The Best Spread 728x90ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 4 LastLast
Results 1 to 10 of 40

Thread: Kisah Biskut...

  1. #1
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946

    Unhappy Kisah Biskut...

    Seorang wanita di lapangan terbang sedang menunggu waktu penerbangannya. Sambil menunggu, dia makan biskut yang dibelinya sebelum itu dan membaca buku cerita. Sedang dia makan dia terperasan yang lelaki disebelahnya turut mengambil biskut dari bungkusan yang sama yang terletak di sebelahnya.
    Setiap keping biskut yang dia ambil lelaki itu turut mengambil sama. Di dalam hati wanita itu menyumpah-nyumpah lelaki itu.

    “Alangkah tak malunya lelaki ni….. dah la tak mintak dari aku…. makan sama banyak dengan aku pulak tu…Pencuri!! ” rungut wanita itu dalam hati.
    Dalam pada itu, lelaki itu dengan muka yang tenang terus dengan perbuatannya. Hinggalah sampai ke biskut terakhir yang terdapat dalam bungkusan itu. Wanita itu menunggu reaksi dari lelaki itu. Sambil tersenyum lelaki itu mengambil biskut yang terakhir itu lalu dipatah dua lantas memberikan separuh darinya kepada wanita itu. Wanita itu menjadi begitu marah namun dia tetap menahan dirinya dari memarahi lelaki itu.

    Sambil merampas dengan kasar biskut yang separuh itu dan menunjukkan mukanya yang masam mencuka, wanita itu berkata dalam hatinya.
    “Berani sungguh lelaki ni. Memang muka tak malu. Pencuri besar.” kata hatinya dengan marah.

    Kedua-dua wanita dan lelaki itu terus duduk sehingga panggilan untuk menaiki pesawat untuk wanita itu sampai. Sambil menarik nafas lega seolah baru lepas dari satu kejadian ngeri wanita itu bergerak menaiki pesawatnya.
    Apabila dia sampai di tempat duduknya beliau membuka beg kecilnya untuk mengambil barang. Alangkah terkejutnya dia apabila melihat satu bungkusan biskut berada di dalam begnya dan ia masih elok belum terbuka.
    “Jika biskut ini ada dalam beg aku jadi bermakna biskut yang aku makan tadi…” getusnya.

    Ya.. .biskut yang dimakannya tadi adalah kepunyaan lelaki itu. Alangkah malunya dia atas segala tindakannya terhadap lelaki itu. Lelaki itu telah sanggup berkongsi biskut dengannya sehingga biskut yang terakhir biarpun dari awal lagi wanita itu telah menunjukkan reaksi marahnya.

    Untuk meminta maaf sudah terlambat namun hatinya penuh kekesalan kerana bersifat kedekut dan tidak mahu berkongsi dengan orang lain. Kini dia menyedari bahawa dialah pencuri biskut yang sebenar.


  2. stp 468x60-en

  3. #2
    mr.buragas's Avatar
    mr.buragas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mr.buragas has a spectacular aura about mr.buragas has a spectacular aura about
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    kinrara pu
    Age
    33
    Posts
    948
    Points
    302.80
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    578
    pencuri yg malu besar...kah kahh kah...

    malu siot...
    love is a tragedy, hate comes after that, revenge is sweet.......... end it!



  4. #3
    oweizmez Guest
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    aku suka biskut chipsmore



  5. #4
    alfatih's Avatar
    alfatih is offline Ehoza's Freak
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute alfatih has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    ampang
    Age
    35
    Posts
    3,659
    Points
    1,231.90
    Thanks
    1
    Thanked 33 Times in 14 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2262
    kes kes kes ...tu ler....jgn jadi bangang



  6. #5
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28475
    wakakaka bes..bes.. bagus tol laki tu ek...pngajaran nih



  7. #6
    moneymaker's Avatar
    moneymaker is offline Junior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    moneymaker is on a distinguished road
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    dubai.. hee..he..
    Age
    36
    Posts
    46
    Points
    14.70
    Thanks
    2
    Thanked 2 Times in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    568

    Talking mmm...

    tu la.. lain kali jgn tuduh je tanpa usul periksa... kan dah malu..

    -LYNN LYNN-

    p/s : jgn mkn biskut oreo....



  8. #7
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28475
    Quote Originally Posted by moneymaker View Post
    tu la.. lain kali jgn tuduh je tanpa usul periksa... kan dah malu..

    -LYNN LYNN-

    p/s : jgn mkn biskut oreo....
    nape ngn biskut oreo



  9. #8
    kimmy_ky Guest
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    klu aku, aku x marah laki tu amik biskut tu..aku konpom2 syak dia tgh nak ngurat aku..so kenalah kaber cun sebaik yg buleh..then aku pun turut ngurat dak laki tu skali..dah lah muka cam inzaghi..perrggghhh...x kan lepas kott...



  10. #9
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946
    Aku kalau tgk org mcm tu gerenti simpati kuar....sian...mgkin dia takde duit nak beli mknan...



  11. #10
    oweizmez Guest
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    depends gk.. kalo mamat tu hensem.. x kisah pun. lgpun musti aku x abis nyer mkn biskut tu.. sharing is caring lor..


  12. pamm 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Kek batik biskut marie
    By sky.blue in forum Resipi Masakan
    Replies: 10
    Last Post: 31-05-2010, 06:39 PM
  2. Biskut Lumpur...
    By valentine in forum X-Files, Mistery, Amazing
    Replies: 5
    Last Post: 29-04-2010, 07:53 AM
  3. Biskut Nescafe
    By untouchable in forum Resipi Masakan
    Replies: 4
    Last Post: 05-03-2009, 12:43 PM
  4. Biskut Malaysia selamat
    By hpmfl2002 in forum Isu Semasa 2008
    Replies: 0
    Last Post: 25-11-2008, 09:25 AM
  5. Kisah Wanita Dan Biskut
    By tyrox in forum Jokes, Pranks
    Replies: 8
    Last Post: 10-06-2008, 04:22 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
The Best Spread 160x600ms

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads