TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690

    Jangan Lupa Menjadi Isteri Setelah Menjadi Ibu

    Jangan Lupa Menjadi Isteri Setelah Menjadi Ibu

    Assalamualaikum,

    Kepada para isteri, artikel kali ini adalah untuk anda. Seorang yang telah menjadi menjadi ibu harus ingat bahawa suami anda tetap memerlukan seorang isteri walaupun anda mempunyai seorang atau 10 orang anak.

    Pada peringkat awal mungkin suami boleh bertahan, menyedok nasi sendiri, ambil nasi sendiri, ambil air sendiri sebab isteri melayan anak-anak. Tapi lama kelamaan suami akan menjadi bosan.

    Setelah penat bekerja di pejabat, di rumah tidak mendapat layanan isteri seperti yang diharapkan. Ingat, suami akan merasa terpinggir sekiranya anda hanya menjadi ibu dan tidak menjadi isteri. Di luar rumah terdapat gejala-gejala yang mengambil tugas isteri melayan makan minumnya. Mungkin ada wanita peramah yang bertanya tentang makan minumnya. Bila ini terjadi, suami akan merasa wanita itu melayannya dengan baik, sedangkan di rumah dia hanya mendengar kata-kata seperti “You buat sendirilah, I sibuk nak melayan budak-budak ni, I penatlah…”

    Tu baru tentang bab lahiriah yang dipinta. Kalau anda sebagai isteri menggunakan alasan yang sama juga sekiranya suami anda meminta anda untuk memenuhi keinginan seksnya, jangan menyesal sekiranya suami menyatakan hasratnya untuk berkahwin satu lagi. Anda mesti ingat bahawa sekiranya seorang suami itu tidur dalam keadaan tidak redha kepada isterinya, selama itulah para malaikat akan melaknatinya sehinggalah sisuami memaafkan isterinya. Oleh itu seboleh-bolehnya jangan dibiarkan suami tertidur kerana menunggu kehadiran anda untuk menemaninya. Penuhi dahulu kehendak suami sebelum melakukan kerja-kerja lain. Bukan semua suami hanya inginkan seks semata-mata. Dalam keadaan letih melakukan kerja di pejabat, mungkin suami memerlukan belaian isteri untuk menghilangkan penat lelah.

    Ingatlah, isteri mesti menjadi seorang isteri. Bila suami balik dari kerja, sambut dengan wajah yang manis dan senyuman yang menawan. Tuangkan segelas air atau berikan pelukan sayang walaupun hanya dua tiga minit. Jangan disebabkan anda malas untuk melayannya walaupun dua tiga minit ini, akhirnya suami lebih senang dilayan oleh wanita lain. Jika ini berlaku, tunggulah beberapa lama, pasti isteri akan makan hati berulamkan jantung Jangan anda memandang remeh perkara tersebut. Bagi suami yang sudah berumahtangga, salah satu untuk mereka melepaskan bebanan seharian ditempat kerja adalah dengan menerima layanan mesra dari isteri tercinta.

    Jadi kepada isteri, semoga bacaan anda ini akan membuatkan anda lebih menghargai suami anda. Sekian, wassalam.


  2. stp 468x60-en

  3. #2
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    591
    ya betul tu abg...
    ish..rasa takut plak nanti suami cr layanan kat luar plak..
    perlu beringat ni..
    kena beri layanan 5 stars ni ngan suami...
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'



  4. #3
    italy_i2002 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    italy_i2002 is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    304
    Points
    108.72
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    565
    Quote Originally Posted by moon View Post
    ya betul tu abg...
    ish..rasa takut plak nanti suami cr layanan kat luar plak..
    perlu beringat ni..
    kena beri layanan 5 stars ni ngan suami...
    tahu tak per.. jgn kuat merajuk....



  5. #4
    dikchik's Avatar
    dikchik is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute dikchik has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Selangor
    Posts
    417
    Points
    152.10
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 4 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    1765
    lelaki jugak kena ingat, jgn lupa mjadi suami stlh mjadi bapa...



  6. #5
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    591
    Quote Originally Posted by dikchik View Post
    lelaki jugak kena ingat, jgn lupa mjadi suami stlh mjadi bapa...
    heheehe...btul tu dikchik...
    sokong sesgt...
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'



  7. #6
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    Quote Originally Posted by moon View Post
    heheehe...btul tu dikchik...
    sokong sesgt...
    yela.. kalo wanita yang bersuare, cecepat je dia sokong..



  8. #7
    abu is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Al-Ardh
    Posts
    1,463
    Points
    488.10
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    837
    Quote Originally Posted by moon View Post
    ya betul tu abg...
    ish..rasa takut plak nanti suami cr layanan kat luar plak..
    perlu beringat ni..
    kena beri layanan 5 stars ni ngan suami...
    dah dpt esok, sanggup ker...
    kalau suami nak hari2, boleh ker



  9. #8
    italy_i2002 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    italy_i2002 is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    304
    Points
    108.72
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    565
    Quote Originally Posted by abu View Post
    dah dpt esok, sanggup ker...
    kalau suami nak hari2, boleh ker

    terpaksa la layan bebb



  10. #9
    abu is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute abu has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Al-Ardh
    Posts
    1,463
    Points
    488.10
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    837
    Quote Originally Posted by italy_i2002 View Post
    terpaksa la layan bebb
    keh keh keh.....nanti kering...keh keh keh



  11. #10
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    591
    Quote Originally Posted by joney View Post
    yela.. kalo wanita yang bersuare, cecepat je dia sokong..
    ala...biar la...
    cbuk jer abg ni...
    moon kena la sokong pompuan bersuara...ahaks
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'


  12. FXOpen 468x60ms

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. Ingin Menjadi Isteri Idaman
    By fendikya in forum Religious Talk / Muslim Section
    Replies: 0
    Last Post: 07-10-2009, 09:38 AM
  2. [NEW] Waheeda-Akhil Hayy sah menjadi suami isteri
    By adriana in forum Info & Selebriti
    Replies: 32
    Last Post: 30-08-2009, 02:12 AM
  3. [IMPORTANT] Menjadi Isteri Yang Memuliakan Suami.
    By headpux in forum Love is Cinta
    Replies: 1
    Last Post: 13-06-2009, 05:16 PM
  4. Jangan Lupa Jadi ISTERI Setelah Bergelar IBU
    By HK23 in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 2
    Last Post: 06-07-2008, 01:21 PM
  5. Jangan Lupa jadi Isteri setelah bergelar Ibu..
    By spark in forum Perkahwinan & Pasangan
    Replies: 11
    Last Post: 02-02-2008, 07:13 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads