The Best Spread 728x90ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    oweizmez Guest
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     

    SERASIKAH ANDA + PASANGAN ANDA.



    Z

    odiak, bintang atau horoskop mempunyai pengertian yg sama. Tetapi boleh ke kita percaya dengan semua ini yg kuat mengatakan ianya berkaitan dengan diri kita. Emmmmm…adakalanya macam betul saja kan …suratan atau kebetulan? Bukan saja tentang kita malah keserasian bersama pasangan juga boleh ditentukan melalui zodiak. Apa kata kamu Tanya si dia apa zodiaknya dan intai-intai nombor yg bertembung dengan zodiak kamu. Kemudian lihat pula pengertian pada nombor tersebut bagi mengetahui sejauh mana keserasian kamu dan si dia. Senangkannnnnnnnnnnn………..

    Contoh :-

    Gemini + Libra= 1
    = Sehati Sejiwa


    'SI DIA'

    KAMU
    ARIES
    TAURUS
    GEMINI
    CANCER
    LEO
    VIRGO
    LIBRA
    SCORPIO
    SAGITARIUS
    CAPRICORN
    AQUARIUS
    PISCES
    ARIES
    4
    5
    2
    6
    1
    7
    3
    7
    1
    6
    2
    5
    TAURUS
    5
    4
    5
    2
    6
    1
    7
    3
    3
    1
    6
    2
    GEMINI
    2
    5
    4
    5
    2
    6
    1
    7
    7
    7
    1
    6
    CANCER
    6
    2
    5
    4
    5
    2
    6
    1
    7
    3
    7
    1
    LEO
    1
    6
    2
    5
    4
    5
    2
    6
    1
    7
    3
    7
    VIRGO
    7
    1
    6
    2
    5
    4
    5
    2
    6
    1
    7
    3
    LIBRA
    3
    7
    1
    6
    2
    5
    4
    5
    2
    6
    1
    7
    SCORPIO
    7
    3
    7
    1
    6
    2
    5
    4
    5
    2
    6
    1
    SAGITARIUS
    1
    7
    3
    7
    1
    6
    8
    5
    4
    5
    2
    6
    CAPRICORN
    6
    1
    7
    3
    7
    1
    6
    2
    5
    4
    5
    2
    AQUARIUS
    2
    6
    1
    7
    3
    7
    1
    6
    2
    5
    4
    5
    PISCES
    5
    2
    6
    1
    7
    3
    7
    1
    6
    2
    5
    4



    NOMBOR 1 – SEHATI SEJIWA

    W

    ah! Tu dia…nampaknya kamu dan si dia memang sehati sejiwa…Macam lagu Ajai & Nurul tu….Dalam memastikan hubungan yg terjalin mempunyai kesinambungan yg erat, kamu memerlukan strategi tersendiri dan kerjasama antara satu sama lain. Kamu berdua bersenpendapat, saling bertolak ansur, bertoleransi dan jujur. Banyak persamaan yang terdapat pada kamu berdua turut membantu dalam menjaga keharmonian. Tetapi awas! Tidak semua yang indah itu takkan bergoyang. Pastinya ada kepincangan yang memerlukan kamu berdua elakkan dari menjadi besar. Mungkin pengaruh dari sekeliling membuatkan kamu tension dan bergolakkan. Namun kematangan kamu berdua boleh mengatasi segalanya. Segala fitnah ataupun khabar angin yang dilemparkan dapat kamu tangkis dengan mudah.


    NOMBOR 2 - SALING MEMAHAMI

    D

    alam sesebuah perhubungan, sikap saling memahami amat penting. Bukan saja ia dapat membantu kita memahami si dia tetapi turut mengekalkan hubungan agar bertahan lama. Tetapi ia bukanlah hanya di sebelah pihak sahaja tetapi kedua-duanya juga perlu memainkan peranan yang penting dalam menjaga hubungan. Walaupun kamu mempunyai prinsip tersendiri tetapi ia bukanlah alasan untuk kamu mementingkan diri sendiri. Jangan kerana prinsip itu membuatkan ia menguasai dirimu. Mungkin komunikasi yang baik mampu memberi kesan yang positif terhadap perhubungan. Cuba berterus terang jika berlaku salah faham dan kekalutan. Jangan dipendam di dalam hati kerana bila sudah banyak terkumpul manalah tahu suatu hari nanti ia akan meletup! Dari berlaku perkara yg tidak diingini lebih baik bertindak dulu. Tapi berpada-padalah agar apa yang kamu lakukan tidak melukakan hati si dia.


    NO 3 – SALING MEMBANTU

    B

    aguslah kalau macam ini. Mengamalkan sikap saling membantu dan tentunya kamu sendiri tidak mahu hanya si dia saja memikul beban seorang diri.. Jangan pentingkan diri sendiri beb! Tapi jika si dia meminta bantuan kamu hingga boleh menjejaskan dirimu sendiri baik fikirkan dulu. Bukannya meminta kamu menjelaskan segala hutang-piutangnya sedangkan kamu tidak berkemampuan. Ataupun pasangan yang terlalu mengharap pertolongan seperti tidak tahu berdikari walaupun hanya untuk perkara kecil saja. Selalunya orang yang saling membantu ini mempunyai sifat rendah diri dan seboleh-bolehnya tidak mahu orang tahu kelemahannya. Tapi jangan tak tahu kalau ada orang yang pandai membaca isi hati. Tahu pergolakan yang sedang berlaku dalam diri kamu mungkin hanya melalui kegelisahan dan air muka kamu saja. Jadi, tak salah kalau kamu meluahkannya sekadar melepaskan tekanan yang terbuku di dada.


    NOMBOR 4 – TIDAK KUKUH TAPI MASIH MAHU BERSAMA.

    P

    ersamaan dari segi zodiak adakalanya menimbulkan ketidakserasian. Mungkin dari pertembungan sikap kamu berdua. Walaupun sikap memberontak itu ada, kamu masih mahu bersama kerana perasaan sayang dan kasih yang menebal. Sikap pro dan kontra itu adakalanya mewarnai perhubungan kamu, tidaklah mendatar saja kerana ia boleh menimbulkan rasa bosan yang boleh mengganggu kelancaran hubungan kamu. Ssusah kalau nak menciptakan hubungan yang sentiasa baik setiap detik dan setiap ketika. Pastinya berlaku juga perselisihan faham dan pertengkaran kecil. Payah nak menjaga hati orang ini dan sukar juga nak mengharapkan orang menjaga perassan kita. Kalaulah perhubungan itu menunjukkan tanda-tanda akan retak, kamu perlulah mengambil langkah yang positif bagi mengelakkkan ia terjadi. Fikirkanlah secara matang, segala tindak tanduk kamu boleh memberi kesan pada diri kamu sendiri.


    NOMBOR 5 – SALING MEMERLUKAN WALAUPUN BERSIFAT EGO

    M

    ahu tapi EGO! Itu yang membuatkan kamu berdua sukar memahami antara satu sama lain. Walaupun saling sayang menyayangi namun keegoan yang menebal dalam hati membuatkan kamu berdua sanggup berjauhan dari berlagak seperti tidak memerlukan kehadiran masing-masing. Mungkin kamu boleh menipu orang lain yang kamu tidak memerlukan dirinya tetapi bagaimana pula dengan hati serta perasaan kamu yang terlalu kuat mengatakan yang kamu sayangkannya. Emmmmm…..jika kamu benar-benar sayangkannya tak salah kalau kamu tunjukkan pada si dia tentang perasaan itu. Nak buat apa sembunyikan kerana kamu sendiri yang akan terseksa dengan tindakan itu. Kikiskan keegoan itu demi kebaikan kamu sendiri dan terimalah hakikat yang kamu berdua benar-benar saling memerlukan antara satu sama lain. Jangan menyesal kemudian hari pula.


    NOMBOR 6 – KURANG HARMONI TETAPI MEMERLUKAN PERHATIAN.

    W

    alaupun kamu masih dan telah lama bersama namun masih terasa kurang harmoni. Persengketaan dan 'perang mulut' kerap terjadi kerana kamu berdua salang tuduh menuduh. Cemburu? Mungkin menjadi punca perbalahan tersebut tetapi rasa sayang yang menebal membuatkan angin kencang mudah reda dan hilang tapi kamu kenalah tahu cara yang terbaik untuk mengatasinya. Untuk memastikan perhubungan kamu berjalan lancar dan tidak tergores dek perasaan yang tak tentu hala itu, kenalah kamu bertolak ansur dan memahami si dia. Bukannya apa kamu tentu tak mahu perhubungan yang terjalin hanya separuh jalan saja dan kalau boleh biarlah selamanya walaupun kamu sentiasa bersikap 'panas hati' bila melihat si dia hingga mencetuskan perbalahan. Tapi jangan sampai keterlaluan sangat hinggakan perkara kecil menjadi besar. Orang kata kalau dah menyala api jangan simbahkannya dengan minyak tanah, bertambah semaraklah ia. Jadi kenalah siram dengan air…..pandai- pandailah kamu yea….

    NOMBOR 7 – TIDAK SERASI LANGSUNG

    H
    uarghhhhhhhhhhh……Janganlah menangis…Tak serasi langsung mungkin hanya sebagai kekasih. Tapi kalau dalam persahabatan mungkin lebih sesuai kot! Jangan pula bila kamu berdua mengambil keputusan untuk memutuskan hubungan, terus bermusuhan sampai bila-bila. Declare war! Isy……sekurang-kurangnya kamu masih boleh bersahabat dan manalah tahu kalau jodoh kamu kuat, hubungan yang intim itu boleh terjalin semula. Siapa tahukan! Jika kamu benar-benar sayangkan hubungan itu, pupuklah ia supaya terus berkembang mekar dan siramlah cinta kamu itu dengan air wangian sesuci kasih sayangmu itu., Jangan pula dimarakkan api kemarahan yang boleh memusnahkan impian yang telah sekian lama bertakhta di kotak fikiranmu. Mungkin kamu berdua patut menyepikan diri buat seketika dan tunggu masa yang sesuai untuk bersama semula. Fikirkan kepentingan si dia dalam hidup kamu. Bukankah kamu mahu si dia menemani kamu sepanjang hayatmu?



    Psstttttttttt. .....
    Emmmmm……bagaimana dengan kamu? Apakah pasangan kamu serasi dengan kamu?
    Jangan terlalu percaya pada fakta ini 100% kerana tidak semestinya betul. Jika betul…itupun hanya sekadar kebetulan sahaja. Semoga anda mencuba..... .....


  2. pamm 468x60-en

  3. #2
    astaroth's Avatar
    astaroth is offline Hall of Fame
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of astaroth has much to be proud of
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Hell Sith
    Posts
    1,900
    Points
    650.10
    Thanks
    0
    Thanked 17 Times in 14 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    730
    tolong tolongg mata pokcik pedihh niiii aduhh
    Metal UnderGround Album Collection
    About Gallery Permission
    Speed You DSL Connection
    Naruto Shippuuden Episode List
    Ehoza Rules

    "I Have Made Candles Of Dead Men's Fat"
    "The Sextons Have Been My Slaves"
    "I Have Bottled Babes Unborn And Dried"
    "Hearts And Livers From Rifled Graves"
    "And My Prentices Now Will Surely Come"
    "And Carve Me Bone From Bone"
    "And I Who Have Rifled The Dead Man's Grave"
    "Shall Never Have Rest In My Own."



  4. #3
    mirzz's Avatar
    mirzz is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    822
    Points
    296.40
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    761
    aries + gemini = saling memahami????? mcm tak caya jer
    Ive tried so hard and get so far, in the end, its doesnt even matter!!!



  5. #4
    oweizmez Guest
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    pedih mata pakei sunglasses ek.. duk diam2.. jgn wat bising



  6. #5
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2947
    Aku kene no 7!!! Aku x percaya....


  7. bitcoin 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Godalah pasangan anda
    By hpmfl2002 in forum Adult Conversation
    Replies: 8
    Last Post: 27-06-2009, 01:01 AM
  2. ~Hangatkan malam anda bersama pasangan anda~
    By ieza_ars89 in forum Home & Lifestyles
    Replies: 4
    Last Post: 26-06-2009, 11:29 PM
  3. Kenapa Anda Pilih Pasangan Anda!!
    By goldmine in forum Love is Cinta
    Replies: 6
    Last Post: 28-03-2009, 05:01 PM
  4. Memujuk Pasangan Anda
    By aliaman in forum Love is Cinta
    Replies: 24
    Last Post: 23-08-2008, 05:49 PM
  5. SERASIKAN PASANGAN ANDA
    By tanpanama in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 2
    Last Post: 25-07-2007, 12:23 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX Crypto

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads