stp 728x90-en

+ Reply to Thread
Page 1 of 7 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 1 to 10 of 61
  1. #1
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28475

    Talking Burung Kakak tua Yang Gatal

    Ada seekor burung kakak tua yang sangat cerdik dan mempunyai pandangan mata yang sangat tajam sehingga boleh menembusi apa-apa halangan yang menutup matanya (Transparent le tu... )

    Setiap pagi burung ini akan bertenggek di dalam sangkarnya yang tergantung di tingkap. Rumah tuan punye burung ni terletak di antara sekolah rendah dan kuaters guru Setiap pagi ada 3 orang cikgu melintas di hadapan rumah tuan punye burung ni dari sekolah ke kuaters guru, oleh itu hari-hari lah burung ni perhati 3 orang cikgu yang bertudung litup tuh ke hulu, ke hilir.....

    Setiap hari burung ni tengok cikgu-cikgu tu atas bawah, atas bawah.. Bila dia boring dia menyanyi -nyanyi... . tak pun, dia akan baca skrip cerita sembilu 2... lama-lama makin boring pulak... so dia ternampak le si cikgu-cikgu tu berderet jalan slow-slow nak pergi ke sekolah Burung ni pun kuyu-kuyukan mata dia... then tonyoh tonyoh sikit mata dia... dah tu dia kibas-kibas kan kepak dia... pas tu dia jerit kuat-kuat... .
    "BELANG!! PUTIH!! BIRU!!!"

    Cikgu-cikgu tadi sama-sama menoleh ke arah burung tu dan pandang ke depan semula. Mereka jalan cepat-cepat... Sampai di sekolah mereka cuma saling pandang memandang..... Keesokan harinya cikgu-cikgu tu pun macam biasa lalu depan burung tu lagi. Bila balik ke rumah kuaters guru, burung tu buat dek je... bila cikgu ni nak ke sekolah, burung tu jerit lagi...
    "PUTIH!!! BUNGA-BUNGA!!! PINK!!!"

    Cikgu-cikgu tu terkejut... dan berjalan cepat-cepat lagi...sampai di sekolah depa pun tanya sesama depa.....cikgu pertama bercakap "camna burung kakak tua tu tau warna sepender yang kita pakai?" Cikgu kedua menjawab "Tak tau pulak ... . ahli sihir ke apa ntah... .." . Cikgu ketiga mencelah "Alah..kebetulan je agaknyer... .. tak pe, kita tengok besok pulak camana... " Keesokan hari nya macam biasa... pagi-pagi cikgu-cikgu tu lalu depan rumah burung tu... . burung tengah bersenam memusing-musingkan kepaknya 360 darjah... ....."Iyah! iyah! lapan lapan lagi... satu... dua... " dan seterusnya. Bila cikgu ni nak ke sekolah, lalu lagi depan burung... . Burung pun tengok... . dia jerit lagi..
    KELABU!! HIJAU!! PURPLE!!"

    Cikgu-cikgu berlari-lari anak tanpa menoleh ke kiri dan ke kanan. Setiba di sekolah guru mereka berbicara lagi... Cikgu pertama "Memang betul apa yang burung tu cakap... . heh, apa nak buat hah?". Cikgu kedua "Kita mesti buat something untuk uji burung tu... ".Cikgu ketiga... ."Aku tau... apa kata esok kita semua pakai color hitam". "Okey...Set!!!!!" balas depa... .. Keesokan harinya... ... sama juga... . bila< ke sekolah, burung tu jerit lagi... > HITAM!!HITAM!!HITAM!!!!"

    Cikgu-cikgu tu berlari anak lagi... .di sekolah mereka berbincang... . cikgu pertama "Nampak nya burung tu mempunyai pandangan mata yang transparent... "
    Cikgu kedua "Atau pun dia cuma boleh kenal warna... .".
    Cikgu ketiga... "Betul tu, mungkin dia dah di latih untuk meneka warna, tapi tidak dilatih untuk meneka bentuk. Kengkawan, apa kata esok kita jangan pakai sepender langsung." "Orait!! Set!!" depa jawab.

    Keesokan hari nya, lagi sekali macam biasa Di waktu pagi burung buat dek je... . bila cikgu-cikgu tu nak ke sekolah, burung tu tengok... . ditenungnye lama-lama... cikgu-cikgu tu mula tersenyum dan jalan slow-slow... ... sambil toleh-toleh kat burung tu... burung tu tengok lagi... . dia naik-naikkan mata macam Ziana Zain gitu... .dah tu pusing belakang... dia tengok lagi dengan cara menonggeng... ..dah tu dia pandang ke depan balik... . dia garu-garu kepala... dah tu usap-usap dagu... ..dia cekak pinggang... .. dah tu burung tu pegang dagu lagi... pastu dia senyum... ..dia jerit lagi kuat kali ni...

    "LURUS!!! LURUS!! KERINTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

    Cikgu-cikgu ni terus lari sampai tak cukup tanah ahaks


  2. The Best Spread 468x60ms

  3. #2
    4dy's Avatar
    4dy is offline True Ehoza's Supporter
    is menyesuaikan diri di tempat baru
     
    I am:
    Awesome
     
    4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    P101
    Age
    33
    Posts
    9,718
    Points
    3,378.18
    Thanks
    211
    Thanked 178 Times in 150 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    4873
    ape yg lurus?ape yg kerinting? anta



  4. #3
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28475
    Quote Originally Posted by 4dy View Post
    ape yg lurus?ape yg kerinting? anta
    purak2 inesen ke hape nih bro



  5. #4
    4dy's Avatar
    4dy is offline True Ehoza's Supporter
    is menyesuaikan diri di tempat baru
     
    I am:
    Awesome
     
    4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    P101
    Age
    33
    Posts
    9,718
    Points
    3,378.18
    Thanks
    211
    Thanked 178 Times in 150 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    4873
    Quote Originally Posted by antagenaiz View Post
    purak2 inesen ke hape nih bro
    lbih kurang cmtu lah bro



  6. #5
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28475
    Quote Originally Posted by 4dy View Post
    lbih kurang cmtu lah bro
    aku mmg dh agak



  7. #6
    <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span>'s Avatar
    <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> is offline Super Ehozarian III
    is coming back..
     
    I am:
    Awesome
     
    <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #A9A9A9'>boy85</span> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Bumi
    Age
    32
    Posts
    5,913
    Points
    140.58
    Thanks
    106
    Thanked 272 Times in 164 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    20621
    ades......
    owner of: myvi kaler gold ~ moto wave 125 kaler biru ~ canon 1000d ~ nokia n95 8gb ~ psp 2000





  8. #7
    amoy's Avatar
    amoy is offline Super Senior Member
    is kelam kabut
     
    I am:
    Happy
     
    amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    putrajaya
    Age
    29
    Posts
    592
    Points
    325.00
    Thanks
    25
    Thanked 13 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    3645
    bahaye la burung ni....
    takut plak amoy...huhuhuuhhu



  9. #8
    pakutekan's Avatar
    pakutekan is offline VNS Comentator
    is prot lapaQ....
     
    I am:
    Hungry
     
    pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute pakutekan has a reputation beyond repute
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    kat sini
    Posts
    9,541
    Points
    1,245.04
    Thanks
    527
    Thanked 375 Times in 240 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    42025
    brape lame ko latih burung ni anta?



  10. #9
    bul4t's Avatar
    bul4t is offline Super Ehozarian II

    is bergolek-golek
     
    I am:
    Crazy
     
    bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute bul4t has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    30
    Posts
    4,969
    Points
    1,166.18
    Thanks
    121
    Thanked 117 Times in 84 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    55907
    cikgu laki or pompuan???

    "Mata boleh
    BERZINA dgn melihat, lidah boleh BERZINA dgn bercakap, tangan boleh BERZINA dgn berpegangan,
    kaki boleh
    BERZINA dgn berjalan ke tempat maksiat. Hati pula boleh BERZINA dgn merindui, mengingati dan membayangi si dia."
    -[HR Bukhari dan Muslim]-




  11. #10
    amoy's Avatar
    amoy is offline Super Senior Member
    is kelam kabut
     
    I am:
    Happy
     
    amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute amoy has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    putrajaya
    Age
    29
    Posts
    592
    Points
    325.00
    Thanks
    25
    Thanked 13 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    3645
    Quote Originally Posted by bul4t View Post
    cikgu laki or pompuan???

    pempoan la.....


  12. FXOpen 468x60ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 7 1 2 3 4 5 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Kakak aku kene kaco ngn laki gatal laa
    By Khemoky in forum Ehozarian's Personal Problem
    Replies: 40
    Last Post: 07-11-2009, 11:43 PM
  2. Remaja lelaki larikan burung kakak tua
    By hpmfl2002 in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 4
    Last Post: 05-08-2009, 02:24 PM
  3. Burung kakak tua bawa keuntungan lumayan
    By adriana in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 2
    Last Post: 27-07-2009, 07:24 PM
  4. Kisah Burung Kakak Tua -(18SX)
    By awah137 in forum Jokes, Pranks
    Replies: 0
    Last Post: 30-04-2009, 12:30 AM
  5. Burung Kakak tua yang gatal (For fun only...)
    By cik nor in forum Jokes, Pranks
    Replies: 1
    Last Post: 15-01-2009, 01:03 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX Crypto

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads