stp 728x90-en

+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    suci_bakawali's Avatar
    suci_bakawali is offline Angel Of Ehozarian
    This user has no status.
     
    I am:
    Happy
     
    suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Age
    34
    Posts
    1,172
    Points
    366.92
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    859

    Smile == Hargai Anugerah..... ==

    Hargai anugerah ‘cinta’
    BAYANGKAN anda mencintai seseorang tetapi orang itu tidak mencintai anda, tentu menyakitkan. Tetapi, anda lebih kecewa apabila anda mencintai seseorang tetapi tidak mempunyai keberanian untuk memberitahu apa yang anda rasakan.
    Percaya atau tidak, anda memerlukan seminit untuk tertarik kepada seseorang, sejam untuk menyukai seseorang, sehari untuk mencintai seseorang tetapi mengambil masa seumur hidup untuk melupakan seseorang yang anda cintai.

    Mungkin Tuhan sengaja menemukan kita dengan seseorang yang tidak sepadan sebelum kita ditemukan dengan orang yang sehati sejiwa. Justeru, apabila kita bertemu dengan orang yang tepat, kita akan mengetahui betapa berharganya anugerah itu.

    Cinta adalah ketika anda dibuai perasaan, kesabaran dan romantis dalam suatu hubungan serta mengetahui bahawa anda amat mengambil berat mengenai si dia.

    Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika bertemu seseorang yang sangat bererti bagi kita, namun akhirnya kita terpaksa membiarkan dia pergi. Ketika pintu kebahagiaan tertutup, yang lain terbuka.

    Tetapi kadangkala kita menatap terlalu lama pada pintu yang tertutup itu sehingga kita tidak melihat pintu lain yang terbuka untuk kita.

    Teman yang terbaik adalah individu yang sentiasa berada di sisi, berasa seronok ketika bersama dan dia tidak pernah mengatakan apa-apa selain tetap menyokong anda dari belakang.

    Memberikan seseorang semua cinta tidak pernah menjamin bahawa mereka akan mencintai anda.

    Jangan mengharapkan cinta sebagai balasan, tunggulah sampai cinta itu berputik di dalam hatinya. Tetapi jika tidak, pastikan dia tumbuh dalam hatimu.

    Ada hal yang sangat ingin anda dengar tetapi tidak akan pernah anda dengar daripada seseorang yang anda sukai. Tetapi jangan sampai anda menjadi tuli walaupun tidak mendengar luahan hatinya.

    Jangan pernah mengucapkan selamat tinggal jika anda masih ingin mencuba. Jangan menyerah selama anda berasa masih ada harapan. Jangan pernah berkata anda tidak mencintainya lagi walhal tidak sanggup membiarkan dia pergi.

    Cinta datang kepada mereka yang masih mempunyai harapan walaupun sering dikecewakan. Cinta hadir kepada mereka yang masih mempercayai, walaupun kerap dikhianati. Cinta juga menghampiri mereka yang masih ingin mencintai, walaupun berulang kali disakiti dan kepada mereka yang mempunyai keberanian serta keyakinan untuk membina kembali kepercayaan. Janganlah mudah berputus asa.

    Jangan melihat daripada wajah, itu boleh menipu. Jangan melihat kekayaan, itu boleh luput. Berharaplah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum kerana sebuah senyuman dapat membuat hari yang gelap menjadi cerah.

    Berharaplah anda bertemu seseorang yang dapat membuat anda tersenyum. Ada saat dalam kehidupan apabila anda sangat merindukan seseorang, ingin menemui dan memeluknya.

    Berharaplah anda dapat mimpikan si dia, pergilah ke mana saja anda ingin kunjungi, jadilah sesuai dengan keinginan anda kerana anda hanya hidup sekali dan satu kesempatan untuk melakukan apa diinginkan.

    Semoga anda memperoleh cukup kebahagiaan, cukup dugaan untuk membuat anda kuat, cukup penderitaan untuk membuat anda menjadi manusia yang tabah dan cukup harapan untuk membuat kamu berbahagia.

    Selalu letakkan diri pada posisi orang lain. Jika anda berasa itu menyakitkan, mungkin ia akan menyakitkan orang lain.

    Orang yang bahagia tidak perlu memiliki yang terbaik dalam segala hal. Mereka melakukan yang terbaik dalam segala hal. Kebahagiaan bukan bagi mereka yang menangis, mereka yang terluka, mereka yang mencari, mereka yang mencuba.

    Cinta bermula dengan senyuman, tumbuh dengan kemesraan dan berakhir dengan air mata. Masa depan yang cerah berdasarkan pada masa lalu yang dilupakan, Anda tidak dapat melangkah dengan baik dalam kehidupan hingga anda melupakan kegagalan dan rasa sakit hati.

