pamm 728x90-en

  1. Announcement:
    NEW MEMBER? Intro Yourself First! - MUST READ!
    joney ‎(Pengetua Ehoza)
    02-01-2008
    Views:
    67,005
+ Post New Thread
Page 1 of 4 1 2 3 4 LastLast
Threads 1 to 50 of 154

Forum: Perkahwinan & Pasangan

Perbincangan mengenai hidup selepas perkahwinan, pasangan dan lain-lain

  1. joget [NEW] Ingin Mencari Jodoh...

    Adakah anda masih mencari-cari calon jodoh anda? malu untuk mencari pasangan idaman secara terbuka? Cari Jodoh Club (CJC) adalah medium untuk anda...

    Started by AinKaoruWong‎, 28-12-2015 01:49 PM
    3 Pages
    1 2 3
    1 Deleted Post(s)
    • Replies: 23
    • Views: 1,220
    17-01-2017, 01:02 PM Go to last post
  2. [IMPORTANT] Air zat wanita, air mani dan hormon - apa yang perlu diketahui?

    Ada yang mengatakan lelaki memang akan mudah buncit selepas berumah tangga adalah atas faktor hubungan $3ks.::ketukdinding:: Air zat isteri yang...

    Started by mugo‎, 09-04-2010 11:44 AM
    lelaki, pasangan, wanita
    • Replies: 9
    • Views: 1,559
    10-11-2014, 09:36 PM Go to last post
  3. Post [18SX] Rahsia urut zakar

    Rahsia urut zakar adalah bertujuan untuk membesarkan tisu-tisu penegang, dan melancarkan perjalanan darah Tuam panas – Menyegarkan zakar, dan...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 08:00 PM
    2 Pages
    1 2
    lelaki, mati, pasangan
    • Replies: 14
    • Views: 3,356
    31-10-2014, 01:09 AM Go to last post
  4. 2O SEBAB LELAKI MEMBUJANG

    1."Duit lum cukup lagi". Pompuan mana tahu susahnya laki nak kumpul duit nak bayar mas kawin le? hantaran la. Dah tu mas kawin & hantaran tu letak...

    Started by bujur‎, 13-08-2011 03:26 AM
    6 Pages
    1 2 3 4 5 6
    kahwin, kereta, lelaki
    • Replies: 53
    • Views: 3,175
    31-10-2014, 01:04 AM Go to last post
  5. joget [IMPORTANT] Perkhidmatan Mencari Jodoh Untuk Wanita...

    Adakah anda masih mencari-cari calon jodoh anda? sukar untuk menemui pasangan hidup? Cari Jodoh Club (CJC) adalah medium untuk anda meletakkan...

    Started by AinKaoruWong‎, 24-06-2014 06:01 PM
    2 Pages
    1 2
    • Replies: 10
    • Views: 1,577
    22-08-2014, 05:47 PM Go to last post
  6. Post Jenis Bercinta dan Perkiraan Tambahan Umur Hidup Manusia

    Bukan hanya menyenangkan, hubungan seks secara rutin juga menyehatkan dan bisa memberikan tambahan umur lebih panjang. Tidak heran, sebab kepuasaan...

    Started by headpux‎, 29-07-2012 09:43 PM
    manusia, mati, pasangan
    • Replies: 0
    • Views: 357
    29-07-2012, 09:43 PM Go to last post
  7. Red face [IMPORTANT] Menyesal berkahwin bila...

    "Menyesal aku kahwin awal'" luahan insan yang berkahwin awal. "Lebih seronok rupanya hidup bujang sendiri" luahan insan yang telah puluhan ribu...

    Started by ArericH‎, 19-09-2011 12:09 PM
    • Replies: 1
    • Views: 301
    19-09-2011, 03:02 PM Go to last post
  8. Unhappy Jika KU tak bangun pagi esok

    lagu ini menceritakan tentang harapan seorang jejaka terhadap kekasihnya seandainya dia tidak dapat bangun pada keesokan harinya.. semya harapanya...

    Started by headpux‎, 02-09-2011 11:55 AM
    kekasih, video
    • Replies: 0
    • Views: 252
    02-09-2011, 11:55 AM Go to last post
  9. Post Isteri ramping rahsia rumah tangga bahagia

    TENNESSEE: Kajian selama empat tahun terhadap 169 pasangan yang baru berkahwin mendapati golongan suami berpuas hati pada awalnya, manakala golongan...

    Started by lisa16‎, 24-07-2011 09:36 AM
    isteri, ramping, suami
    • Replies: 0
    • Views: 269
    24-07-2011, 09:36 AM Go to last post
  10. Exclamation [IMPORTANT] Wahai Suami..Tahukah Kamu??

    Tahukah kau wahai suami dan bakal suami?? Laki bini ini asalnya 2 individu asing yang saling tidak mengenali. Atas takdir tuhan dipertemukan dan aqad...

    Started by headpux‎, 14-07-2011 10:53 PM
    2 Pages
    1 2
    kereta, lelaki, manusia
    • Replies: 10
    • Views: 703
    16-07-2011, 05:02 PM Go to last post
  11. Lightbulb [IMPORTANT] PESANAN BUAT SUAMI - Oleh Dato? Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah

    PESANAN BUAT SUAMI - Oleh Dato? Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah 1. Selalu menghargai usaha dan penat-lelah isteri, terutama isteri yang bekerja dan...

    Started by headpux‎, 15-07-2011 09:50 PM
    kanser, lelaki, rogol
    • Replies: 0
    • Views: 584
    15-07-2011, 09:50 PM Go to last post
  12. Wanita berhak tolak poligami: Imam Masjid Al-Aqsa

    KUALA LUMPUR: Imam Masjid Al-Aqsa, Sheikh Dr Akram Sabri, berkata wanita Islam boleh menolak poligami dan tidak berdosa sekali pun agama Islam...

    Started by aremeen‎, 06-07-2011 05:39 PM
    al-quran, lelaki, wanita
    • Replies: 0
    • Views: 254
    06-07-2011, 05:39 PM Go to last post
  13. Mandul salah siapa?

    Tahap kesuburan pengukur untuk dapat zuriat APABILA pasangan suami isteri sudah lama mendirikan rumah tangga tetapi masih belum dikurniakan...

    Started by aremeen‎, 24-06-2011 06:21 PM
    lelaki, pasangan, wanita
    • Replies: 4
    • Views: 384
    27-06-2011, 01:36 PM Go to last post
  14. Thumbs up 6 Seni Memuji Isteri

    Wanita memang suka dipuji, tapi hairannya biar mengetahui perkara ini ramai lelaki tidak mengendahkannya. Tak mustahil pujian terakhir yang didengar...

    Started by lisa16‎, 25-06-2011 02:14 PM
    2 Pages
    1 2
    isteri, suami, tips
    • Replies: 17
    • Views: 1,018
    26-06-2011, 12:36 PM Go to last post
  15. MEMBAYANGKAN ORANG LAIN SEMASA BERSAMA SUAMI @ ISTERI?

    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"><meta name="ProgId" content="Word.Document"><meta name="Generator"...

    Started by ynamorata‎, 17-06-2010 05:25 PM
    arak, lelaki, wanita
    • Replies: 0
    • Views: 766
    17-06-2010, 05:25 PM Go to last post
  16. Exclamation [18SX] Warna Z Berubah

    Warna berubah RAMAI ketakutan sebaik menyedari perubahan pada alat sulit mereka. Bagi lelaki, perubahan warna pada zakar sesuatu yang...

    Started by Sangkuriang‎, 16-12-2009 09:34 AM
    3 Pages
    1 2 3
    lelaki, pasangan, suami
    • Replies: 21
    • Views: 2,066
    16-06-2010, 11:55 PM Go to last post
  17. Hakikat Sebuah Pernikahan

    Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda: “Wahai para pemuda ! Barangsiapa diantara kalian berkemampuan untuk nikah, maka nikahlah, karena...

    Started by ynamorata‎, 11-06-2010 05:13 PM
    anak, putus, wanita
    • Replies: 0
    • Views: 686
    11-06-2010, 05:13 PM Go to last post
  18. URUSAN SEKS

    Bukan sekadar jarang malah isteri terpaksa merayu dan acap kali perhubungan berlaku, suami bertindak bagai melepas batuk ditangga. Bila suami...

    Started by ynamorata‎, 06-06-2010 10:49 PM
    al-quran, lelaki, wanita
    • Replies: 4
    • Views: 1,120
    10-06-2010, 12:50 PM Go to last post
  19. Thumbs up [SELLING] Ku impikan Seperti Malam Pertama

    Manusia diciptakan berpasangan.Lelaki memerlukan perempuan,begitu juga perempuan memerlukan lelaki.Hidup ini terasa indah jika dikasihi dan...

    Started by bie‎, 10-06-2010 12:18 AM
    lelaki, mati, wanita
    • Replies: 0
    • Views: 544
    10-06-2010, 12:18 AM Go to last post
  20. Arrow Suatu Perjalanan

    "Tanggungjawab suami selain memberi nafkah dan mencari rezeki, jangan lupa bimbing anak dan isteri. Kalau suatu hari berlaku selisih faham, jangan...

    Started by headpux‎, 22-05-2010 12:59 AM
    anak, lelaki, wanita
    • Replies: 0
    • Views: 428
    22-05-2010, 12:59 AM Go to last post
  21. Thumbs up [TUTORIAL] 12 Cara Membahagiakan Suami Dalam Hubungan Intim

    Anda memang sudah “pakar” dalam hal bercinta. Namun apakah anda sudah 100% pasti apa yg anda lakukan itu cukup memuaskan hati suami anda? Anda perlu...

    Started by headpux‎, 22-05-2010 12:50 AM
    isteri, pasangan, suami
    • Replies: 0
    • Views: 794
    22-05-2010, 12:50 AM Go to last post
  22. [18SX] Kondom Lambatkan Pancutan Mani

    Kondom lambatkan pancutan mani SAYA sudah berkahwin dan ada seorang cahaya mata. Ketika bersama isteri, saya selalu guna kondom kerana ia...

    Started by Sangkuriang‎, 16-12-2009 09:50 AM
    2 Pages
    1 2
    anak, lelaki, pasangan
    • Replies: 17
    • Views: 3,071
    08-05-2010, 10:30 AM Go to last post
  23. Thumbs up [TUTORIAL] Kebaikan **** selepas bersalin.

    Kebaikan **** selepas bersalin. AMALAN di kalangan wanita di Kelantan, mereka lazimnya tidak melakukan hubungan kelamin untuk selama 100 hari...

    Started by headpux‎, 22-12-2009 10:06 PM
    2 Pages
    1 2
    anak, suami, wanita
    • Replies: 12
    • Views: 1,684
    29-04-2010, 06:13 PM Go to last post
  24. Arrow [IMPORTANT] Terimalah kekurangan Suami seadanya

    Terimalah kekurangan Suami seadanya Seorang isteri mengadu begini kepada saya, " Suami saya bukanlah seperti yg saya gambarkan sewaktu belum...

    Started by headpux‎, 02-04-2010 03:19 PM
    anak, lelaki, pasangan
    • Replies: 6
    • Views: 665
    05-04-2010, 09:27 PM Go to last post
  25. Menghilangkan "Love Bite"

    Tentunya anda tidak mahu “love bite” menjadi bahan gurauan teman di pejabat dengan pelbagai gelaran, membuatkan anda seolah-olah fobia setiap kali...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 08:18 PM
    4 Pages
    1 2 3 4
    pasangan, rogol, ubat
    • Replies: 36
    • Views: 3,303
    31-03-2010, 03:11 AM Go to last post
  26. [18SX] posisi ehem2 ape yg korang suka

    mcm bahaya jer aku tnye soaln mcm ni.... lolz!..... suka hati l korg nk jwp ke x..... ::dansa::::dansa::::dansa::

    Started by psychophobia‎, 25-03-2010 12:24 PM
    2 Pages
    1 2
    suka
    • Replies: 11
    • Views: 1,630
    28-03-2010, 09:43 AM Go to last post
  27. Question [Question] Mengapa lelaki curang?

    Pernahkah you all terfikir, mengapa lelaki berlaku curang?… Adakah mungkin kerana wanita lain lebih lawa lagi? Ramai wanita menjawab, “Nama lagi...

    Started by headpux‎, 05-03-2010 02:18 PM
    2 Pages
    1 2
    lelaki, pasangan, wanita
    • Replies: 13
    • Views: 1,615
    25-03-2010, 05:29 PM Go to last post
  28. Nominated Icon Bahaya bersetubuh ketika haid

    Bahaya **** ketika haid ISLAM melarang suami menyetubuhi isteri ketika isteri dalam haid,tetapi jika hidup bertuankan nafsu, ada yang tetap...

    Started by oweizmez‎, 24-03-2010 04:17 PM
    lelaki, mati, wanita
    • Replies: 2
    • Views: 1,594
    24-03-2010, 04:27 PM Go to last post
  29. Talking Suami terlampau sangap..isteri tak tahan..

    KUALA LUMPUR: Kemaruk mengambil ratusan jenis pil rangsangan sekssemata-mata untuk menjadi ‘jaguh marathon’ di ranjang menyebabkanseorang lelaki...

    Started by antagenaiz‎, 18-03-2010 01:47 PM
    2 Pages
    1 2
    dadah, lelaki, wanita
    • Replies: 11
    • Views: 2,574
    23-03-2010, 10:19 AM Go to last post
  30. Cara Memperlakukan Istri Menurut Islam

    “Hai orang-orang beriman, tidak halal bagi kamu mewarisi wanita dengan cara paksa, dan janganlah kamu menyusahkan mereka karena hendak mengambil...

    Started by ayopzal‎, 15-03-2010 03:47 PM
    lelaki, pasangan, wanita
    • Replies: 2
    • Views: 1,045
    15-03-2010, 07:35 PM Go to last post
  31. Arrow [NEW] Artikel: Mencari yang terbaik

    Mencari yang terbaik Hari ni, buat kali pertama home office saya dikunjungi oleh klien lelaki. Ooppss jangan risau, ada adik lelaki saya berusia...

    Started by headpux‎, 08-03-2010 09:44 PM
    kahwin, lelaki, wanita
    • Replies: 1
    • Views: 531
    09-03-2010, 10:47 AM Go to last post
  32. Lightbulb [TUTORIAL] Cara Membahagiakan Suami Dalam Hubungan Intim

    Cara Membahagiakan Suami Dalam Hubungan Intim Anda memang sudah “pakar” dalam hal bercinta. Namun apakah anda sudah 100% pasti apa yg anda lakukan...

    Started by headpux‎, 05-03-2010 02:35 PM
    isteri, pasangan, suami
    • Replies: 0
    • Views: 992
    05-03-2010, 02:35 PM Go to last post
  33. Lightbulb [TUTORIAL] Fahami yang tersirat dalam hati suami

    Fahami yang tersirat dalam hati suami Berapa tahun anda mendirikan rumah tangga? Ada yang kita temui mengakui sudah bertahun-tahun bersama suami,...

    Started by headpux‎, 05-03-2010 02:29 PM
    orang, pasangan, suami
    • Replies: 0
    • Views: 438
    05-03-2010, 02:29 PM Go to last post
  34. Lightbulb [IMPORTANT] Selamatkan bahtera anda daripada karam

    Selamatkan bahtera anda daripada karam Oleh Ustaz Ahmad Baei Jaafar Dalam hubungan suami isteri ramai yang tersilap percaturan hidup. Mereka...

    Started by headpux‎, 01-03-2010 09:23 PM
    anak, orang, pasangan
    • Replies: 0
    • Views: 404
    01-03-2010, 09:23 PM Go to last post
  35. Post Sedozen kesilapan lelaki malaysia

    Nak tahu kenapa most women sukakan **** bersama lelaki foreigner...??? Kerana lelaki malaysia sentiasa melakukan kesilapan dibawah.... Dah la silap,...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 07:47 PM
    2 Pages
    1 2
    isteri, lelaki, suami
    • Replies: 15
    • Views: 1,162
    28-02-2010, 11:28 PM Go to last post
  36. Arrow [NEW] Khas buat mereka yang nak kawin...

    Khas buat mereka yang nak kawin...pandai2 lah hang pa Ada kebenarannya..............!!! Ok.. sekarang nie ramai yg nak dekat kahwin ataupun...

    Started by headpux‎, 06-02-2010 12:56 AM
    2 Pages
    1 2
    lelaki, murah, rokok
    • Replies: 12
    • Views: 1,042
    26-02-2010, 02:08 PM Go to last post
  37. Pandai membangkitkan ghairah suami

    Pandai membangkitkan ghairah suami Isteri yang cantik biasanya amat disiplin menjaga kesihatan dan kesegaran tubuh badannya. Deria bau atau...

    Started by shinichi‎, 12-02-2010 10:15 AM
    isteri, kesihatan, suami
    • Replies: 4
    • Views: 1,410
    24-02-2010, 05:57 PM Go to last post
  38. Nominated Icon [IMPORTANT] suami mithali idaman isteri

    Sebagai lelaki, pernahkah terfikir untuk menjadikan diri sebagai orang dikagumi? Bukan saja memiliki perawakan menarik tetapi hadir dalam satu pakej...

    Started by headpux‎, 23-02-2010 08:58 PM
    lelaki, pasangan, wanita
    • Replies: 0
    • Views: 442
    23-02-2010, 08:58 PM Go to last post
  39. Lightbulb [TUTORIAL] DIDIK ISTERI PERLU STRATEGI

    DIDIK ISTERI PERLU STRATEGI Suami sebagai pemimpin rumahtangga semestinya sentiasa kretif dalam mendidik isteri. Allah bekalkan kepada kita kaum...

    Started by headpux‎, 23-02-2010 01:52 AM
    lelaki, manusia, wanita
    • Replies: 1
    • Views: 602
    23-02-2010, 02:07 PM Go to last post
  40. [18SX] Dingin selepas ikat peranakan

    SAYA dan suami sudah berkahwin selama hampir 10 tahun. Kami bersetuju untuk tidak mempunyai anak lagi dan saya sudah mengikat peranakan saya awal...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 08:26 PM
    anak, suami, wanita
    • Replies: 1
    • Views: 968
    23-02-2010, 01:12 AM Go to last post
  41. [18SX] SENAMAN TENAGA BATIN!

    Gerakan ini dilakukan di kala subuh bagi mengeluarkan segala udara kotor yang terperangkap ketika tidur apabila nafas disedut dan dihembus separuh...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 08:14 PM
    isteri, suami, susu
    • Replies: 2
    • Views: 1,730
    22-02-2010, 09:14 PM Go to last post
  42. Mitos Gambir Sarawak

    RAMAI lelaki taksub dengan Gambir Sarawak yang kononnya mampu menambah kejantanan ketika melakukan hubungan kelamin tanpa menyedari ia boleh...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 08:07 PM
    kemaluan, lelaki, mati
    • Replies: 4
    • Views: 907
    22-02-2010, 09:12 PM Go to last post
  43. [18SX] 5 Tips Ceriakan Hubungan Suami Isteri

    1. Kajilah apa masalah isteri anda.Jangan main 'balun' aje! Kenal pasti puncanya.mungkin isteri anda ada masalah kesihatan ke,masalah bimbang ke,...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 08:21 PM
    isteri, pasangan, suami
    • Replies: 0
    • Views: 1,022
    22-02-2010, 08:21 PM Go to last post
  44. [18SX] Penentuan waktu subur

    SAYA mempunyai kemusykilan mengenai hari yang dikategorikan sebagai waktu subur bagi seseorang wanita Setahu saya waktu subur biasanya dikira bermula...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 07:55 PM
    mati, suami, wanita
    • Replies: 0
    • Views: 1,103
    22-02-2010, 07:55 PM Go to last post
  45. [18SX] Bahaya hubungan kelamin ketika haid

    ISLAM melarang suami menyetubuhi isteri ketika isteri dalam haid, tetapi jika hidup bertuankan nafsu, ada yang tetap melakukannya. Barangkali...

    Started by joeboxer‎, 22-02-2010 07:44 PM
    lelaki, mati, wanita
    • Replies: 2
    • Views: 1,094
    22-02-2010, 07:50 PM Go to last post
  46. Arrow [SURVEY] Kelebihan Bercium???

    Kelebihan Bercium??? Ahli perubatan mendapati bahwa berciuman baik untuk kesihatan.... Bercium itu bukan hanya membuat seseorang merasa senang,...

    Started by headpux‎, 01-02-2010 08:26 PM
    kesihatan, menu, pasangan
    • Replies: 5
    • Views: 921
    21-02-2010, 04:05 PM Go to last post
  47. Lightbulb [TUTORIAL] 60 Petua Mendapatkan Pasangan

    60 Petua Mendapatkan Pasangan 1. Semua orang ada jodoh atau pasangan yang menanti dan biasanya ia berada tidak jauh dari anda. Jarang orang...

    Started by headpux‎, 09-01-2010 02:41 PM
    al-quran, lelaki, wanita
    • Replies: 3
    • Views: 733
    21-02-2010, 11:47 AM Go to last post
  48. Menteri kewangan

    Siapa kawal kewangan keluarga? 1. Suami 2. Isteri 3. Asing-asing 4. Bersama-sama

    Started by ynamorata‎, 29-01-2010 01:16 PM
    keluarga
    • Replies: 9
    • Views: 733
    19-02-2010, 12:19 PM Go to last post
  49. Unhappy Luahan dan Keluahan Si Suami dan Si Isteri

    Luahan Perasaan Suami. 1."isteriku, Iktitraflah kelakianku" 2."Isteriku,Jagalah Rumahku" 3."Isteriku, Janganlah Leteri aku" 4."Isteriku,...

    Started by headpux‎, 12-02-2010 02:00 AM
    anak, orang, suami
    • Replies: 0
    • Views: 326
    12-02-2010, 02:00 AM Go to last post
  50. Thumbs up [TUTORIAL] TIPS MENGHARGAI PASANGAN

    TIPS MENGHARGAI PASANGAN Tips ini adalah untuk pasangan yang sah dinikahkan, bagi yang belum tu, boley jugak baca untuk knowledge 1. Anggap...

    Started by headpux‎, 09-12-2009 10:55 PM
    isu semasa, pasangan, wanita
    • Replies: 3
    • Views: 517
    10-02-2010, 11:46 PM Go to last post

Forum Information and Options

Moderators of this Forum
Users Browsing this Forum

There are currently 1 users browsing this forum. (0 members & 1 guests)


The Best Spread 468x60ms

Thread Display Options

Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.

Order threads in...

Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.

Icon Legend

Contains unread posts
Contains unread posts
Contains no unread posts
Contains no unread posts
Closed Thread
Thread is closed
Thread Contains a Message Written By You
You have posted in this thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
Premium Ads
stp 160x600-en

Paid Ads

FXOpen 125x125

Moneybookers 180x60









Ehoza Ads
Ehoza Ads