sekeping jer masa mengidam anak kedua kita abang kata ayang mengada-ngada.

    Kereta abang kalau anak-anak sentuh sikit bodynya abang marah anak macam nak makan, ayang jatuh longkang besar boleh abang gelak paling menyedihkan.. ayang tanya ngape tidur dalam kereta? Abang jawab takut orang curi kereta abang.. kalau ayang kena curi??

    Ayang nak balik kampung dulu.. Anak-anak nak jumpa atuk dengan nenek depa.. tak nak naik kereta abang takut calar.. Ayang calar takpe.. jaga diri elok-elok, sarapan ayang dah sediakan. Ayang pi tak lama sekolah bukak ayang baliklah dengan anak-anak.. pesanan ayang...

    DAN... YANG TERAKHIRNYA... ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU MASAKKAN MAKANAN KESUKAAN ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU BASUHKAN PAKAIAN ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU GOSOKAN KEMEJA ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU SIAPKAN AIR MANDI ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU KEMASKAN RUMAH ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU URUT-URUT BADAN ABANG. ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU TEMANKAN ABANG TIDUR.

    Dari Ayang...


  2. stp 468x60-en

  3. #2
    rama_rama_malu's Avatar
    rama_rama_malu is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    ganu kite
    Age
    32
    Posts
    365
    Points
    117.60
    Thanks
    2
    Thanked 13 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    1873
    huhu... mmg ati terluka nih.. huhu.. tu la pekdahnye klu duk belai kereta jek
    Give thanks to ALLAH...
    For the moon and the stars..
    Praise HIM all day full..
    What is and what was..
    Take hold of your IMAN..
    Don't give it to syaitan..
    Oh U who believe..
    Please give thank to ALLAH..



  4. #3
    abu is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Al-Ardh
    Posts
    1,463
    Points
    488.10
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    837
    berdessiinnngggggg harrr telingo ko wahai abg pungkok....!



  5. #4
    azwanbiz's Avatar
    azwanbiz is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future azwanbiz has a brilliant future
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    bukit jalil
    Age
    38
    Posts
    461
    Points
    156.81
    Thanks
    1
    Thanked 4 Times in 4 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    733
    adui...serius betul penyakit laki dia tu...terminal disease



  6. #5
    mr.buragas's Avatar
    mr.buragas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mr.buragas has a spectacular aura about mr.buragas has a spectacular aura about
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    kinrara pu
    Age
    33
    Posts
    948
    Points
    302.80
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    578
    tersedar aku sekejap..btul la cter ni,..

    selama ni aku x dapat nak tgk benda ni dari sisi seorang wanita..



    ayang, abang minta maaf.. esok abang akan datang ambil ayang dari kampung...

    maafkan la abang sebab x menyedari sejak abang bawak balik kete ni ayang betul2 makan hati pada abang..

    abang sedar abang bersalah skrg ni dan abang rasa abang betul2 ***** dan buta kerana sudah tidak menyedari kehadiran ayang dan anak2 dalam hidup abang..

    berilah abg peluang utk berubah...abg harap keluarga kita akan kembali bahagia seperti dahulu sewaktu sebelum clk 2 pintu ni sampai..abg berjanji akan kembali menjadi ketua keluarga yg ayang harap2 kan..

    ikut la abang balik ayang.......
    love is a tragedy, hate comes after that, revenge is sweet.......... end it!



  7. #6
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946
    Surat ni bukan ada jawapan dari suami tak? Aku rasa pernah baca tapi tak save plak....sesapa yg ada paste la kat cni...jawapan suami tu pn funny gak...



  8. #7
    nico's Avatar
    nico is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    nico is on a distinguished road
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Malaysia
    Posts
    82
    Points
    25.20
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    544
    ooo...citer ni..dua-dua bangang..haha..



  9. #8
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946
    Nico, u got the letter from the hubby or not?



  10. #9
    Don kin's Avatar
    Don kin is offline DieHardFan Member
    is simply person
     
    I am:
    Cool
     
    Don kin has a spectacular aura about Don kin has a spectacular aura about
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    On Earth
    Posts
    1,943
    Points
    763.10
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    590
    lorr,sedih nya si isteri tu..
    mmg **** la laki wat cmtu..


  11. FXOpen 468x60ms

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. ´Sayang, Abang minta izin untuk nikah seorang lagi´
    By headpux in forum Love is Cinta
    Replies: 17
    Last Post: 04-04-2009, 12:31 AM
  2. Surat untuk mak
    By Khemoky in forum Religious Talk / Muslim Section
    Replies: 3
    Last Post: 15-12-2008, 07:45 PM
  3. Sayang, Abang minta izin untuk nikah..."
    By srie in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 20
    Last Post: 23-11-2008, 02:16 AM
  4. Surat untuk Ayah
    By spark in forum Jokes, Pranks
    Replies: 8
    Last Post: 15-04-2008, 05:45 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX ECN Gravity

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads