TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: Suami Kedekut

  1. #1
    4dy's Avatar
    4dy is offline True Ehoza's Supporter
    is menyesuaikan diri di tempat baru
     
    I am:
    Awesome
     
    4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    P101
    Age
    33
    Posts
    9,718
    Points
    3,378.18
    Thanks
    211
    Thanked 178 Times in 150 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    4873

    Suami Kedekut

    Sepasang suami isteri, dah lama kahwin. Si suami teramat lah kedekut, bukan setakat taik idung masin, Taik mata pun masin gak. Salah satu xtvt tahunan mereka ialah mengunjungi satu pameran udara.

    Tahun pertama, si isteri nak sangat naik sebuah pesawat ringan. Pergilah mereka berjumpa dengan pilot pesawat tu. "Encik, berapa saya kena bayar untuk menaiki pesawat ni?" tanya si suami

    "Tak mahal encik, cuma RM50 untuk satu pusingan" jawab pilot tu.

    "Uuiishh. .mahalnya, tak jadi la saya nak naik" jawab si suami lalu menarik tangan Isterinya berlalu dari situ. "baiklah, kalau bayarannya kurang dr RM30, kita naiklah" kata suami yang membuatkan si isteri menarik muka masam krn dia tahu bayarannya pasti akan meningkat lagi tahun ni.

    Mereka menuju ke pesawat yang sama cam tahun lepas dan jumpa ngan pilot yang sama
    juga. Seperti yang dijangkakan, bayaranya dah jadi RM100. Segeralah si suami menarik tangan isterinya berlalu dr situ. Si pilot td yang kesiankan si isteri yang saban tahun mengimpikan untuk menaiki pesawat tu memanggil mereka semula.

    "Encik, berapa yang encik sanggup bayar?" "Aku cuma nak bayar bawah RM30 jer"jawab si suami.

    Setelah berfikir seketika, berkatalah si pilot tadi "Baiklah, Encik boleh naik pesawat tu dengan bayaran RM20 sahaja tapi dgn satu syarat"

    Gembiralah si suami tadi, RM20 ajer "tapi apa syaratnya"

    "semasa di udara, encik dan isteri encik tak boleh Mengeluarkan satu suara pun. Kalau bersuara juga, saya akan kenakan bayaran RM10 bagi setiap perkataan yang keluar dari mulut encik atau isteri encik" jawab pilot td sambil tersenyum.

    "Baiklah saya setuju" jawab si suami dengan yakin bolehnya.

    Maka, naiklah mereka akan pesawat tu. Pilot tadi pun ada niat lain sebenarnya. dia nak ajar si suami yang kedekut tadi. Dia pun buat lah aksi2 acrobatik yang diakui membahaya. Macam2 aksi dia buat, tapi hairan gak dia sbb suami isteri yang duduk kat belakang dia tak menjerit pun.

    Dia cuba lagi buat aksi2 yang merbahaya, berpusing2 pesawat tu, tapi still senyap gak. Setelah muslihat dia tak berjaya, pilot tu pun mendaratkan lah pesawat dia. Rasa rugi pulak sbb cuma boleh dpt RM20 ajer.

    Bila dah mendarat, Cuma si suami yang turun dari pesawat tu. "Ehh? mana isteri encik?"tanya pilot tu terkejut.

    "Dia dah jatuh masa kau pusing2 pesawat tadi"

    "Hahh apasal tak cakap" "Kalau aku cakap nanti kena tambah bayaran lak" jwb si suami Sambil menghulurkan RM20 kepada pilot td dan terus berlalu...

    Moral: Carilah suami yang mengasihi isterinya
    Last edited by joney; 05-04-2007 at 08:33 PM.


  2. pamm 468x60-en

  3. #2
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    kedekut gile mamat tu... dah la kedekut, bodo plak tuh... hahaha



  4. #3
    4dy's Avatar
    4dy is offline True Ehoza's Supporter
    is menyesuaikan diri di tempat baru
     
    I am:
    Awesome
     
    4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute 4dy has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    P101
    Age
    33
    Posts
    9,718
    Points
    3,378.18
    Thanks
    211
    Thanked 178 Times in 150 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    4873
    bebyk brsabar lah klu sape2 ade laki cmni..



  5. #4
    awie958's Avatar
    awie958 is offline Super Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of awie958 has much to be proud of
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    604
    Points
    202.20
    Thanks
    7
    Thanked 12 Times in 11 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    719
    huhu hope aku x le sampai camtu nye bangang



  6. #5
    uzer90's Avatar
    uzer90 is offline Member
    is in road to become License Aircraft Engineer
     
    I am:
    Awesome
     
    uzer90 is on a distinguished road
    Join Date
    Oct 2009
    Age
    27
    Posts
    139
    Points
    117.34
    Thanks
    4
    Thanked 7 Times in 2 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    429
    bpe laa agk2 mas kwen n antaran utk isteri dye..hihi



  7. #6
    <span style='color: #008000'>genixshadow</span>'s Avatar
    <span style='color: #008000'>genixshadow</span> is offline Ehoza's Freak

    is is blank
     
    I am:
    Tired
     
    <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute <span style='color: #008000'>genixshadow</span> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Penang
    Age
    24
    Posts
    3,698
    Points
    619.98
    Thanks
    148
    Thanked 92 Times in 67 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    4303
    sengal lah,kebodohan melampaui



  8. #7
    <span class='glow_8B0000'>cyclon</span>'s Avatar
    <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> is offline GameZ Emuderator

    is Stadiying...
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute <span class='glow_8B0000'>cyclon</span> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Kuching
    Age
    35
    Posts
    10,883
    Points
    268.11
    Thanks
    148
    Thanked 404 Times in 328 Posts
    Credits

    $ 11
    Rep Power
    150056
    Giler punya kedekut haji bakhil


  9. bitcoin 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Wanita Tikam Suami Ditahan Reman, Suami Dilaporkan Stabil
    By adriana in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 6
    Last Post: 21-07-2009, 04:58 AM
  2. layanan isteri yang mcm mana suami suami suka?
    By carl_300 in forum Perkahwinan & Pasangan
    Replies: 35
    Last Post: 24-02-2009, 07:05 PM
  3. layanan isteri yang mcm mana suami suami suka?
    By carl_300 in forum Isu Semasa 2009
    Replies: 8
    Last Post: 24-02-2009, 03:27 PM
  4. Bapa artis kedekut
    By hpmfl2002 in forum Info & Selebriti
    Replies: 0
    Last Post: 06-07-2008, 01:32 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
TenkoFX ECN Gravity

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads