TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    azizi76 is offline Junior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    azizi76 is on a distinguished road
    Join Date
    May 2007
    Age
    41
    Posts
    13
    Points
    6.60
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    0

    INGINKAN KETAHAN LEBIH LAMA BERSAMA

    KELEBIHAN KELAPA DARA IAITU MEMBERI KETAHANAN LEBIH LAMA APABILA BERSAMA.Tahukah anda , pokok kelapa yang mempunyai batang kuat dan mampu tumbuh tegak berdiri setinggi 100 kaki tanpa ranting yang hanya bergantung kepada akar rerambut untuk menahan beban yang berat dan tiupan angin kencang, sebenarnya mempunyai khasiat semulajadi yang tersembunyi , segagah pohonnya yang tahan lasak. Kebanyakan pokok kelapa hidup secara " Nactural Farming " tanpa menggunakan baja kimia, masih mampu mengeluarkan buah yang banyak. Pokok ini juga terkenal dengan jolokkan makin tua makin menjadi ,seperti kata pepatah "makin tua makin pekat dan banyak santannya''

    Keahlian dibuka kepada semua : Malaysia, Brunei, Singapura, Thailand, Indonesia dan lain-lain negara
    Ingin Buat Belian Tapi...???
    Tiada Internet Banking & Fax
    Membeli...Cara Mudah
    Guna-Telefon sahaja !!!
    Buat order-Cal: 03-3213 8046
    Dapatkan Kod bayaran anda

    Stokis Diperlukan di Seluruh Negara
    Anda sangat dialu-alukan mengirimkan email pengalaman anda setelah menggunakan produk Bio-Asli, Email yang sesuai akan disiarkan di halaman web ini dan pihak syarikat akan memberi hadiah istimewa kepada email yang terpilih. Kami juga akan merasiakan latar belakang anda jika diminta-Terima Kasih.
    Pengguna 1: Ali Bin Hudzori ; Tmn Seri Nakhoda Omar, B.N.O

    Saya seorang pelajar tingkatan enam, dan tinggal di asrama yang persekitarannya adalah ladang kelapa sawit. Adalah menjadi 'rutine' pelajar asrama menjalani 'prep' pada waktu malam. Cahaya terang dalam kelas di mana kami belajar, rupanya mengundang berbagai jenis serangga yang berbagai ke dalam bilik yang sama. Sejenis serangga terbang, kecil seperti 'Semut Selangor', tetapi ekor berwarna seperti tebuan menjadikan saya dan kawan-kawan gelisah. Gigitannya perit dan meninggalkan kesan ruam dan kemudian bertukar kepada keadaan melecur yang teruk. Kebetulan cuti hujung minggu sewaktu balik kerumah keadaan saya disedari oleh jiran, yang kemudian mengsyorkan untuk menggunakan minyak kelapa dara (Pure) sebagai ubat sapu. Sekitar seminggu keadaan kulit saya pulih seperti sediakala. Begitu juga kawan-kawan asrama saya yang turut sama menggunakannya.
    Pengguna 2 : Mohammad ; Bt 1 Jln Feri Sabak Bernam
    Anak saya berumur 8 tahun. Kegemarannya memancing ikan dan mencari 'spider' untuk peliharaan. Keadaan ini mendedahkannya kepada risiko gatal dan sakit kulit. Januari 2006 ia mengalami kudis yang agak teruk pada betis dan peha. Seperti yang dimaklumi oleh semua orang ubat yang biasa terdapat di pasaran hanyalah ubat sapu dan krim...... tak tau berapa puluh jenis yang telah saya gunakan untuk anak saya. Akhirnya seorang kawan mencadangkan saya untuk mencuba minyak kelapa dara (Pure) sebagai ubat sapu. Kini (19hb Jan 2006) kudis anak saya telah sembuh, dan saya tidak perlu berbelanja lebih untuk ubat-ubatan lain, dan penggunaannya (minyak kelapa dara) pun sangat menjimatkan

    Pengguna 3 : Hafizah; Sepintas, Sabak Bernam
    Sepintas, tempat tinggal saya adalah sebuah kampung yang kebanyakan tanahpersekitarannya adalah terdiri dari kebun kelapa atau kelapa sawit. Keadaan redup dalam kebun tersebut menjadi habitat kegemaran nyamuk. Gigitan nyamuk adalah satu perkara yang mustahil untuk dielakkan, samada siang atau malam. Kadang-kadang gigitan nyamuk tersebut meninggalkan kesan bintik-bintik merah dan menjadikan kulit sentiasa gatal. Keadaan tergaru-garu membuat saya kadang-kadang merasa malu. Mujur terlintas difikiran saya untuk mencuba Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure) yang ada dalam simpanan ayah, sebagai ubat sapu. Kini saya lega, kegatalan serta kesan gigitan nyamuk tidak lagi menjadi masalah saya. Lebih menarik lagi kulit saya kelihatan halus dan segar semula.

    Pengguna 4: Adam; Tmn Seri Nakhoda Omar, B.N.O
    Anak saya berumur 9 bulan mengalami ruam pada kulit yang teruk. Seluruh anggotanya dipenuhi ruam dan ia sentiasa dalam kegatalan. Keadaannya bertambah parah bila ia berpeluh. Waktu malam ia sentiasa merengek atau menangis yang mengakibatkan saya suami isteri tidak dapat tidur, dan terpaksa bergilir berjaga untuk melayaninya. Keadaan berlanjutan beberapa minggu dan segala ubat sapu dan krim yang saya beli samada dari farmasi dan klinik tidak mendatangkan apa-apa kesan. Akhirnya seorang jiran yang prihatin dan tersedar akan tangisan anak saya yang berterusan waktu malam mengesyorkan saya untuk menggunakan Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure) sebagai ubat sapu. Alhamdululillah syukur selepas dua hari ruam kulit anak saya hilang samasekali.

    Pengguna 5 : (Minta nama tidak disiarkan) Sg. Besar, Selangor.
    Saya seorang peniaga. Banyak sudah wang saya laburkan untuk perniagaan saya. Masalah datang bertimpa-timpa, seakan tiada kesudahannya. Namun bayang-bayang untung dan kejayaan masih tidak kelihatan. Disamping perniagaan banyak perkara lain yang terpaksa saya fikirkan, termasuk keluarga dan anak-anak yang bertebaran tinggal di asrama (termasuk pembelajarannya, perbelanjaannya, serta keselamatannya). Kadang-kadang tidur tidak nyenyak dan selalu terganggu oleh mimpi-mimpi yang menekan perasaan. Pada peringkat awal kesan ketara yang saya alami ialah rambut secara keseluruhannya menjadi halus seperti rambut bayi diikuti keguguran rambut yang teruk. Cuma dengan sekadar usapan pada kepala sudah cukup untuk rambut saya gugur. Akhirnya saya dapati bahagian atas kepala saya sudah mula kelihatan kulit, dengan rambut yang sudah terlalu jarang. Risau dengan keadaan tersebut saya berikhtiar mencari penawar. Mujur saya terjumpa Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure dan + Honey) Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure) saya sapukan di kepala setiap malam sebelum tidur dan minyak kelapa dara + madu saya minum satu sudu setiap hari. Kini rmasalah rambut gugur saya telah selesai dan secara kseluruhannya rambut saya sudah segar kembali sepertimana ketika saya remaja dahulu - bilah rambut kerasi serta hitam bersinar kembali.
    Pesakit Jantungnya.

    TESTIMONI & KES DALAM PENGENDALIAN PROF. JON J. KABARA
    Prof. Jon J. Kabara head of Biochemistry and Pharmacologi of Michigan State University.
    Berikut adalah kenyataan Prof. Jon J Kabara terhadap pesakit jantungnya.
    “ Maria, seorang penghidap sakit jantung, diberitahu oleh doktor pakarnya, (ahli kardiologi) bahawa dia hanya mempunyai masa sekitar lima tahun untuk hidup. Diantara salah satu gejala umum sakit jantungnya adalah cardiac arrhythmia, dimana degupan jantungnya berlaku tidak teratur. Arrhytmianya begitu parah sehingga doktor mendesak agar dia memasang pacemaker yang diimplan atau di tanam di dalam dadanya. Dia menolak kerana masih ingin mencuba beberapa kaedah yang lebih alami, tetapi gejalanya tetap sama bahkan semakin buruk. Saya memberitahunya tentang minyak kelapa dara dan dia mulai mengkonsumsinya seperti suplemen lain. Diminum 4 sudu makan setiap hari. Hasil pada hari pertamanya dia melapurkan bahawa arrhytmianya menurun sebanyak 50%. Dia memberitahu dan mengakui bahawa keadaan ini merupakan degup jantung yang paling rendah dan perlahan yang pernah dia rasakan sejak sekian lama. Dia memperakui bahawa dia tidak pernah menemui sebarang ubat sedemikian baiknya. Sehingga kini dia terus mengkonsumsi minyak kelapa dara dan jantungnya berfungsi dengan secara lebih normal ”.

    Pengguna 6: (Minta nama tidak disiarkan) Seksyen 3, Shah Alam
    Say seorang jurutera lulusan sebuah universiti Jepun. Isteri saya juga seorang warga negara Jepun yang sangat peka tentang pemakanan dan ubat-ubatan dalam keluarga. Sedapat mungkin segalanya mestilah benar-benar dari hasilan organik. Terbaru anak kecil saya mengalami ruam pada kulit. Isteri saya enggan memberikan ubat sapu yang saya perolehi dari klinik berhampiran. Saya bimbang, kalau penyakit kulitnya bertambah parah. Mujur saya menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (Pure) yang sesuai dengan cita rasa dan kehendak isteri saya. Hasilnya tidak mengecewakan.
    ALAMILAH PERBEZAANNYA-PASTI LEBIH JAUH
    IANYA TIDAK MAMPU DIGAMBARKAN OLEH KATA-KATA
    [
    www.bio-asli.desaku.net/?id=azizi76


  2. stp 468x60-en

  3. #2
    Teruk's Avatar
    Teruk is offline Junior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    Teruk is on a distinguished road
    Join Date
    May 2007
    Location
    kelumpor
    Posts
    41
    Points
    12.60
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    552

    power kokonat

    Uiihhhh....

    macam˛ ada....

    ...apo lak nak den tutoh kek sini?

    colah mano nak saen nie jang..?



  4. #3
    ayam's Avatar
    ayam is offline Ehoza's Advisor®™

    is Ehoza New Version
     
    I am:
    Happy
     
    ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Somewhere
    Posts
    2,686
    Points
    6,532.01
    Thanks
    65
    Thanked 177 Times in 101 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    189147
    salah section ni

    -moved-

    to thread opener, jangan dok bantai jek bukak thread sana sini ok? mende ni terang2 cakap bisnes. bukan termasuk dalam Adult Conversation tau. dah ler copy paste jek



  5. #4
    abu is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Al-Ardh
    Posts
    1,463
    Points
    488.10
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    837
    tahan lama?....org dah kawin jer....
    aku belum...tak tau rasa camner...hahahaha
    tp, kalau dpt free, aku sapu jer...
    Ostad Joned, are u ok....


  6. FXOpen 468x60ms

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. [18SX] Losyen Power 31 Brutal untuk Tahan Lama Bersama Orang Tersayang.
    By puteraboboy in forum Intimate & Sensual Product
    Replies: 20
    Last Post: 11-01-2012, 12:10 PM
  2. [18SX] BERDAYUNG LEBIH LAMA
    By bie in forum Intimate & Sensual Product
    Replies: 37
    Last Post: 27-06-2011, 11:50 PM
  3. LIBIDO GEL UNTUK **** LEBIH LAMA
    By notrexdame in forum Intimate & Sensual Product
    Replies: 0
    Last Post: 16-11-2009, 08:00 PM
  4. Orang gemuk hidup lebih lama
    By adriana in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 4
    Last Post: 27-06-2009, 01:33 AM
  5. tahan lebih lama....power....
    By iqagenius in forum Beauty & Personal Care
    Replies: 3
    Last Post: 28-03-2008, 12:16 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads