TenkoFX ECN Gravity

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    tanpanama's Avatar
    tanpanama is offline Regular Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute tanpanama has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Posts
    180
    Points
    67.80
    Thanks
    0
    Thanked 13 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    756

    WANITA LEBIH LAMA GUNA TANDAS BANDING LELAKI

    Wanita lebih lama guna tandas berbanding lelaki
    MIRI 17 Jun – Kajian menunjukkan wanita mengambil masa sekali ganda lebih lama untuk sebarang urusan di tandas berbanding kaum lelaki, kata Menteri Alam Sekitar dan Kesihatan Awam Sarawak (KASKA), Datuk Michael Manyin Jawong.

    Beliau berkata, fakta tersebut memberi panduan kepada pihaknya untuk mewajibkan pihak berkuasa tempatan (PBT) di negeri ini menyediakan lebih banyak tandas wanita dalam setiap pembinaan tandas baru.

    Sebagai permulaan, katanya, kriteria itu hanya diwajibkan bagi pembinaan tandas awam oleh PBT, sebelum ia dilaksanakan secara berperingkat-peringkat dalam setiap pembinaan tandas awam di pelbagai sektor di negeri ini.

    ‘‘Kalau dibina 10 tandas lelaki, maknanya bilik tandas perempuan perlu ada 20.

    ‘‘Ini kriteria yang baru diperkenalkan kementerian terhadap setiap pembinaan tandas awam baru di seluruh negeri Sarawak,” katanya pada sidang media selepas melancarkan Program Jerayawara Kebersihan Tandas bagi Zon Utara Sarawak, di Dewan Suarah Miri, dekat sini semalam.

    Beliau yang juga Pengerusi Persatuan Tandas Sarawak berkata, pembinaan lebih banyak tandas wanita diharap dapat mengatasi pelbagai masalah yang timbul seperti tahap kebersihan tidak memuaskan, selain kesulitan kerana terpaksa menunggu giliran terlalu lama.

    ‘‘Kalau tandas selalu penuh dan sesak, sukar bagi kita mahu jamin kebersihannya.

    ‘‘Sudah pasti juga lantai sentiasa basah yang mana keadaan ini menimbulkan rasa kurang selesa di kalangan pengguna,” ujarnya.

    Selain itu, menurut Manyin Jawong, pelbagai usaha dirancang bagi meningkatkan tahap kebersihan tandas awam di seluruh negeri termasuk mengemukakan reka bentuk tandas baru serta menggalakkan penggunaan cecair untuk mencuci tangan.

    ‘‘Berdasarkan reka bentuk baru yang dibenarkan kementerian, sesebuah tandas awam tidak perlu mempunyai pintu utama manakala basin mencuci tangan harus diletakkan di luar tandas,” tambahnya.

    Mengenai penggunaan cecair pencuci, beliau memberitahu, buat masa ini pihaknya hanya mewajibkan penggunaan cecair pencuci bagi semua tandas di bawah jagaan PBT.

    ‘‘Kita sudah keluarkan pekeliling supaya PBT menggunakan cecair bagi menggantikan sabun untuk mencuci tangan dalam tandas manakala bagi premis seperti restoran dan kedai kopi penggunaan cecair digalakkan meskipun belum ada cadangan untuk mewajibkannya.

    ‘‘Kita juga memerlukan para arkitek dan masyarakat umum untuk menyumbang idea bagaimana reka bentuk tandas yang sesuai digunakan di sekolah bagi menangani masalah yang dihadapi sekarang,” katanya.

    Menurut beliau, bilangan tandas di sekolah berasrama penuh masih tidak mencukupi bagi menampung keperluan penghuninya yang mana ia menjadi antara punca kebersihan tandas sekolah tidak dapat dipertingkat sehingga kini.

    Hmm Aper lah yang korang wat lelama kat dalam tus hehehehe
    'yOu tALk tHe tALk bUt CaN yOu wALk ThE WaLK? '


  2. stp 468x60-en

  3. #2
    muyyaQ's Avatar
    muyyaQ is offline Hyper Active Member

    is stay low profile
     
    I am:
    Cool
     
    muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute muyyaQ has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    seksyen 7
    Posts
    2,851
    Points
    1,259.73
    Thanks
    356
    Thanked 157 Times in 85 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    21238

    a

    huhu!! pompuan masturbate lagi lame dari laki kot.. wakakas..entah2...



  4. #3
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    591
    hmmm....yeke???
    moon rasa mcm tak lama pon dlm bilik air...sekejap jer...tp tak tau la kan...
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'



  5. #4
    xareen's Avatar
    xareen is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    xareen will become famous soon enough xareen will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    klia
    Posts
    925
    Points
    309.90
    Thanks
    0
    Thanked 16 Times in 13 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    598
    pompuan ni kan hygienic compared dengan man ni...hehe
    "ketenangan ada di hati, x merasa kerna kau x mencari..."



  6. #5
    lopaque's Avatar
    lopaque is offline ®Ehoza's Photographer®


    is InspiredByMuhammad
     
    I am:
    Tired
     
    lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Selangor/J
    Age
    35
    Posts
    1,987
    Points
    730.51
    Thanks
    27
    Thanked 159 Times in 77 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    5624



  7. #6
    tdara's Avatar
    tdara is offline Addicted Member
    is senyum selalu
     
    I am:
    Shy
     
    tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute tdara has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    putrajaya
    Age
    33
    Posts
    784
    Points
    280.16
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 3 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    1972
    ooo tandas berkualiti..oo hidup berkualiti...
    wanita masuk ke tandas atas sebab :
    - perkara normal..buang air besar atau kecil
    - klau dtg bulan..tukar pad
    - kadang2 baiki tudung..baju
    - klau yg suka bersolek..jangan ditanya lagi!!!!



  8. #7
    antagenaiz's Avatar
    antagenaiz is offline King Of VNS
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute antagenaiz has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Serdang
    Age
    33
    Posts
    15,156
    Points
    5,322.09
    Thanks
    482
    Thanked 523 Times in 282 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    28476
    Quote Originally Posted by tdara View Post
    ooo tandas berkualiti..oo hidup berkualiti...
    wanita masuk ke tandas atas sebab :
    - perkara normal..buang air besar atau kecil
    - klau dtg bulan..tukar pad
    - kadang2 baiki tudung..baju
    - klau yg suka bersolek..jangan ditanya lagi!!!!
    byk tol agenda pompuan dlm tandas ye ahaks



  9. #8
    rama_rama_malu's Avatar
    rama_rama_malu is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute rama_rama_malu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    ganu kite
    Age
    32
    Posts
    365
    Points
    117.60
    Thanks
    2
    Thanked 13 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    1873
    Quote Originally Posted by tdara View Post
    ooo tandas berkualiti..oo hidup berkualiti...
    wanita masuk ke tandas atas sebab :
    - perkara normal..buang air besar atau kecil
    - klau dtg bulan..tukar pad
    - kadang2 baiki tudung..baju
    - klau yg suka bersolek..jangan ditanya lagi!!!!
    betul... sokong 100%... bukan senang nak jage diri sendiri wooo.....
    Give thanks to ALLAH...
    For the moon and the stars..
    Praise HIM all day full..
    What is and what was..
    Take hold of your IMAN..
    Don't give it to syaitan..
    Oh U who believe..
    Please give thank to ALLAH..



  10. #9
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    591
    Quote Originally Posted by lopaque View Post
    moon tuh mandi kobau....mmg la kjap
    ala abg lopak ni...jgn la bocor rahsia...abis sumer org tahu kang..hehehehe
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'



  11. #10
    jokerwt1v's Avatar
    jokerwt1v is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    jokerwt1v is on a distinguished road
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    earth
    Age
    30
    Posts
    64
    Points
    21.90
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    543
    kajian sy memang pompuan lebih lama
    mungkin kerana.........................x boleh sebut....


  12. The Best Spread 468x60ms

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. PL SUPERGEL™ untuk Lelaki Tahan Lebih Lama 100%
    By notrexdame in forum Intimate & Sensual Product
    Replies: 0
    Last Post: 19-01-2010, 03:24 AM
  2. [18SX] LOSYEN POWER 31 BRUTAL UNTUK LELAKI TAHAN LEbiH Lama
    By notrexdame in forum Intimate & Sensual Product
    Replies: 0
    Last Post: 24-10-2009, 01:17 AM
  3. Lelaki cium wanita di tandas
    By adriana in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 11
    Last Post: 03-05-2009, 03:31 PM
  4. Bos lelaki atau wanita lebih hebat
    By astalavista6048 in forum Adult Conversation
    Replies: 20
    Last Post: 23-04-2008, 06:31 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads