TenkoFX ECN Gravity

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 10 of 23
  1. #1
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182695

    Thumbs up Tips Mengesan Kecurangan Pasangan

    Tips Mengesan Kecurangan Pasangan

    Kita selalunya mengandaikan kekasih yang kita cintai tidak akan berlaku curang. Namun, tahukah anda sudah lumrah alam manusia menyukai dan lebih tertarik kepada sesuatu yang lebih baik dari yang sedia ada?Orang yang paling rapat dengan diri kita pun tidak boleh dipercayai kesetiaannya 100%. Kita mungkin mencintainya sepenuh hati, tetapi adakah si dia juga begitu atau hanya berpura-pura? Oleh itu, adalah disyorkan untuk mengetahui petanda awal mengesan kecurangan pasangan.

    Pasangan anda berkemungkinan curang apabila situasi ini pernah atau sering berlaku:

    Asyik resah melihat jam tangan apabila bersama anda.
    Selalunya anda dan si dia menghabiskan waktu yang lama bersama. Tetapi sejak kebelakangan ini, si dia asyik resah apabila bersama anda dan sesekali menjeling jam tangan seolah-olah ada hal lain yang lebih penting.Si dia juga sering mengejar masa sehingga anda sanggup ditinggalkan berseorangan kerana kononnya 'ada masalah sikit'. Jika situasi ini sering berlaku, anda patut berhati-hati kemungkinan si dia berjumpa dengan kekasih lain dan anda hanya dijadikan spare part!

    Tiba-tiba saja mengadu sakit ketika berdating dengan anda.
    Sedang asyik berdating dan anda sedang berseronok, tiba-tiba saja si dia mengadu sakit dan ingin pulang awal ke rumah.Ada-ada saja sakitnya..sakit perut, pening, lenguh kaki atau rasa nak demam! Sedangkan sebelum ini anda melihat dia sihat dan tidak menunjukkan tanda-tanda langsung untuk jatuh sakit! Apabila anda menawarkan diri untuk menghantarnya ke klinik atau pulang ke rumah, dia menolak bersungguh-sungguh dan ingin pulang sendirian. Kemungkinan dia tidak sakit tetapi mencari alasan untuk melarikan diri dari anda dan bersama kekasih lain.

    Kerap menolak pelawaan anda untuk keluar bersama.
    Jika dulu, si dia ceria apabila anda mengajaknya keluar samada menonton wayang , makan-makan atau sekadar bersiar-siar, tetapi kini dia sering menolak dengan seribu alasan.Jika si dia keluar pun setelah puas dipujuk dan dirayu oleh anda dalam keadaan terpaksa. Situasi ini mungkin disebabkan si dia sudah bosan dengan anda dan ingin meninggalkan anda.

    Menjadi panas baran dan sering mencari kesilapan anda
    Si dia berubah sikap dari seorang penyayang menjadi pemarah. Kesilapan anda yang paling kecil pun seolah-olah besar baginya dan anda sering dimarahi walaupun di depan orang ramai. Walaupun anda cuba sedaya-upaya mengelak melakukan kesilapan, si dia tetap cuba mencari kesilapan anda.Paling teruk sekali, jika si dia sudah tidak segan-silu menengking anda atau memaki hamun anda disebabkan perkara2 yang kecil ataupun kesilapan yang tidak disengajakan. Jika situasi ini berlaku, lebih baik anda meninggalkannya kerana sudah jelas dia sudah tidak lagi menghargai anda sebagai kekasihnya.Mungkin si dia sedang mencari jalan untuk mewujudkan kebencian anda terhadapnya dan berharap anda akan meninggalkannya. Tak guna merayu lagi kerana layanan buruknya hanya menyebabkan anda menderita.

    Tidak membenarkan anda memegang atau membelek telefon bimbitnya
    Sudah tabiat pasangan bercinta, suka membelek-belek telefon bimbit pasangannya. Jika si dia jujur dan ikhlas dengan anda, sudah pasti dia membenarkan anda melihat kandungan memori telefon bimbitnya samada SMS, nama pemanggil, simpanan nombor telefon dan sebagainya. Dia tidak akan berasa takut atau bimbang kerana kejujurannya pada anda.Namun, sekiranya dia berkeras tidak mahu anda membelek telefon bimbitnya, anda patut mencurigainya kerana kemungkinan dia menyimpan nombor telefon atau SMS teman wanita lain. Dia tidak mahu anda melihat kandungan telefon bimbitnya kerana takut rahsia kecurangannya terbongkar.

    Tidak lagi rajin menelefon anda
    Di awal percintaan, si dia asyik menelefon anda sehingga berkali-kali dalam satu hari. Si dia sentiasa mengambil berat dan menelefon anda walau untuk bertanya sudah makan atau belum. Jika satu hari tidak mendengar suara anda,pasti si dia resah.Tetapi sekarang dia tidak lagi rajin menelefon anda dan ada kalanya tidak menelefon anda langsung.Anda pula yang terpaksa menelefonnya dan kelihatan terdesak! Apabila ditanya ada saja alasannya dan paling popular ialah sibuk. Situasi ini menunjukkan dia tidak lagi berminat dengan anda dan mungkin hanya akan kembali menelefon anda apabila ada kepentingan lain.

    Berubah sikap dengan ketara
    Jika dulu dia romantik bersama anda, sekarang dia hambar. Jika dulu dia ceria, sekarang dia membosankan.Jika dulu dia sering menghantar kad dan bunga, sekarang dia tidak lagi berbuat begitu. Jika dulu sering berkongsi cerita dan masalah serta bergurau senda, sekarang dia lebih banyak membisu.Malah dia tidak lagi mempamerkan kasih sayangnya pada anda dan hanya melayan anda seolah-olah teman biasa.Dia tidak lagi mengambil berat mengenai anda dan sering termenung jauh. Perubahan sikapnya yang ketara adalah petanda kemungkinan dia sudah ada teman baru dan tidak lagi berminat dengan anda. Anda patut menyuruhnya berterus-terang supaya diri anda tidak akan dipermain-mainkan!

    Asyik lewat ketika temujanji
    Anda sudah berjanji untuk berjumpanya di suatu tempat tetapi setelah berjam-jam menunggu, barulah nampak bayangannya. Anda merajuk tetapi si dia sudah bersiap sedia dengan pelbagai alasan seperti traffic jam, masalah di tempat kerja atau paling mudah terlupa!Jika sekali dua terlewat mungkin boleh dimaafkan tetapi jika dah selalu terlewat, pasti anda meradang! Anda juga mungkin boleh bertoleransi jika si dia terlewat seminit dua atau setengah jam, tapi jika asyik berjam-jam menunggu atau tak muncul langsung, pasti ada sebab yang lebih logik dari traffic jam! Anda perlu menyiasat kerana kemungkinan si dia telah membuat lebih dari satu temujanji dalam satu hari. Dan temujanji itu tak mustahil dengan wanita lain!

    Menerima panggilan telefon secara rahsia
    Sedang makan-makan bersama kekasih anda, dia menerima panggilan telefon atau SMS. Jika biasanya dia tidak kisah berbual di telefon atau membuka SMS di hadapan anda, kini dia menyorok-nyorok ketika menjawab panggilan.Jika sedang duduk, dia akan bangun dan melarikan diri ke tandas atau ke tempat tersorok dan berbual-bual di telefon dengan nada perlahan atau berbisik. Jika menerima SMS, dia akan membacanya dan memadamkan secepat yang mungkin kerana bimbang dibaca oleh anda. Bunyi telefon membuatnya gelisah ketika bersama anda. Kelakuan sebegini menunjukkan dia sedang menyembunyikan sesuatu dari anda dan tidak hairan jika dia berlaku curang terhadap anda!

    Mematikan telefon bimbit ketika bersama anda
    Anda pasti hairan sekiranya si dia asyik mematikan telefon bimbitnya ketika bersama anda sedangkan dahulu dia tidak begitu. Apabila anda bertanya, dia akan menjawab kononnya tidak mahu mengganggu masanya bersama anda. Alasan sebegini mungkin diterima sekiranya anda bersamanya ketika di panggung wayang atau menikmati hari istimewa seperti Valentine, tetapi jika setiap kali keluar dia mematikan telefon bimbit, sudah tentu dia takut ada orang tertentu membuat panggilan ketika bersama anda!Ini mungkin salah satu petanda si dia berlaku curang atau menyimpan banyak pasangan!

    Telefon bimbitnya asyik engaged, tidak berjawab atau terus mati

    Ketika anda cuba menghubunginya,handsetnya sering mati.. Jika tidak mati,taliannya asyik busy,tidak berjawab atau engaged hingga kadangkala berjam-jam. Anda pasti jemu jika setiap kali cuba menelefonnya, telefon bimbitnya seolah tidak berfungsi. Jika anda dail telefon rumahnya, pasti jawapannya dia sudah keluar atau tidak diangkat langsung.Tak guna ada telefon bimbit jika tidak boleh dihubungi. Oleh itu, anda perlu melakukan sesuatu supaya situasi sebegini tidak berlaku kerana ia adalah salah satu petanda si dia berkelakuan curang.Si dia mungkin sengaja mematikan telefon bimbitnya ketika bersama kekasih lain!

    Kerap memberi alasan sibuk dan penat
    Anda mungkin sudah merancang sesuatu bersamanya di hujung minggu tetapi si dia memberikan alasan sibuk dan tidak dapat bersama anda.Si dia juga sanggup membatalkan temujanji atas alasan terlalu penat.Anda sering dibiarkan terkial-kial tanpa aktiviti menarik di hujung minggu.Anda cuba memahami tetapi jika si dia asyik sibuk dan penat, tentu hilang kesabarannya.Sekiranya kerjaya si dia sememangnya menuntut pengorbanan waktu,mungkin anda dapat memahami.Tetapi jika anda tahu bahawa si dia sebenarnya mempunyai banyak waktu sudah pasti anda berhak berasa curiga.Anda perlu menyiasat samada si dia benar-benar sibuk. Mungkin si dia hanya berpura-pura sibuk kerana ada urusan lain yang penting dari anda! Lebih baik anda mengangkat kaki daripada terus dibohongi kerana kecurangannya!

    Sering tersasul menyebut nama wanita lain
    Pelik apabila sedang anda berbual-bual dengannya di telefon, dia memanggil anda dengan nama wanita lain. Apabila tersedar, dia cepat2 mengubah topik perbualan. Jika sedang berdating, dia tersasul memanggil anda dengan nama yang lain.Jika anda bertanya, dia akan mendakwa tersilap sebut kerana nama itu adalah nama adiknya, emak saudaranya, pembantunya dan apa saja yang dapat menyelamatkan keadaannya. Apabila anda mendail telefon bimbitnya dari telefon awam, dia teragak-agak seolah-olah tidak pasti siapa yang memanggilnya. Begitu juga sekiranya anda menelefon rumahnya (nombor telefon anda tidak tertera), dia seboleh-bolehnya cuba bertanya anda di mana, buat apa dan apa saja klu seperti cuba memastikan siapa pemanggil kerana takut tersilap sebut.Sekiranya anda berhadapan dengan situasi ini, berhati-hatilah kerana kemungkinan besar si dia mempunyai banyak teman wanita dan seorang playboy! Ini adalah kerana dia sering terkeliru sehingga tidak dapat membezakan suara anda dengan suara teman-teman wanitanya yg lain.

    Sepi tanpa berita bila berjauhan
    Si dia mungkin terpaksa berjauhan dengan anda kerana sambung belajar, berkursus, menghadiri seminar atau outstation yang lama di tempat yang lain.Anda mempercayai kesetiaannya tetapi adakalanya berjauhan menyebabkan kekasih berlaku curang. Ini adalah kerana anda tidak dapat melihat gerak-gerinya atau juga si dia bosan tidak berteman. Jika pada awalnya si dia rajin menulis surat, menghantar email atau SMS dan sekurang-kurangnya menelefon anda sekali sehari, kini dia lebih banyak sepi tanpa berita.Si dia menyepikan diri dari anda dan tidak lagi menghubungi anda. Jika anda berjaya menghubunginya,sikapnya hambar dan tidak lagi seperti dahulu.Petanda ini jelas menunjukkan ada sesuatu berlaku ketika anda berjauhan dengannya.Kemungkinan si dia sudah mendapat pengganti anda ketika berada di tempat baru.

    Ada kesan gincu atau bau minyak wangi pada pakaiannya
    Anda tentu bengang apabila mendapati ada kesan gincu pada bajunya atau bau pewangi wanita lain pada tubuhnya.Mungkin si dia tidak sedar kesan-kesan ini tetapi relakah anda hanya berdiam diri apabila berhadapan dnegan situasi ini? Si dia mungkin berbohong dengan pelbagai alasan untuk menyelamatkan diri tetapi anda disyorkan supaya menyiasat tingkahlakunya agar tidak diperdayakan.

    Marah apabila anda bertanya aktivitinya
    Sebagai seorang kekasih, sudah pasti anda ingin mengetahui aktiviti teman anda sedikit sebanyak. Contohnya sekiranya dia ada mesyuarat, kerja lebih masa atau ingin bermain tenis dengan rakan-rakannya di sebelah petang.Pertanyaan ini bukanlah bererti anda seorang penyibuk dan ingin tahu segala urusannya atau mahu mengongkong pergerakan pasangan,tetapi sekadar mengambil tahu dan mengambil berat.Jika kekasih anda seorang jujur, pertanyaan mudah ini akan dijawab tanpa rahsia.Tetapi sekiranya pertanyaan ini menimbulkan kemarahannya tanpa sebab, anda pula mempunyai sebab untuk meragui keikhlasannya terhadap anda. Mungkin dia membenci soalan ini kerana tidak mahu anda mengetahui aktivitinya bersama kekasih lain!


  2. FXOpen 468x60ms

  3. #2
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    596
    pernah berlaku kat diri moon...
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'



  4. #3
    joney's Avatar
    joney is offline Pengetua Ehoza

    is .............. dead!
     
    I am:
    Tired
     
    joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute joney has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pass Away
    Posts
    8,902
    Points
    3,593.64
    Thanks
    193
    Thanked 96 Times in 63 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    182695
    Quote Originally Posted by moon View Post
    pernah berlaku kat diri moon...
    berhati2... ambik pengajaran daripada perkara yang telah berlaku... okey?



  5. #4
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'>'s Avatar
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> is offline
    is single
     
    I am:
    Awesome
     
    <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute <span class='glow_FFFF00'>apect</span></a><br /><span class='glow_FFFF00'><span style='color: #9400D3'>True Ehoza's Supporter</span></span><a href='#'> has a reputation beyond repute
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Batu Pahat
    Age
    42
    Posts
    9,676
    Points
    401,767.98
    Thanks
    654
    Thanked 2,205 Times in 750 Posts
    Credits

    $ 601
    Rep Power
    588965
    ni sape la gi post mende ni? kalo awek aku baca camne ni? kantoi bongok ler kang ni
    https://www.facebook.com/ehozadotcom
    Jom teka gambar dan menang RM150!



  6. #5
    jibam's Avatar
    jibam is offline Regular Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    jibam has a spectacular aura about jibam has a spectacular aura about
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    KL
    Age
    34
    Posts
    218
    Points
    79.50
    Thanks
    2
    Thanked 10 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    592
    Quote Originally Posted by joney View Post
    Tips Mengesan Kecurangan Pasangan
    Tidak membenarkan anda memegang atau membelek telefon bimbitnya
    Sudah tabiat pasangan bercinta, suka membelek-belek telefon bimbit pasangannya. Jika si dia jujur dan ikhlas dengan anda, sudah pasti dia membenarkan anda melihat kandungan memori telefon bimbitnya samada SMS, nama pemanggil, simpanan nombor telefon dan sebagainya. Dia tidak akan berasa takut atau bimbang kerana kejujurannya pada anda.Namun, sekiranya dia berkeras tidak mahu anda membelek telefon bimbitnya, anda patut mencurigainya kerana kemungkinan dia menyimpan nombor telefon atau SMS teman wanita lain. Dia tidak mahu anda melihat kandungan telefon bimbitnya kerana takut rahsia kecurangannya terbongkar.

    nih yg musykil nih...
    [SIGPIC][/SIGPIC]



  7. #6
    jibam's Avatar
    jibam is offline Regular Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    jibam has a spectacular aura about jibam has a spectacular aura about
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    KL
    Age
    34
    Posts
    218
    Points
    79.50
    Thanks
    2
    Thanked 10 Times in 5 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    592
    Quote Originally Posted by apect View Post
    ni sape la gi post mende ni? kalo awek aku baca camne ni? kantoi bongok ler kang ni
    huh dah agak dah..mesti ade punye laa kan..btol tak??huhhh
    [SIGPIC][/SIGPIC]



  8. #7
    dethro's Avatar
    dethro is offline Full Time Supporter
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute dethro has a reputation beyond repute
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Gombak :D
    Age
    34
    Posts
    811
    Points
    295.63
    Thanks
    47
    Thanked 19 Times in 17 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    867
    Quote Originally Posted by moon View Post
    pernah berlaku kat diri moon...
    alahai.. cianye moon.. moon yg baik cmni pn de yg sgup wt cm tuh.. isk isk..



  9. #8
    chomel's Avatar
    chomel is offline Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    chomel is on a distinguished road
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Tinggal Di Batu PAhA
    Age
    32
    Posts
    84
    Points
    29.10
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    575
    Quote Originally Posted by jibam View Post
    huh dah agak dah..mesti ade punye laa kan..btol tak??huhhh
    haiyo apect...jibam da marah....ayo xtau....
    :cool: Jaga Diri, Hiasi Peribadi :cool:



  10. #9
    firas's Avatar
    firas is offline Addicted Member
    This user has no status.
     
    I am:
    ----
     
    firas will become famous soon enough
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    kajang-ser
    Posts
    901
    Points
    347.70
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    596
    Quote Originally Posted by dethro View Post
    alahai.. cianye moon.. moon yg baik cmni pn de yg sgup wt cm tuh.. isk isk..
    xper dethro...sume tu pengalaman bg moon..
    baru moon akan jd lebih matang...btul x?
    biar hidup ni ade manis da pahitnyer...
    'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'



  11. #10
    veddar's Avatar
    veddar is offline Regular Member
    is is punisher
     
    I am:
    Tired
     
    veddar has a spectacular aura about veddar has a spectacular aura about
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    atas awan
    Age
    43
    Posts
    159
    Points
    100,085.39
    Thanks
    3
    Thanked 8 Times in 6 Posts
    Credits

    $ 1
    Rep Power
    590
    ish... bahaya ni. kena hati2 sket dgn pasangan skrg. bukan sume leh caya. ntah2 bf/gf korang tgh sedap bercengkerama, di bawah sinaran lampu minyak tanah dgn org lain skrg ni


  12. bitcoin 468x60-en

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

     

Similar Threads

  1. [TUTORIAL] Tips Melihat Keserasian Anda dan Pasangan
    By headpux in forum Love is Cinta
    Replies: 6
    Last Post: 11-05-2010, 07:06 PM
  2. [TUTORIAL] TIPS MENGHARGAI PASANGAN
    By headpux in forum Perkahwinan & Pasangan
    Replies: 3
    Last Post: 10-02-2010, 11:46 PM
  3. Kecurangan KD Ada Dalam Lagu Anang
    By nikridzuan in forum Info & Selebriti
    Replies: 1
    Last Post: 24-10-2009, 12:47 PM
  4. PADA SETIAP KESETIAAN ADA KECURANGAN
    By HK23 in forum Love is Cinta
    Replies: 0
    Last Post: 26-12-2008, 06:52 AM
  5. Tips Menghidu Kecurangan Suami
    By spark in forum Love is Cinta
    Replies: 23
    Last Post: 09-05-2008, 11:17 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

Moneybookers 180x60

FXOpen 125x125









Ehoza Ads
Ehoza Ads