The Best Spread 728x90ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    rama_rama_malu's Avatar
    rama_rama_malu is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    ganu kite
    Age
    32
    Posts
    365
    Points
    117.60
    Thanks
    2
    Thanked 13 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    1873

    adeh.....besor giler...

    Pada suatu hari tiga orang pemuda yang tamak, Ali,Abu dan Acu telah dijemput oleh raja menghadiri majlis hari jadi baginda. Lalu ketiga-tiga berasa gembira dan mula memikirkan hadiah apa yang bakal diberikan nanti untuk membodek raja, maklumlah, kalau hadiahnya bagus tentu raja akan memberi balasan yang lebih besar. Akhirnya ketiga-tiga mereka membuat keputusan untuk memberikan raja buah-buahan tempatan. Benda tu kan murah, balasannya nanti mahal, tentu untung besar kita.

    Bila tiba harinya, ramailah orang hadir di istana, termasuk wakil dari negara-negara jiran. Semasa waktu penyerahan hadiah, raja pun duduk diatas tahtanya sambil menerima barangan yang diberikan. Kesemua wakil dari negara jiran menyumbang emas, perak dan permata yang mahal2. Pembesar negeri dan orang kenamaan juga berikan hadiah yang tak kalah mahalnya. Bila sampai turn si Ali, dia pun membawa buah rambai didalam dulang sambil ditutup ngan kain. Bila sampai depan baginda, beliau pun membuka kain tersebut, alangkah terperanjatnya baginda. Baginda diam, muka beransur ansur bertukar color kepada merah, mata tak berkelip merenung Ali, mulut teketar-ketar seperti ingin mengeluarkan sesuatu, tiba-tiba, raja bertitah,

    "Tangkap orang ini, dan sumbatkan hadiah buah rambai ke dalam bontot dia "

    Apa lagi meraung raung lah Ali kena pegang oleh beberapa orang pengawal sambil disumbat rambai kedalam bontotnya.

    Sampai turn Abu, kerana dia tak tau apa yang berlaku terhadap Ali, dengan bangganya membawa masuk hadiah buah rambutan. Apa lagi, sama jugak le hukumannya. Si Abu pun meraung-raung kesakitan menjalani hukuman sumbat rambutan kat bontot.

    Tapi tiba-tiba, Abu tergelak bagai nak gila, pengawal pun jadi heran, padahal rambutan masih disumbat lagi.

    Bila Abu dan Ali dikumpulkan, Ali pun bertanya "Kenapa masa engkau kena sumbat tu, aku dengar engkau ketawa bagai nak rak"

    Abu pun berkata "Mana aku tak tergelak sakan, waktu tengah kena sumbat bontot tu, walaupun sakit giler, aku ternampak Acu bawak masuk hadiah buah DURIAN, durian tembaga pulak tu, besor gilerrrrr"

    Give thanks to ALLAH...
    For the moon and the stars..
    Praise HIM all day full..
    What is and what was..
    Take hold of your IMAN..
    Don't give it to syaitan..
    Oh U who believe..
    Please give thank to ALLAH..


  2. FXOpen 468x60ms

  3. #2
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    hahahahaaa... abu ade jugak tu.. tu yg lawak!..



  4. #3
    rama_rama_malu's Avatar
    rama_rama_malu is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    ganu kite
    Age
    32
    Posts
    365
    Points
    117.60
    Thanks
    2
    Thanked 13 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    1873
    Quote Originally Posted by joney® View Post
    hahahahaaa... abu ade jugak tu.. tu yg lawak!..
    alamak.. sori le abu... tak sedor ko pun ade... tapi tak pe.. ko jadik watak utama.. hero la katekan...
    Give thanks to ALLAH...
    For the moon and the stars..
    Praise HIM all day full..
    What is and what was..
    Take hold of your IMAN..
    Don't give it to syaitan..
    Oh U who believe..
    Please give thank to ALLAH..



  5. #4
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28476
    patut r lama xnmpk abu kt forum ni ahaks



  6. #5
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    pecah tembelang abu kene sumbat...


  7. bitcoin 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. lalalalalalalala .....errkkkkkk adeh
    By afezudien in forum Jokes, Pranks
    Replies: 6
    Last Post: 20-12-2009, 08:52 PM
  2. Bapok besor boye nih..
    By antagenaiz in forum X-Files, Mistery, Amazing
    Replies: 2
    Last Post: 08-03-2009, 04:24 PM
  3. Giler keje @ mmg giler
    By Maxolon in forum Jokes, Pranks
    Replies: 9
    Last Post: 09-10-2008, 12:46 PM
  4. adeh...moral down seh..
    By bul4t in forum Ruang Lepaskan Geram
    Replies: 14
    Last Post: 19-01-2008, 09:32 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
The Best Spread 160x600ms

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads