Announcement

Collapse

Coming contests information

Contests information: Thank you all users which took a part. We transferred to winners more than 5000 USD. And it's not all!

Soon, we will launch new contests! All that we can say now, future contests will be only for the most loyal users. So, post comments, attract your friends, write articles and etc.
See more
See less

kena bom kut

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kena bom kut








  • #2
    aiyooo.... ngeri siott....
    KLIK DISINI UNTUK BACA >>>>

    Comment


    • #3
      ni rentung kali namanya...cian...
      Perkataan yang cantik "Allah S.W.T"
      Lagu yang merdu "Azan"
      Novel yang menarik "Al-Quran"
      Senaman yang baik "Sembahyang"
      Diet yang mujarab "Puasa"

      Comment


      • #4
        ngeri......fuh..
        - anything happened around me

        Comment


        • #5
          admit it..memang ngeri..aku jeling je pun dah cukup dahhh..x mampu nak pandang..
          love is a tragedy, hate comes after that, revenge is sweet.......... end it!

          Comment


          • #6
            Rentung oo...perempuan ni..hmm..

            *..aku dah tak lama kat malaysia ni....aku akan berangkat ke US..maybe dalam masa 4 tahun,aku kat sana...baru aku balik malaysia..terima kasih diatas layanan yang korang berikan..aku hargai kesemuanya..salah dan silap harap di maafkan..!! Sekian,Assalammualaikum..


            yang ikhlas,

            Comment


            • #7
              Nauzubillah...

              Life is poetry in motion...!!
              Always Mizundastood!!!!!!

              Comment


              • #8
                kalo dia jahat giler **** pun tapi kalo cmni keadaan dia, aku tetap kesiannn
                Ive tried so hard and get so far, in the end, its doesnt even matter!!!

                Comment


                • #9
                  ngerinye gambar...ngigaula aku mlm ni....

                  Comment


                  • #10
                    sadis betul

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by lady anna View Post
                      ngerinye gambar...ngigaula aku mlm ni....
                      kalau mimipi gambar tu, memang ngigau la lady anna..cube kalau mimpi buragas ni..sweetdream punyer..
                      love is a tragedy, hate comes after that, revenge is sweet.......... end it!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mr.buragas View Post
                        kalau mimipi gambar tu, memang ngigau la lady anna..cube kalau mimpi buragas ni..sweetdream punyer..
                        tebaboooooooooooo






                        Comment

                        Working...
                        X