The Best Spread 728x90ms

+ Reply to Thread
Page 1 of 7 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 1 to 10 of 62
  1. #1
    valentine's Avatar
    valentine is offline Super Ehozarian II

    is bosan!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    I am:
    Tired
     
    valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute valentine has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    where I be
    Posts
    4,698
    Points
    1,669.95
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    2946

    Red face Surat Cinta Terakhir Untuk Awak..

    Saya telah mengembara ke hujung dunia, mencari cinta saya. Tapi pertama kali bertemu awak, hati saya terus terpaut. Demi Tuhan, saya tak tahu kenapa. Tapi itulah kebenarannya.

    Saya telah menolak awak. Tapi awak mencabar saya dengan kejujuran awak. Awak tahu yang awak tidak bertepuk sebelah tangan. Dan awak berjanji, saya bukan salah seekor dari kupu-kupu perhiasan di dinding kamar awak.

    Hanya dengan sebuah renungan, saya jatuh tersungkur ke penjuru mata awak. Semakin mengenali awak, saya tak dapat lagi membohongi perasaan saya, bahawa saya menyayangi awak. Bersama masa, perasaan sayang ini menjadi dewasa. Dewasa menjadi cinta.

    Dan saat saya mencintai awak, saya jatuh ke dasar perasaan yang paling dalam. Lemas dan hampir tenggelam, dalam lautan kasih sayang, seribu impian. Dan saya mula terfikir. Saya mengembara ke hujung dunia, mencari awak. Rupanya awak ada di sisi saya selama ini. Dan baru saya sedari, tika dan saat itu.

    Bagai merpati putih, cinta saya berkelana, mencari singgahsana di hati awak, untuk bertakhta. Dan telah nyata, saya tak temui, noktah cinta itu…

    Tapi akhirnya, bila awak telah memiliki cinta saya, awak mencampakkannya jauh ke dasar laut yang tak mampu saya selam. Di sana, saya tak mampu melihat cahaya. Awak beri saya harapan yang sangat besar. Dan akhirnya, awak juga yang menyalakan api dan membakar saya dalam diam….

    Saya sedih sangat, bila awak kata awak tak tau apa yang sebenarnya awak cari. Tapi jauh di sudut hati, saya merasakan, bahawa awak masih belum cukup dewasa untuk memahami apa itu cinta. Dan mungkin takkan pernah dewasa… Atau mungkin juga, awak belum pernah benar-benar jatuh cinta pada seseorang…

    Jadi, selama ini, siapa saya sebenarnya di hati awak? Adakah selama ini, awak sebenarnya tak pernah mencintai saya? Siapa yang memujuk saya untuk membuka pintu hati? Siapa yang mengajar saya, bahawa cinta itu perlukan pengorbanan? Siapa yang memberitahu saya, agar sentiasa jujur pada perasaan sendiri?

    Awak…

    Awak mungkin jenis lelaki yang boleh mencintai ramai perempuan berkali-kali. Tapi saya pula seorang perempuan yang percaya, bahawa dalam hidup saya, saya hanya akan ada 1 lelaki, 1 cinta dan 1 perkahwinan… Kita hidup sekali, mati sekali, dan mencintai sekali…

    Melangkah pergi meninggalkan awak, telah mengambil seluruh kekuatan yang saya ada. Jangan anggap bahawa saya tinggalkan awak kerana saya bencikan awak. Jangan pernah menganggap.

    Bagaimana harus saya bencikan awak, sedangkan setiap hari, saya merindui awak, biar pun pada ketika awak berada di sisi saya… Setiap saat, saya mengingati awak… Seumur hidup ini, saya mencintai awak…

    Awak…

    Sebelum saya menghilang dari dunia awak, saya ingin menyatakan sesuatu, yang tak pernah awak tahu. Kalaulah awak bertanya pada saya, sedalam mana saya cintakan awak, inilah jawapan saya…

    ‘Kalau suatu hari, awak kehilangan sepasang mata, saya akan memberi sepasang mata saya, agar awak dapat melihat semula. Meski pun untuk itu, saya harus buta buat selama-lamanya…

    ‘Kalau suatu hari, awak kehilangan suara, saya akan memberi suara saya, agar awak dapat bersuara semula. Meski pun untuk itu, saya harus bisu buat selama-lamanya…

    ‘Dan kalau suatu hari, awak kehilangan hati, saya akan memberi hati saya, agar awak dapat hidup untuk selama-lamanya. Meski pun untuk itu, saya tiada lagi di dunia ini…’

    Semuanya untuk awak. Tapi sayang, awak tak pernah tahu….

    Seseorang pernah berkata - ‘If you really love someone, then let that person go. If that person is meant for you, that person will come back to you eventually. But if that person does not, then that person was never meant for you, in the first place…’

    Awak…

    Dengarlah… Saya mencintai awak. Terlalu mencintai awak… Dan kerana saya mencintai awaklah, saya melangkah pergi, demi kebahagiaan awak… Saya berdoa, supaya suatu hari nanti, awak akan temui apa yang awak cari. Supaya suatu hari nanti, awak akan memahami, apa erti cinta yang sebenar. Supaya suatu hari nanti, awak akan dapat mengetahui, bagaimana rasanya, terlalu mencintai seseorang…

    Dan semoga awak tak akan pernah terlewat untuk menghargainya…

    Awak…

    Saya percaya pada Tuhan yang mempertemukan kita. Saya tahu, ada hikmah di sebalik semua ini. Dan saya tak akan menyoal. Saya juga tak pernah kesal. Sekurang-kurangnya, sepanjang mengenali awak, saya telah bersikap ikhlas dan jujur dengan perasaan saya.

    Saya juga percaya, andai benar kita punya jodoh, awak akan kembali semula pada saya. Itu bukanlah harapan saya. Tapi saya ingin belajar untuk pasrah pada ketentuan. Dan kalau pun awak takkan pernah kembali pada saya, saya percaya, mungkin itu yang terbaik.

    Di mana pun awak berada, awak tetap bertakhta di hati saya. Dan di mana pun saya berada, saya akan tetap mencintai awak.

    Awak…

    Maut sekali pun, tidak akan pernah mampu membunuh rasa cinta saya pada awak…
    Last edited by valentine; 01-08-2007 at 04:51 PM.


  2. stp 468x60-en

  3. #2
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    perghh... abis berkarat dah ehoza ni...



  4. #3
    mr.buragas's Avatar
    mr.buragas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mr.buragas has a spectacular aura about mr.buragas has a spectacular aura about
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    kinrara pu
    Age
    33
    Posts
    948
    Points
    302.80
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    578
    leleh habis dah ni..terus hilang ilham aku..



  5. #4
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28475
    bunga...bunga..bdak nina ni ahaks



  6. #5
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    Quote Originally Posted by mr.buragas View Post
    leleh habis dah ni..terus hilang ilham aku..
    pebende yg meleleh tu buragas? hahaha



  7. #6
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'>'s Avatar
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> is offline
    is single
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    42
    Posts
    9,676
    Points
    401,767.98
    Thanks
    654
    Thanked 2,205 Times in 750 Posts
    Credits

    $ 601
    Rep Power
    588959
    budak2 pompuan suke mende2 mcm ni. takpe la. ehoza ni kan asal boleh jek. ape yg user nak, kita try la provide. by the way, ade certain2 ayat tu mmg tangkap syahdu kalo nak ngorat awek. bole la aku copy paste and improve aku punya skrip ngorat
    https://www.facebook.com/ehozadotcom
    Jom teka gambar dan menang RM150!



  8. #7
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    ape klas ngorat pakai skrip... tak gentle la.. orang ngorat spontan je, baru best...

    nak blajar pm aku... hehe



  9. #8
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'>'s Avatar
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> is offline
    is single
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    42
    Posts
    9,676
    Points
    401,767.98
    Thanks
    654
    Thanked 2,205 Times in 750 Posts
    Credits

    $ 601
    Rep Power
    588959
    ahaks... aku tau tp kalo guna skrip ko, nnti cam org tua plaks. aku ni kan ke muda remaja lagi. maklum la, umor pun baru 21
    https://www.facebook.com/ehozadotcom
    Jom teka gambar dan menang RM150!



  10. #9
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28475
    Quote Originally Posted by joney® View Post
    ape klas ngorat pakai skrip... tak gentle la.. orang ngorat spontan je, baru best...

    nak blajar pm aku... hehe
    apect tu gadis bertudung,kena r sopan santun skit klu nk ngorat ahaks



  11. #10
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    misai itam lebat, mude remaje ape gituh...


  12. pamm 468x60-en

+ Reply to Thread
Page 1 of 7 1 2 3 4 5 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Surat Cinta Untuk Berusia 4200 Tahun
    By encikapas in forum X-Files, Mistery, Amazing
    Replies: 8
    Last Post: 09-10-2011, 02:44 AM
  2. Surat Cinta, Suara Cinta
    By headpux in forum Love is Cinta
    Replies: 0
    Last Post: 18-04-2009, 10:03 AM
  3. SURAT CINTA untuk JIWA
    By headpux in forum Love is Cinta
    Replies: 0
    Last Post: 11-03-2009, 08:13 PM
  4. Cerpen : Cinta Terakhir
    By headpux in forum Love is Cinta
    Replies: 0
    Last Post: 15-02-2009, 04:03 AM
  5. Awak... saya CINTA awak!
    By mandy in forum Love is Cinta
    Replies: 22
    Last Post: 31-03-2008, 02:13 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX ECN Gravity

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads