TenkoFX ECN Gravity

+ Reply to Thread
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690

    Thumbs up Nombor rumah korang

    Pernah tak korang terfikir mengapa korang memilih rumah yg korang duduki sekarang? Apa nombornya? Apa yang menyebabkan korang tertarik untuk mendiami rumah tersebut?


    Nombor 11 = 1+1=2

    Jadi angka rumah korang ialah 2.Baca keterangan 2 kat bawah.:


    Nombor 192 = 1+9+2=12


    12 = 1+2=3


    Jadi angka rumah korang ialah 3. Baca keterangan 3 kat bawah.:

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



    Rumah nombor 1


    Penghuni yg tinggal di rumah ini biasanya
    dikatakan mempunyai tanggungjawab yg besar terhadap keluarga.Kamu juga sering berasa kesepian,oleh itu cubalah mencari hobi yg sesuai utk mengisi masa lapang kamu.Kamu juga harus mencari banyak peluang utk bersantai bagi merehatkan fikiran dan tubuh.Sentiasa menghadapi hari-hari yg mendatang dgn penuh ceria dan gembira.


    Rumah nombor 2



    Orang yg tinggal di rumah ini selalu dibebankan dengan masalah orang lain.Jangan terlalu banyak menyendiri. Carilah teman-teman utk berbicara.Kamu yg bernaung di bawah zodiak Cancer akan tertarik dgn angka ini. Rumah ini akan memberikan banyak kenangan kepada penghuninya.Cubalah... .


    Rumah nombor 3



    Biasanya mereka yg tinggal di rumah bernombor ini adalah bercita-cita tinggi dan sangat menggemari pengembaraan dan percutian. Oleh itu mereka berani mengambil risiko tanpa memikirkan akibatnya degan lebih mendalam lagi. Penghuninya juga sangat mementingkan 'kesempurnaan' dalam segala-galanya bahkan rumah mereka mempunyai tempat-tempat khas untuk meletakkan barang tertentu mengikut kesesuaian.Mereka jenis ini amat menitik beratkan soal kecantikan dalaman dan luaran di rumah,sehinggakan setiap orang yang datang akan merasa tenang dan senag,serta sering menimbulkan rasa iri hati jiran-jiran. Namun harus diingat, mereka yang berbintang Sagitarus amat gemar mengunjungi rumah penghuni di rumah nombor 3.


    Rumah nombor 4


    Emmmm... .Nombor jenis ini agak sukar untuk diramalkan. Hidup si penghuni sering di kelilingi oleh masalah,membuatkan kehidupan seseorang itu tidak berasa tenang.Jadi tidak hairanlah penghuni di rumah ini kerap kali bertemu pakar psikologi dan kaunselor. Jika kamu berpindah ke rumah yang bernombor ini,pasti kehidupanmu akan berubah secara dramatis. Mereka yang lahir di bawah bintang Aquarius akan tertarik pada nombor jenis ini. Rumah jenis ini agak berlainan jika hendak dibandingkan dengan rumah yang lain. Tapi harus diingat, jangan terlalu boros di dalam berbelanja.


    Rumah nombor 5


    Wow, rumah jenis ini boleh diibaratkan seperti hotel. Sesiapa sahaja boleh keluar masuk di rumah mu, mereka yang tinggal di rumah nombor ini selalunya jenis orang yang suka berusaha dan berniaga. Mereka akan juga mendapat keuntungan yang besar dalam perniagaan.Biasanya mereka yang bernaung di bawah zodiak Virgo dan Gemini akan tertarik dengan nombor ini. Namun
    begitu penghuninya sering mendapat penyakit kulit. Polisi insuran sering mendapat perhatian khusus dari pernghuni rumah ini. Mereka juga sering menerima panggilan telefon dan surat yang tersalah alamat. Rumah nombor ini dikatakan mewah dengan kebendaan.


    Rumah nombor 6



    Kamu yang tinggal di rumah yang bernombor ini memang jenis yang suka bercucuk tanam. Angka 6 ini berkait dengan tumbuh-tumbuhan. Juga, dikatakan lambang kematangan. Para penghuninya mempunyai daya kreativiti yang tinggi. Tidak mustahil kamu akan menemui bakat-bakat yang tersembunyi pada diri penghuninya. Mereka yang berbintang Taurus dan Libra menyukai nombor ini walaupun ia menyimpan pelbagai misteri yang tersembunyi. Kamu juga sangat sesuai dengan aktiviti-aktiviti yang berkaitan dengan muzik. Rumah kamu juga sering menjadi tumpuan rakan-rakan dan saudara mara yang sukakan layanan yang kamu berikan.


    Rumah nombor 7


    Satu angka 'aneh'. Tidak dapat dijelaskan dengan kata-kata apakah misteri yang tersembunyi dan penghuninya sering bermain-main dengan teka-teki. Sebelum kamu menduduki rumah tersebut, periksa dahulu semua kemudahan asas terutama sistem bekalan yang boleh mendatangkan masalah kepada kamu nanti. Dikatakan kamu yang menghuni rumah nombor ini akan sering berulang
    alik ke hospital, sama ada kerana kamu atau keluarga kamu uyang sakit, malah kamu juga akan sering pergi untuk melawat rakan-rakan atau saudara mara yang sakit. Sepanjang kamu tinggal di rumah tersebut, kamu sentiasa melakukan
    perubahan dari segi penyusunan perabot rumah. Kamu mudah dihinggapi penyakit dibahagian kaki. Kamu yang bernaung di bawah zodiak Pieces tertarik untuk mendiami rumah nombor ini. Jangan terlalu boros berbelanja dan fikirkan masa depan kamu. Berbelanjalah secara rasional.


    Rumah nombor 8


    Rumah ini lebih digemari oleh golongan yang sudah berumur jika dibandingkan dengan remaja. Penghuninya gemar mengumpul jam tangan yang pelbagai bentuk, jenis dan jenama serta menunjukkan waktu yang berlainan. Sebelum berpindah ke rumah ini,periksa dahulu dalam persekitaran rumah itu terutamanya struktur tanah. Warga Capricorn sangat tertarik untuk mendiami rumah ini berbanding dengan nombor lain,sebaliknya,ia mendatangkan kerugian pula
    kepada warga Aquarius. Banyakkan makan sayuran dan kamu prihatin terhadap
    kesihatan kamu terutamanya yang berkaitan dengan pemakanan.


    Rumah nombor 9


    Kamu yang tinggal di rumah yang mempunyai angka 9, biasanya tidak suka mengakhiri persahabatan dengan kekerasan dan permusuhan. Disebabkan sikapmu yang telalu behati-hati, telah menyebabkan kamu kurang berminat untuk menjemput rakan-rakan bertandang ke rumah mu. Namun begitu kamu jenis yang peramah dan jujur. Mereka yang berbintang Aries dan Scorpio tertarik dengan angka ini. Bahkan ia sering mengundang kebahgiaan di dalam hidup kamu yang menghuni di rumah ini.Mengembara dan ingin mendalami sesuatu yang baru
    adalah tabiat semulajadi bagi mereka yang menghuni rumah ini. Kamu pandai
    mengatur masa depanmu agar tidak terpesong dari landasan hidupmu seperti yang dicita-citakan selama ini.


    TAPI
    KORANG TAKYAH LA PERCAYA SANGAT BENDA NI
    Last edited by joney; 08-05-2007 at 05:52 PM.


  2. The Best Spread 468x60ms

  3. #2
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'>'s Avatar
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> is offline
    is single
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    42
    Posts
    9,676
    Points
    401,767.98
    Thanks
    654
    Thanked 2,205 Times in 750 Posts
    Credits

    $ 601
    Rep Power
    588960
    Quote Originally Posted by joney View Post


    Rumah nombor 5


    Wow, rumah jenis ini boleh diibaratkan seperti hotel. Sesiapa sahaja boleh keluar masuk di rumah mu, mereka yang tinggal di rumah nombor ini selalunya jenis orang yang suka berusaha dan berniaga. Mereka akan juga mendapat keuntungan yang besar dalam perniagaan.Biasanya mereka yang bernaung di bawah zodiak Virgo dan Gemini akan tertarik dengan nombor ini. Namun
    begitu penghuninya sering mendapat penyakit kulit. Polisi insuran sering mendapat perhatian khusus dari pernghuni rumah ini. Mereka juga sering menerima panggilan telefon dan surat yang tersalah alamat. Rumah nombor ini dikatakan mewah dengan kebendaan.

    btol ni btol. kat umah bapak aku, sound system nak kena gempak. tv nak kena besor. almari nak yang cantik2. cat tiap tahun. sofa kena lembut. habuk takleh ada walau sikit pun huhuhhuuhu, pening pale tiap kali raya
    https://www.facebook.com/ehozadotcom
    Jom teka gambar dan menang RM150!



  4. #3
    untouchable's Avatar
    untouchable is offline Ehoza's Designer

    is is available
     
    I am:
    Cool
     
    untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute untouchable has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    ^
    Posts
    3,343
    Points
    5,578.02
    Thanks
    78
    Thanked 348 Times in 186 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    32524
    abes rumah aku xde no. mcm ne plak? ('_'?)



  5. #4
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    Rumah Takde Nombor

    Bagi sesapa yang rumahnye takde nombor, maka orang yang mendiami rumah tersebut mempunyai jiwa yang kosong, otak yang kosong dan juga perut yang kosong.. Dia hanya berminat dengan telur sahaja kerana bentuk telur tersebut menyerupai betuk kosong...



  6. #5
    procodine's Avatar
    procodine is offline Regular Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    procodine is on a distinguished road
    Join Date
    May 2007
    Location
    pokok sena, kedah
    Age
    31
    Posts
    217
    Points
    87.60
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    559
    Quote Originally Posted by joney View Post
    Rumah Takde Nombor

    Bagi sesapa yang rumahnye takde nombor, maka orang yang mendiami rumah tersebut mempunyai jiwa yang kosong, otak yang kosong dan juga perut yang kosong.. Dia hanya berminat dengan telur sahaja kerana bentuk telur tersebut menyerupai betuk kosong...
    hahaha.. nie betul ker nie?



  7. #6
    kitaro's Avatar
    kitaro is offline Official Photographer


    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Ulu Klang,
    Posts
    2,267
    Points
    1,237.72
    Thanks
    36
    Thanked 147 Times in 75 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    19823
    mana nak percaya...kalau beli rumah baru mana ada no rumah lagi....rumah dah siap baru ada nombor...mana nak sama dgn bintang atau bulan punya ramalan...bulan(moon)...



  8. #7
    xareen's Avatar
    xareen is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    xareen will become famous soon enough xareen will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    klia
    Posts
    925
    Points
    309.90
    Thanks
    0
    Thanked 16 Times in 13 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    598
    Quote Originally Posted by joney View Post
    Rumah Takde Nombor

    Bagi sesapa yang rumahnye takde nombor, maka orang yang mendiami rumah tersebut mempunyai jiwa yang kosong, otak yang kosong dan juga perut yang kosong.. Dia hanya berminat dengan telur sahaja kerana bentuk telur tersebut menyerupai betuk kosong...
    lawak la joney ni...xpe untouchable...sok2 kita sume akan ade umah yang sama kat batu 2...haha...size sume same...xde beza sikit pun...kui3
    "ketenangan ada di hati, x merasa kerna kau x mencari..."



  9. #8
    kitaro's Avatar
    kitaro is offline Official Photographer


    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute kitaro has a reputation beyond repute
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Ulu Klang,
    Posts
    2,267
    Points
    1,237.72
    Thanks
    36
    Thanked 147 Times in 75 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    19823
    rumah batu tiang 2 pun dah ada nombor...nombor lot plak tu...



  10. #9
    mirzz's Avatar
    mirzz is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future mirzz has a brilliant future
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    822
    Points
    296.40
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    761
    umah aku no 9 dan kebetulan aku bintang aries
    Ive tried so hard and get so far, in the end, its doesnt even matter!!!



  11. #10
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    591
    Quote Originally Posted by kitaro View Post
    mana nak percaya...kalau beli rumah baru mana ada no rumah lagi....rumah dah siap baru ada nombor...mana nak sama dgn bintang atau bulan punya ramalan...bulan(moon)...
    eh...ade terselit nama moon atas ni...hehehehe....
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'


  12. stp 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Korang pernah/pandai memasak sendiri di rumah?
    By cyclon in forum Adult Conversation
    Replies: 8
    Last Post: 06-02-2010, 03:29 PM
  2. Replies: 47
    Last Post: 08-03-2009, 04:16 PM
  3. Rahsia disebalik nombor rumah anda
    By chomey in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 19
    Last Post: 25-11-2008, 09:37 PM
  4. rumah korang ada "switch" mcm ni x?....
    By ouauman13 in forum Jokes, Pranks
    Replies: 12
    Last Post: 29-07-2008, 06:52 PM
  5. Nombor Nombor Yang Lawak
    By joney in forum Jokes, Pranks
    Replies: 8
    Last Post: 22-06-2008, 02:24 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX Crypto

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads