TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 3 of 3

Thread: Hadiah harijadi

  1. #1
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'>'s Avatar
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> is offline
    is single
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    42
    Posts
    9,676
    Points
    401,767.98
    Thanks
    654
    Thanked 2,205 Times in 750 Posts
    Credits

    $ 601
    Rep Power
    588959

    Hadiah harijadi

    Semoga terhibur.....................................

    Suatu kisah di sudut KL

    HADIAH HARIJADI

    Hasan Jendul nak belikan hadiah harijadi untuk kekasih
    barunya, Mek Ayu. So si Hasan ni pun ajaklah adik
    perempuan sepupunya untuk
    temankan dia shopping kat Sogo. Oleh kerana Hasan
    Jendul dan Mek Ayu baru dua bulan berkawan jadi si Hasan Jendul membuat
    keputusan
    untuk membelikan Mek Ayu satu topi kain fesyen baru
    saje, supaya taklah nampak dia beriya-iya sangat.



    Adik sepupu Hasan pulak pegi beli satu seluar dalam hitam berbunga-bunga
    baru, sebab ada sale hari tu. Masa membayar, dengan tak sengaja cashier dah
    tertukar
    kotak topi kain hitam tu dengan seluar dalam hitam
    adik Hasan Jendul!



    Selepas membayar, Hasan Jendul pun terus pergi
    kaunter hadiah dan suruh diorang bungkus tanpa check dulu.
    Kemudian dia balik ke rumah dan tulis surat untuk Mek Ayu serta mengeposkannya
    bersama hadiah yang dah tersilap tu.



    (Dan surat yang dia tulis tu berbunyi cam nie);


    Istimewa untuk kekasihku Mek Ayu, San pilih hadiah nie
    kerana Ayu tak pernah pakai bila kita keluar jalan-jalan dan selalu mengadu
    sebab panas. Kalau bukan sebab pasal adik sepupu San, San dah nak beli yang lagi
    jarang supaya kalau berpeluh tak lembap sangat.



    Tapi San tengok adik sepupu San pakai yang ada bunga tu nampak cantik
    pulak.San pilih warna hitam tu supaya tak nampak kotor. Promoter yang jual tu
    tunjuk dia punya dah seminggu tak basuh. Nampak elok saje. San suruh dia try Ayu
    punya sebab saiz promoter tu lebih kurang Ayu je.


    Memang cantik dan menarik! Harapnya Ayu suka sebab San
    rasa memang sesuai dengan Ayu. Tak sabar rasanya nak tengok Ayu pakai depan San.
    San harap Ayu akan pakai untuk San hujung minggu nie. Salam sayang untuk
    kekasihku,Mek Ayu.



    Yang amat menyintai dan menyayangi dirimumu,
    Hasan Jendul

    P/S : Kalau Ayu nak pakai, San nampak stail terbaru
    ialah dengan melipat bahagian depan dan menampakkan
    sedikit rambut.
    https://www.facebook.com/ehozadotcom
    Jom teka gambar dan menang RM150!


  2. FXOpen 468x60ms

  3. #2
    spiral's Avatar
    spiral is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    spiral is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    67
    Points
    21.90
    Thanks
    3
    Thanked 5 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    559
    P/S : Kalau Ayu nak pakai, San nampak stail terbaru
    ialah dengan melipat bahagian depan dan menampakkan
    sedikit rambut.



    part ni paling best.......



  4. #3
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    591

    hampeh tul...
    mau si awek tu terkesima baca surat cinta tu...hahahahaha...
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'


  5. stp 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Makna2 hadiah...
    By stan86 in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 10
    Last Post: 29-06-2009, 11:41 PM
  2. Rahsia di sebalik Hadiah
    By awah137 in forum Adult Conversation
    Replies: 4
    Last Post: 25-06-2009, 12:21 AM
  3. 5 ditahan cuba sambut 'harijadi Altantuya'
    By antagenaiz in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 5
    Last Post: 21-05-2009, 02:25 PM
  4. Apa Makna HariJadi Kita?
    By kimmy_ky in forum Adult Conversation
    Replies: 14
    Last Post: 26-11-2008, 05:27 PM
  5. kek harijadi...
    By greysmoke in forum Jokes, Pranks
    Replies: 3
    Last Post: 18-04-2008, 11:40 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX Crypto

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads