stp 728x90-en

+ Reply to Thread
Page 1 of 10 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 1 to 10 of 94
  1. #1
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'>'s Avatar
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> is offline
    is single
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    42
    Posts
    9,676
    Points
    401,767.98
    Thanks
    654
    Thanked 2,205 Times in 750 Posts
    Credits

    $ 601
    Rep Power
    588960

    Klip video mat rempit cabul gadis



    Klip video cabul gadis DOWNLOAD LINK HERE
    Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin

    KUALA LUMPUR: Selepas sekian lama nama buruk Mat Rempit tidak kedengaran, golongan itu sekali lagi tampil dengan aksi kurang ajar apabila merakam aksi melampau ketika mencabul seorang gadis bertudung menggunakan telefon bimbit.

    Lebih biadab, rakaman itu disebarkan pula sesama mereka sebelum turut diperoleh orang lain.

    Tambah menyayat hati apabila berdasarkan rakaman berkenaan, mangsa cuba melawan dan merayu supaya dilepaskan, namun remaja berhati binatang itu langsung tidak mempedulikan rintihannya.

    Difahamkan, klip video panas bertajuk ‘lauk’ itu kini tersebar luas di kalangan pengguna telefon bimbit, terutama remaja dan pelajar.

    Seorang penuntut institusi pengajian tinggi awam, Mohd Aidil Mohd Rosley, 20, berkata klip video dirakam dengan telefon bimbit berkamera itu diterimanya daripada seorang rakan semalam yang menawarkan rakaman ‘panas’ itu dipindahkan melalui ‘bluetooth’.

    Menurutnya, sebelum ini dia kerap menerima pelbagai rakaman aksi panas remaja tempatan, namun klip video terbaru itu dianggap paling menyedihkan terutama apabila ia membabitkan remaja perempuan Melayu.

    “Hasil penelitian, rakaman selama 4 minit 36 saat itu menunjukkan seorang gadis bertudung yang berseluar panjang dan berbaju-T hitam lengan panjang cuba dicabul di kawasan semak oleh sekurang-kurangnya tiga lelaki.

    “Rakaman awal menunjukkan Mat Rempit terbabit rakus meraba tubuh gadis itu yang masih berpakaian sambil mangsa berulang kali merayu supaya dilepaskan.

    “Tidak cukup dengan itu, tangan beberapa Mat Rempit lain kelihatan turut menyelak baju mangsa walaupun dia menghalang perbuatan jijik itu,” katanya.

    Rakaman seterusnya menunjukkan kumpulan Mat Rempit terbabit mula menggunakan kekerasan dengan memegang pergelangan tangan gadis itu, manakala rakan mereka yang lain cuba membuka tali pinggang dan seluar mangsa.

    “Mangsa yang diasak dari serata arah oleh kumpulan Mat Rempit terbabit akhirnya gagal mempertahankan diri sebelum seluar dan bajunya ditanggalkan.

    “Tambah menyedihkan apabila mangsa terus diraba dan dicabul sesuka hati,” katanya.

    Menurutnya, berdasarkan rakaman itu, sekurang-kurangnya dua telefon bimbit berkamera milik Mat Rempit digunakan untuk merakam perbuatan jijik berkenaan.

    “Pihak yang merakam aksi melampau itu cukup licik dan berhati-hati dengan tidak mendedahkan wajah masing-masing melalui rakaman terbabit.

    “Apa yang kelihatan hanya tangan mereka dan wajah mangsa yang pastinya boleh memalukan gadis terbabit,” katanya.

    Aidil berkata, rakaman klip video terbabit jelas menunjukkan mangsa diperangkap kerana dia beberapa kali merayu supaya dibebaskan.

    “Hati saya tersentuh apabila jelas kedengaran mangsa merintih dengan berkata ‘aku nak balik’ berulang kali. Bagaimanapun, remaja lelaki terbabit langsung tidak mengendahkan permintaan itu, sebaliknya memberitahu ingin melihat tubuh bogelnya.

    “Malah, remaja terbabit turut memaksa mangsa membuka semua pakaiannya dengan alasan ingin merakam gambar bogelnya,” katanya.

    Menurutnya, dia amat simpati dengan gadis itu yang pastinya mengalami trauma selepas kejadian.

    Sementara itu, penganalisis jenayah terkenal, Kamal Affendi Hashim, meluahkan rasa kesal dengan hobi jijik kumpulan remaja terbabit yang tidak hanya merosakkan maruah gadis terbabit, malah mengaibkan bangsa sendiri.

    Menurutnya, masalah itu tidak akan terjadi jika gadis terbabit berhati-hati memilih rakan dan tidak bergaul dengan Mat Rempit atau remaja liar.

    “Malangnya, ramai mangsa yang malu dan enggan tampil membuat laporan polis apabila diperlakukan sesuka hati golongan tidak bertanggungjawab itu menyebabkan gejala ini berterusan dan suspek semakin galak mencari mangsa untuk dirakamkan bagi tujuan suka-suka,” katanya.

    Kamal Affendi berkata, pelaku jenayah terbabit boleh didakwa kerana mencabul kehormatan mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang sabit kesalahan membawa hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebatan atau dua daripada seksaan itu.

    Malah menurutnya, remaja lelaki yang merakam gambar lucah terbabit juga boleh didakwa mengikut Seksyen 509 kanun Keseksaan kerana mengedar gambar terbabit kerana perbuatan itu dikategorikan sebagai perilaku jenayah.

    kesiannyeeee.... nape la mat rempit ni jahat bebenor? kalo aku dpt la, aku tembak jek kepala budak2 ni.... kuang ajor sungguh
    Last edited by apect; 29-05-2007 at 03:38 PM.
    https://www.facebook.com/ehozadotcom
    Jom teka gambar dan menang RM150!


  2. FXOpen 468x60ms

  3. #2
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    592
    kurang ajar punya mat rempit...sesuka hati mencabul kehormatan org...
    otak ngan akal letak bwh kaki ke beb...kalo bwh kaki mun,memang mun pijak smpai lumat beb...
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'



  4. #3
    goldmine's Avatar
    goldmine is offline DieHardFan Member
    is mode beraya sakan
     
    I am:
    Hungry
     
    goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute goldmine has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Askaban
    Age
    34
    Posts
    1,915
    Points
    802.21
    Thanks
    38
    Thanked 116 Times in 51 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    7085
    haram tul bdk skrg. aku tembak je bdk tu kalau dpt.

    sian bdk pompuan 2. dh la ramai yg buat maksiat. ish2

    pe pun....xde klipnye ke!!



  5. #4
    lopaque's Avatar
    lopaque is offline ®Ehoza's Photographer®


    is InspiredByMuhammad
     
    I am:
    Tired
     
    lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Selangor/J
    Age
    35
    Posts
    1,987
    Points
    730.51
    Thanks
    27
    Thanked 159 Times in 77 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    5624
    mat rempit nih dah jadi wabak dah...polis pun gagal nak bendung...arituh aku berjaya gak langgar mat rempit smpai tergolek...mmg aku sengaja...puas hati..aku dan aku tak rasa bersalah skit pun..keta pun clar skit..ape ada hal...



  6. #5
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'>'s Avatar
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> is offline
    is single
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    42
    Posts
    9,676
    Points
    401,767.98
    Thanks
    654
    Thanked 2,205 Times in 750 Posts
    Credits

    $ 601
    Rep Power
    588960
    Quote Originally Posted by lopaque View Post
    mat rempit nih dah jadi wabak dah...polis pun gagal nak bendung...arituh aku berjaya gak langgar mat rempit smpai tergolek...mmg aku sengaja...puas hati..aku dan aku tak rasa bersalah skit pun..keta pun clar skit..ape ada hal...
    Anak sape la yg ko langgar tu pak? ntah2 tu mat rempit yg dah convert jadi mat surau kot?
    https://www.facebook.com/ehozadotcom
    Jom teka gambar dan menang RM150!



  7. #6
    lopaque's Avatar
    lopaque is offline ®Ehoza's Photographer®


    is InspiredByMuhammad
     
    I am:
    Tired
     
    lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute lopaque has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Selangor/J
    Age
    35
    Posts
    1,987
    Points
    730.51
    Thanks
    27
    Thanked 159 Times in 77 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    5624
    wheelie2 sblh keta aku...ngirap la aku...aku buat2 elak lubang...tergolek dua org skali....kakakaka.....aku wat tak tau jln terus...kalo mati pun aku tak rasa bersalah langsung la...



  8. #7
    izam's Avatar
    izam is offline Super Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute izam has a reputation beyond repute
    Join Date
    May 2007
    Location
    Penang ->
    Age
    41
    Posts
    656
    Points
    215.10
    Thanks
    1
    Thanked 20 Times in 14 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    1702
    sebut pasai mat rempit... semlm ada 4 ekor nak test power depan keta aku kat area Queensbay... aku mintak sgt la depa jatuh, masuk bawah keta ke hapa... biaq mampuih senang sikit dari hidup menyusahkan org...
    kalau jatuh depan aku, kalau depa tahan keta aku mintak hantaq ke hospital... haram aku tak mau berhenti... suruh depa naik gak moto depa... kalau moto depa teruk bhgn depan, suruh depa tunggang satu tayar gak... bukan tak biasa buat... terer bawak moto dgn satu tayar apa?... kan?...



  9. #8
    zdie.os's Avatar
    zdie.os is offline Junior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    zdie.os is on a distinguished road
    Join Date
    Feb 2007
    Age
    52
    Posts
    1
    Points
    0.30
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    0
    tu la mat rempit masa kini..siang malam merempit..kalau terperosok bawah kete ke..lori ke..ibu bapak jugak yang susah..kalau mati terus tak pe gak..buat idup lagi jalan pun dah tempang..baru tau langit tinggi rendah..tapi seterror-terror mat ni..aku lom tengok die orang rempit guna kete..



  10. #9
    somutmerah's Avatar
    somutmerah is offline Hyper Active Member
    is Big Gun
     
    I am:
    Awesome
     
    somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute somutmerah has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    N9
    Age
    35
    Posts
    2,000
    Points
    611.90
    Thanks
    12
    Thanked 53 Times in 33 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    9150
    haram jadah tul..dah tempah kerusi ngan meja kat neraka diorg tu..sesaper ada video tu upload ler..



  11. #10
    ghenzou's Avatar
    ghenzou is offline Super Senior Member
    is Love ISLAM
     
    I am:
    Cool
     
    ghenzou has much to be proud of ghenzou has much to be proud of ghenzou has much to be proud of ghenzou has much to be proud of ghenzou has much to be proud of ghenzou has much to be proud of ghenzou has much to be proud of ghenzou has much to be proud of ghenzou has much to be proud of
    Join Date
    May 2007
    Location
    kl
    Posts
    582
    Points
    140.83
    Thanks
    1
    Thanked 5 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    681
    aku mmg setuju ngan kate2 korang sume,tp lopaque hang mmg brutal la, tp jgn sampe kantoi disabitkan kesalahan mmbnh plak. haaa....jg2 beb.hehehe!ape2 pon kalu sape2 jumpe rempit wt keje camni blasah jer!!!!
    Perkataan yang cantik "Allah S.W.T"
    Lagu yang merdu "Azan"
    Novel yang menarik "Al-Quran"
    Senaman yang baik "Sembahyang"
    Diet yang mujarab "Puasa"


  12. bitcoin 468x60-en

+ Reply to Thread
Page 1 of 10 1 2 3 4 5 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Orang minyak bermisai cabul gadis
    By antagenaiz in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 14
    Last Post: 17-09-2009, 09:56 PM
  2. Keluarga ikat remaja cuba cabul gadis
    By adriana in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 3
    Last Post: 26-06-2009, 08:09 AM
  3. Gadis dirogol 15 mat rempit
    By sikuntum in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 44
    Last Post: 25-04-2009, 12:00 PM
  4. Gadis, mat rempit maut dalam nahas
    By hpmfl2002 in forum Isu Semasa 2008
    Replies: 4
    Last Post: 29-08-2008, 10:12 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads