TenkoFX Crypto

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 14
  1. #1
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'>'s Avatar
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> is offline
    is single
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    42
    Posts
    9,676
    Points
    401,767.98
    Thanks
    654
    Thanked 2,205 Times in 750 Posts
    Credits

    $ 601
    Rep Power
    588960

    perhatian kepada peminat skim internet

    Kepada mereka yg ingin mendapatkan pulangan lumayan melalui skim-skim di internet ini mahupun skim-skim yg berbentuk Cepat Kaya yg berada di luar internet, ingatlah Tiada Jalan Mudah Untuk Menjadi Kaya.

    Kemudian, fikir dan renungkanlah kesan-kesannya terhadap masyarakat disekeliling anda. Saling tuduh menuduh, saling bertengkar, saling menfitnah dan pelbagai lagi yang sekaligus anda akan kehilangan saudara atau kawan anda.

    Ingatlah, hasil titik peluh yg anda buat untuk mendapatkan wang tersebut yg secara mudahnya lenyap bersama-sama orang yang tidak bertanggungjawab atau skim yg menjanji kebahagiaan kepada anda.

    Kesan daripada skim-skim ini terlalu banyak untuk disiasat dan dikaji berikutan aduan yg begitu banyak diterima oleh pihak berkuasa terutamanya dalam tahun 2007 ini. Dan kini pihak-pihak berkuasa sedang menjejaki MASTERMIND yang menjalankan skim-skim ini baik di luar negara mahupun di dalam negara. Mereka sedang mengumpul bukti, aduan, saksi dan menjejaki BOS dan ORG Kanan skim-skim ini secara senyap tanpa dikesan. Kepada mereka yang menyumbang SCRIPT untuk kegunaan skim-skim ini juga sedang dijejaki oleh Bukit Aman.

    Kepada mereka yg telah terkena, sila bangkit dan buat pengaduan kerana anda layak untuk diberi keadilan atas alasan anda tidak tahu yg skim-skim itu berbentuk sementara dan mempunyai penipuan jenayah perdagangan. Segala agreement yg anda setujui semasa menjadi ahli juga boleh dibatalkan kerana ia tidak mempunyai bukti sah yg perjanjian itu di stem di mana-mana pesuruhjaya sesuatu negara.

    Pihak yg berkaitan juga sedang membantu anda untuk menjejaki kumpulan dan orang perseorangan yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjalankan skim-skim ini. Mereka berkemungkinan berstatus VViP dan perkara ini akan disiasat dengan telusnya. Contoh2 kumpulan Empire Dream, Dream Kaya dan sebagainya. Mereka diburu oleh Unit Perisikan IT Bukit Aman (Caw. Khas).

    Ingatlah, sayangi dan hargai duit anda kerana ia adalah hasil titik peluh anda sendiri.

    hati2 kawan semua....
    https://www.facebook.com/ehozadotcom
    Jom teka gambar dan menang RM150!


  2. pamm 468x60-en

  3. #2
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182690
    huh.. info yang amat penting ni... mane ko dpt berita ni apect? spy bukit aman ke ko ni? hahaha



  4. #3
    veddar's Avatar
    veddar is offline Regular Member
    is is punisher
     
    I am:
    Tired
     
    veddar has a spectacular aura about veddar has a spectacular aura about
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    atas awan
    Age
    43
    Posts
    159
    Points
    100,085.39
    Thanks
    3
    Thanked 8 Times in 6 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    585
    Quote Originally Posted by apect View Post

    Pihak yg berkaitan juga sedang membantu anda untuk menjejaki kumpulan dan orang perseorangan yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjalankan skim-skim ini. Mereka berkemungkinan berstatus VViP dan perkara ini akan disiasat dengan telusnya. Contoh2 kumpulan Empire Dream, Dream Kaya dan sebagainya. Mereka diburu oleh Unit Perisikan IT Bukit Aman (Caw. Khas).
    geng2 empire dreams ni byk dah berpecah. dari situ ler datangnya nama dreamkaya. dulu2 top2 leader dlm ED ni mcm dr arris dgn dr azhar pun sama kaki kelentong gak. cakap mesti nak lebat. poket mst nak tunjuk tebal. tp sumenya haram jadah ler. dream kaya tu pun sama jek la. kalo korang dah tengok gambor anak2 pak hassan tu memasing bergaya dgn keta mewah sambil pakai kain pelikat, cuba la pikirkan dari mana datangnye kesenangan diorg. dr hasil titik peluh sndr? atau dari hasil air mata downline yg tertipu?

    sejak dari empire dreams, em2you, rapidmall, erarevolution... beribu org maki hamun, sumpah seranah. dulu aku selalu lepak forum dreamkaya ni. tp tengok aje bape ramai yg menyumpah seranah. bole plk diorg ni hidup dlm keadaan mcm tu. budak2 baru yang kata dk ni hebat, no comment. korang sume baru setahun jagung. kategori budak hingusan lagi. aku dah kenal sejak dari zaman diorg ni kaki buat MLM lagi. hebat memang hebat, bile bercakap. tp auta jek lebih



  5. #4
    iqagenius's Avatar
    iqagenius is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    iqagenius is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    langkawi
    Posts
    128
    Points
    39.30
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 2 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    562
    Quote Originally Posted by veddar View Post
    geng2 empire dreams ni byk dah berpecah. dari situ ler datangnya nama dreamkaya. dulu2 top2 leader dlm ED ni mcm dr arris dgn dr azhar pun sama kaki kelentong gak. cakap mesti nak lebat. poket mst nak tunjuk tebal. tp sumenya haram jadah ler. dream kaya tu pun sama jek la. kalo korang dah tengok gambor anak2 pak hassan tu memasing bergaya dgn keta mewah sambil pakai kain pelikat, cuba la pikirkan dari mana datangnye kesenangan diorg. dr hasil titik peluh sndr? atau dari hasil air mata downline yg tertipu?

    sejak dari empire dreams, em2you, rapidmall, erarevolution... beribu org maki hamun, sumpah seranah. dulu aku selalu lepak forum dreamkaya ni. tp tengok aje bape ramai yg menyumpah seranah. bole plk diorg ni hidup dlm keadaan mcm tu. budak2 baru yang kata dk ni hebat, no comment. korang sume baru setahun jagung. kategori budak hingusan lagi. aku dah kenal sejak dari zaman diorg ni kaki buat MLM lagi. hebat memang hebat, bile bercakap. tp auta jek lebih
    ish..ish...ish...sampai camtu sekali ke...btw...thanx 4 that good info....



  6. #5
    italy_i2002 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    italy_i2002 is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    304
    Points
    108.72
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    565
    Quote Originally Posted by apect View Post
    Kepada mereka yg ingin mendapatkan pulangan lumayan melalui skim-skim di internet ini mahupun skim-skim yg berbentuk Cepat Kaya yg berada di luar internet, ingatlah Tiada Jalan Mudah Untuk Menjadi Kaya.

    Kemudian, fikir dan renungkanlah kesan-kesannya terhadap masyarakat disekeliling anda. Saling tuduh menuduh, saling bertengkar, saling menfitnah dan pelbagai lagi yang sekaligus anda akan kehilangan saudara atau kawan anda.

    Ingatlah, hasil titik peluh yg anda buat untuk mendapatkan wang tersebut yg secara mudahnya lenyap bersama-sama orang yang tidak bertanggungjawab atau skim yg menjanji kebahagiaan kepada anda.

    Kesan daripada skim-skim ini terlalu banyak untuk disiasat dan dikaji berikutan aduan yg begitu banyak diterima oleh pihak berkuasa terutamanya dalam tahun 2007 ini. Dan kini pihak-pihak berkuasa sedang menjejaki MASTERMIND yang menjalankan skim-skim ini baik di luar negara mahupun di dalam negara. Mereka sedang mengumpul bukti, aduan, saksi dan menjejaki BOS dan ORG Kanan skim-skim ini secara senyap tanpa dikesan. Kepada mereka yang menyumbang SCRIPT untuk kegunaan skim-skim ini juga sedang dijejaki oleh Bukit Aman.

    Kepada mereka yg telah terkena, sila bangkit dan buat pengaduan kerana anda layak untuk diberi keadilan atas alasan anda tidak tahu yg skim-skim itu berbentuk sementara dan mempunyai penipuan jenayah perdagangan. Segala agreement yg anda setujui semasa menjadi ahli juga boleh dibatalkan kerana ia tidak mempunyai bukti sah yg perjanjian itu di stem di mana-mana pesuruhjaya sesuatu negara.

    Pihak yg berkaitan juga sedang membantu anda untuk menjejaki kumpulan dan orang perseorangan yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam menjalankan skim-skim ini. Mereka berkemungkinan berstatus VViP dan perkara ini akan disiasat dengan telusnya. Contoh2 kumpulan Empire Dream, Dream Kaya dan sebagainya. Mereka diburu oleh Unit Perisikan IT Bukit Aman (Caw. Khas).

    Ingatlah, sayangi dan hargai duit anda kerana ia adalah hasil titik peluh anda sendiri.

    hati2 kawan semua....
    hebat kau.. mana kau dpt berita ttg semua nie??



  7. #6
    ayam's Avatar
    ayam is offline Ehoza's Advisor®™

    is Ehoza New Version
     
    I am:
    Happy
     
    ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute ayam has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Somewhere
    Posts
    2,686
    Points
    6,532.01
    Thanks
    65
    Thanked 177 Times in 101 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    189147
    dah sampai tahap unit perisikan masuk campur ni..silap haribulan FBI pun terlibat sama..tak pun SWAT...habisla empiredreamkaya yg dah kaya raya sekang ni hasil duit org ramai...



  8. #7
    wanlan's Avatar
    wanlan is offline Junior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    wanlan is on a distinguished road
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pasir Guda
    Posts
    31
    Points
    9.90
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    567
    hehehe.....gila dasat orang tersebut...
    komfem dah xde kat malaysia....elakkan dah mati jerk...asik kena sumpah jerk...



  9. #8
    italy_i2002 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    italy_i2002 is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    304
    Points
    108.72
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    565
    Quote Originally Posted by wanlan View Post
    hehehe.....gila dasat orang tersebut...
    komfem dah xde kat malaysia....elakkan dah mati jerk...asik kena sumpah jerk...


    tp makin hari ad ajer progrm baru bertmabha tauu



  10. #9
    italy_i2002 is offline Senior Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    italy_i2002 is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    304
    Points
    108.72
    Thanks
    1
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    565
    baca jgn tk baca woiii



  11. #10
    RMteam's Avatar
    RMteam is offline Member
    is lepak di FB je dah
     
    I am:
    Happy
     
    RMteam is on a distinguished road
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Sarawak
    Age
    34
    Posts
    140
    Points
    51.18
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    561
    baca jgn tak baca
    menda ni sudah kedengaran sejak tahun1999 lagi
    tapi aku heran kenapa asyik berulang2...
    pas tu hilang slow and steady pastu timbul balik
    Last edited by RMteam; 12-04-2007 at 12:05 AM.


  12. FXOpen 468x60ms

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. [SELLING] Internet Skim Rapidshare
    By MeiLing87 in forum Misc. Business / Items
    Replies: 0
    Last Post: 20-06-2009, 01:37 AM
  2. Perhatian kepada yang gemar kangkung
    By zamreda in forum Scary, Frightened, Ghost
    Replies: 29
    Last Post: 26-04-2009, 08:01 PM
  3. Perhatian kepada semua staff!!
    By prodigy in forum Jokes, Pranks
    Replies: 0
    Last Post: 19-02-2008, 07:09 PM
  4. Kepada Peminat BUDU
    By amismile in forum Info & Pengetahuan Am
    Replies: 7
    Last Post: 12-07-2007, 11:43 AM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
The Best Spread 160x600ms

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads