Announcement

Collapse

Coming contests information

Contests information: Thank you all users which took a part. We transferred to winners more than 5000 USD. And it's not all!

Soon, we will launch new contests! All that we can say now, future contests will be only for the most loyal users. So, post comments, attract your friends, write articles and etc.
See more
See less

Ujian Agen CIA Malaysia

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ujian Agen CIA Malaysia

    Tiga lelaki sedang bersiap untuk mengikuti ujian
    akhir untuk menjadi agen CIA. Pegawai bertugas
    menyatakan yang didalam ujian akhir mereka ini, mereka
    dikehendaki membunuh isteri masing2. Pegawai
    itu memberi senapang pada Abdul dan kemudian
    masuk ke bilik sebelah dimana isterinya berada.



    Beberapa minit kemudian lelaki itu keluar dan
    mengatakan dia terlalu cinta kepada isterinya, tak
    sanggup untuk membunuhnya.



    Amin pula memasuki bilik yang lain dengan
    senapang untuk
    membunuh isterinya. Sepuluh minit kemudian dia
    keluar dan menyatakan.. Walaupun dia ingin jadi agen
    CIA, tetapi dia tak sanggup membunuh isterinya sendiri.



    Kemudian pegawai itu memberikan senapang
    kepada Akbar dan kemudian masuk bilik yang diduduki
    isterinya... Setelah 15 minit mereka semua mendengar bunyi
    tiga das tembakan. Kemudian setelah beberapa
    minit..lelaki itu keluar dengan nafas termengah-mengah
    dan berpeluh... Pegawai itu bertanya apa yang terjadi..
    dan Akbar menjawab



    "Tuan bagi senapang yang ada peluru kapur.. jadi
    aku terpaksa mencekik leher isteriku untuk
    membunuhnya.."

  • #2
    salah arahan betul la pegawai tu..dia kt bunuh kan..so akbar bunuh la..klau dia kt tembak je..akbar tu tembak je kut x de la p cekik bini dia smpi mampus...btul x?

    Comment


    • #3
      erk.. pokemon pye suami..
      sigpic

      Comment


      • #4
        aduh..
        bangang2..

        Comment


        • #5
          tak sangup aku wat keje gile macam 2....

          Comment


          • #6
            Originally posted by spedarman View Post
            tak sangup aku wat keje gile macam 2....
            gilo gapo
            Keep in touch


            Comment


            • #7
              x sayang bini tul die nie..
              Suatu Kenangan™
              ~You're a princess, one day you'll be a queen.. You must be strong if you want to be a queen~ArericH.K
              ~patah tumbuh hilang berganti memanjang...~bul4t

              Comment


              • #8
                sanggup die bunuh orang yang kongsi hidup ngan dier..xguna tul la...
                "ketenangan ada di hati, x merasa kerna kau x mencari..."

                Comment


                • #9
                  agent cia brape gaji..
                  - anything happened around me

                  Comment


                  • #10
                    mane lah kite tau. kau ade sedara CIA ke? bleh tanya..hehe

                    Comment


                    • #11
                      Bersemangat betul Akbar ni nak jadi agen, sanggup bini isteri tu...
                      Jom Join http://myfriends2u.com/home_login.php

                      Comment


                      • #12
                        bini dia jahat kot..

                        Comment


                        • #13
                          gilossss


                          Comment

                          Working...
                          X