    Ketika lahir, anda menangis dan semua orang di sekeliling tersenyum. Hiduplah dengan hidupmu, justeru ketika anda meninggal dunia, anda satu-satunya yang tersenyum dan semua orang di sekeliling menangis.
    > >


  2. FXOpen 468x60ms

  3. #2
    astaroth's Avatar
    astaroth is offline Hall of Fame
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Hell Sith
    Posts
    1,900
    Points
    650.10
    Thanks
    0
    Thanked 17 Times in 14 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    729
    mak ai colour terang nya sakit mata aku
    Metal UnderGround Album Collection
    About Gallery Permission
    Speed You DSL Connection
    Naruto Shippuuden Episode List
    Ehoza Rules

    "I Have Made Candles Of Dead Men's Fat"
    "The Sextons Have Been My Slaves"
    "I Have Bottled Babes Unborn And Dried"
    "Hearts And Livers From Rifled Graves"
    "And My Prentices Now Will Surely Come"
    "And Carve Me Bone From Bone"
    "And I Who Have Rifled The Dead Man's Grave"
    "Shall Never Have Rest In My Own."



  4. #3
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946
    Cinta memang harus dihargai...terutama cinta Allah...



  5. #4
    mr.buragas's Avatar
    mr.buragas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mr.buragas has a spectacular aura about mr.buragas has a spectacular aura about
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    kinrara pu
    Age
    33
    Posts
    948
    Points
    302.80
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    578
    berpinau mata aku bace ni..

    cinta yg tidak dihargai memang menyakitkan..

    tetapi cara setap orang menhargai cinta mereka berlainan..

    so mcm mane kite nak yg cinta kt ni dihargai sebenarnya atau tidak..



  6. #5
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946
    Mata aku pn berpinar2 gak...kalepul sungguh...



  7. #6
    suci_bakawali's Avatar
    suci_bakawali is offline Angel Of Ehozarian
    This user has no status.
     
    I am:
    Happy
     
    suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute suci_bakawali has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Age
    34
    Posts
    1,172
    Points
    366.92
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    859
    aku copy n paste jerk...huhuhuhuhu...



  8. #7
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946
    Tak pe....anyway anna... ....



  9. #8
    AcUtEisTGurL's Avatar
    AcUtEisTGurL is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    AcUtEisTGurL is on a distinguished road
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    IstaNa
    Posts
    106
    Points
    38.10
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    428
    cute pernah alami lol
    cute mmg sayangkan dia..tapi dia tak sayang cute pun...namun cute tetap hargai lol cinta nie....
    btul kan..mmg memula kita akan bertemu dgn orang yg salah..tetapi orang yg salah tue sentiasa mengajar kita erti cinta lol...macam mana tue ek?
    erm...apapun cute tetap menunggu cinta yang dianugerahkan dengan hati yang tenang dan tidak pernah sesekali jemu dlm mencari cinta lol
    "cantik di mata hati pudar di tenggelam ombak rindu"



  10. #9
    <span style='color: #008000'>genixshadow</span>'s Avatar
    <span style='color: #008000'>genixshadow</span> is offline Ehoza's Freak

    is is blank
     
    I am:
    Tired
     
    <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Penang
    Age
    24
    Posts
    3,698
    Points
    619.98
    Thanks
    148
    Thanked 92 Times in 67 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    4302
    nice one!
    thankss



  11. #10
    AcUtEisTGurL's Avatar
    AcUtEisTGurL is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    AcUtEisTGurL is on a distinguished road
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    IstaNa
    Posts
    106
    Points
    38.10
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    428
    yup...
    kita tak pernah hargai apa yang kita ada..
    bila takda...baru kita mencari yang hilang itu..
    namun cute tetap hargai anugerah yang telah ALLAH kurniakan...mudahan!
    "cantik di mata hati pudar di tenggelam ombak rindu"


  12. bitcoin 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Hargai Kentut Anda
    By Mr Vee in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 3
    Last Post: 31-03-2009, 01:22 PM
  2. hargai sebuah perhubungan
    By pastiabadi in forum Love is Cinta
    Replies: 0
    Last Post: 14-03-2009, 08:53 PM
  3. YNS hargai pelajar cemerlang
    By hpmfl2002 in forum Isu Semasa 2008
    Replies: 0
    Last Post: 23-07-2008, 05:15 PM
  4. Aznil hargai peminat
    By hpmfl2002 in forum Info & Selebriti
    Replies: 0
    Last Post: 14-06-2008, 11:36 AM
  5. Anugerah Planet Muzik -Anugerah atau Konsert?
    By HK23 in forum Info & Selebriti
    Replies: 12
    Last Post: 22-04-2008, 01:25 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX ECN Gravity

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads