TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946

    Red face Hanya Kerana Cinta..

    Seseorang pernah berkata ~ Dalam hidup ini, kita akan jatuh cinta banyak kali. Tapi akan tiba suatu ketika, di mana kita akan berhenti dan benar-benar jatuh cinta buat ke sekian kalinya. Berbahagialah buat mereka yang menemui cinta sejati mereka, kerana bukan semua orang sebegitu bertuah untuk mendapatkannya…

    Benarkah kata-kata ini? Apa yang pasti, kita yang dikurniakan dengan akal fikiran yang lengkap, kadang-kadang terlalu mudah jatuh cinta, dan terlalu mudah pula mengungkapkannya. Sehingga cinta menjadi sesuatu yang terlalu murah dan bisa diperolehi di tepi-tepi jalan. Alangkah sadisnya…

    Cintakah namanya, apabila hati ingin memiliki? Cintakah namanya, apabila perasaan ingin menguasai? Sebagaimana persahabatan, cinta umpama pasir yg berada di genggaman. Digenggam terlalu erat, pasir akan jatuh ke tanah perlahan-lahan. Tapi dibiar tenang, ia bisa menjadi monumen yang mengkagumkan.

    Seseorang yang lain berkata ~ Jika kamu mencintai, lepaskan dia, dan biarkan dia menjadi apa yang dia inginkan, di mana, bila, dan bagaimana, mengikut kehendaknya sendiri.

    Jika benar itu cinta, maka cinta pasti akan memulangkan dia semula padamu. Tapi jika tidak, maka percayalah, cinta itu tidak pernah dihadiahkan buatmu, kerana Tuhan telah menyediakan sesuatu yang lebih baik dari itu.

    Cinta yang sebenar, berdiri atas dasar misteri, berdikari dan sangat berani. Tidak memiliki kewarganegaraan, tidak meminta belaan, dan tidak gentar dengan peraturan.

    Bukan cinta namanya, jika kamu bercinta kerana janji. Bukan cinta namanya, jika kamu bercinta kerana nafsu. Bukan cinta namanya, jika kamu bercinta kerana simpati. Bukan cinta namanya, jika kamu bercinta kerana terpaksa. Bukan cinta namanya, jika kamu bercinta kerana setia.

    Cinta adalah cinta, apabila kamu bercinta hanya kerana cinta.

    Hanya kerana CINTA…


  2. pamm 468x60-en

  3. #2
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    adohh... berkarat dah otak aku lepas bace artikel ni...

    kene basuh dgn sabon fab baru ilang karat ni...



  4. #3
    mr.buragas's Avatar
    mr.buragas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mr.buragas has a spectacular aura about mr.buragas has a spectacular aura about
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    kinrara pu
    Age
    33
    Posts
    948
    Points
    302.80
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    578
    btul x aku cakap joney..ko berkarat otak...

    aku terus kosong ha otak ni..

    semacam la forum ni..



  5. #4
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    pasni kene beli album "tangkap leleh @ tangkap lentok" dan yg sewaktu dengannya la...



  6. #5
    zack_lan84's Avatar
    zack_lan84 is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    zack_lan84 is on a distinguished road
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    100
    Points
    36.90
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    546
    Maksud cinta ialah menyayangi...hmm..setiap insan menyayangi antara satu sama lain..tetapi didalam saat menyayangi tu perlu lah ader beberaper unsur iaitu sikap bertanggung jawab,ambil tahu hal pasangan masing2,percaya sesama pasangan masing2...tapi zaman sekarang hmm..cinta hanya melafazkan dengan kata-kata semudah habuk ditiup angin..tetapi didalam hati tak siapa yang tahu..
    ****Learn until you excel...but without experience, you wont be able to be the best....knowledge and experience are two different things, Nevertheless without experience, knowledge is at lost..****

    *Perhatian semua..aku dah tak lama kat malaysia ni..9/8/2007..aku akan berangkat ke US..maybe dalam masa 4 tahun,aku kat sana...baru aku balik malaysia..terima kasih diatas layanan yang korang berikan..aku hargai kesemuanya..salah dan silap harap di maafkan..!! Sekian,Assalammualaikum..


    yang ikhlas,
    zack_lan84



  7. #6
    mirzz's Avatar
    mirzz is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    822
    Points
    296.40
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    761
    aku tak berapa percaya dah cinta2 ni.. penat
    Ive tried so hard and get so far, in the end, its doesnt even matter!!!



  8. #7
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946
    Cinta memang memenatkan bila kita tidak memahaminya...cinta amat menyiksakan bila tiada penghayatan..

    p/s: aku pn dah naik pening dah citer sal c inta nih...hehe..


  9. The Best Spread 468x60ms

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. hanya kerana pencungkil gigi
    By XVIEW in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 16
    Last Post: 24-03-2009, 12:21 PM
  2. Hanya kerana pencungkil gigi
    By eyo_2003 in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 8
    Last Post: 24-03-2009, 12:21 PM
  3. Hanya kerana pencungkil gigi
    By HK23 in forum Religious Talk / Muslim Section
    Replies: 0
    Last Post: 24-03-2009, 04:11 AM
  4. penjara 2 tahun hanya kerana RM275 dan telefon bimbit
    By XVIEW in forum Isu Semasa 2008
    Replies: 3
    Last Post: 29-07-2008, 12:44 PM
  5. Hanya Kerana Cinta
    By valentine in forum Love is Cinta
    Replies: 14
    Last Post: 25-02-2008, 01:02 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX Crypto

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads