The Best Spread 728x90ms

+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6

Thread: ~pernah ker?~

  1. #1
    somutmerah's Avatar
    somutmerah is offline Hyper Active Member
    is Big Gun
     
    I am:
    Awesome
     
    somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    N9
    Age
    35
    Posts
    2,000
    Points
    611.90
    Thanks
    12
    Thanked 53 Times in 33 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    9149

    ~pernah ker?~

    *Korang penah ker alami........*

    *Pernah tak anda rasa nak kentut sgt masa tengah lepak ngan kawan
    berlainan spesis/jantina, anda tahan sgt sampai terkulat muka? *

    *Pernah tak masa anda tengah jenjalan kat depan khayalak ramai,
    tetiba tu seluar spender/panties cam terselit kat celah bontot, rasa cam tak
    selesa sgt, ikutkan hati nak aje tarik spender/panties itu?*

    *Pernah tak masa tengah dalam jam, anda korek hidung, lepas tu
    tengok tahi hidung itu, kemudian gentel dan jentik? *

    *Pernah tak anda mengalami situasi di mana celah bontot amatla
    gatal yang amats, di depan khalayak ramai, menyebabkan terpaksalah anda
    menahan kegatalan itu dengan tabah?*

    *Pernah tak anda tunggu kawan anda di suatu tempat contohnya di
    hartamas,lepas tu anda jadi resah dan kesah sebab semua orang kelihatan cam
    memandang anda sbb anda satu-satunya makhluk yang berdiri, lalu anda pun
    buat-buat aksi yang menunjukkan anda sedang menunggu orang, *
    *contohnya melihat-lihat jam tangan? *

    *Pernah tak anda memandu kereta manual, lepas tu disebabkan kesilapan
    teknikal kereta anda terjerk macam kuda dan mati, sekali lagi dikhalayak
    ramai contohnya di depan kedai makan, lalu anda pun membatalkan
    niat hendak ke kedai itu untuk menutup kemaluan yang amat?*

    *Pernah tak di bulan puasa di waktu siang, anda berpura-pura kononnye
    membelikan makanan untuk kawan bukan Islam anda, dan mengadakan perbualan
    palsu di telefon contohnya, "haa helo Mike, aku dah belikan bigmac kau! Kau
    nak air ape siot?"
    *
    *Sekiranya anda pernah melakukan satu atau dua atau lebih perkara
    diatas, tahniah diucapkan! Kerana anda telah berjaya menjadi manusia
    normal!"*

    *TAMBAHAN*
    *Pernah kah masa korang sedang baca email kengkawan yg antar pada
    korang pada waktu office cam time nie... atau pada waktu o.t. korang....
    Kalau
    itupernah terjadi.....Tahniah ler Jugak kerana dah jadi salah sorang
    yang dianggap pekerja makan gaji buta...yeosshhhh!!!!!!*



  2. The Best Spread 468x60ms

  3. #2
    maxpda's Avatar
    maxpda is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    Cool
     
    maxpda is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Teluk Inta
    Posts
    594
    Points
    205.20
    Thanks
    2
    Thanked 5 Times in 3 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    571
    Ngeh2x.......



  4. #3
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    ini bukan bertanya ni.. ni menceritakan pengalaman peribadi sendiri... kan?



  5. #4
    Mr.G's Avatar
    Mr.G is offline Super Ehozarian
    is layan lagu k-pop skang!
     
    I am:
    Cool
     
    Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute Mr.G has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    skg kt ser
    Posts
    3,772
    Points
    1,747.70
    Thanks
    3
    Thanked 161 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    47221
    aku penah korek idung,gentel2,pstu jentik,trus msuk dlm rmbut mak aku...hahaha!



  6. #5
    abu is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Al-Ardh
    Posts
    1,463
    Points
    488.10
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    838
    aku baca mlm buta....takde ngulorrr koje & mkn gaji bute...



  7. #6
    kitaro's Avatar
    kitaro is offline Official Photographer


    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Ulu Klang,
    Posts
    2,267
    Points
    1,237.72
    Thanks
    36
    Thanked 147 Times in 75 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    19823
    *Pernah tak anda rasa nak kentut sgt masa tengah lepak ngan kawan
    berlainan spesis/jantina, anda tahan sgt sampai terkulat


    yg nie slalu gak...hehehe///


  8. pamm 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Replies: 16
    Last Post: 24-05-2009, 02:12 AM
  2. Pernah 'disewa' VIP
    By antagenaiz in forum Info & Selebriti
    Replies: 28
    Last Post: 18-02-2009, 04:12 PM
  3. Pernah Tak Terpikir.....
    By senyum24 in forum Ehoza New Member/User Lounge
    Replies: 11
    Last Post: 25-12-2008, 04:40 PM
  4. Mamat tak pernah serik
    By hpmfl2002 in forum Info & Selebriti
    Replies: 4
    Last Post: 06-06-2008, 12:34 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads