Announcement

Collapse

Coming contests information

Contests information: Thank you all users which took a part. We transferred to winners more than 5000 USD. And it's not all!

Soon, we will launch new contests! All that we can say now, future contests will be only for the most loyal users. So, post comments, attract your friends, write articles and etc.
See more
See less

Gerakan Tukar Kepimpinan FAM

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gerakan Tukar Kepimpinan FAM



    kepada sesiapa yang ingin menyaksikan perlawana m'sia lwn uzbekistan mlm esok, anda diminta agar berpakaian HITAM esok sebagai tanda memprotes FAM atas kegagalan memajukan bolasepak malaysia.

    gerakan ini dipelopori oleh beberapa web komuniti penyokong bolasepak negeri.

    sekian. terima kasih

  • #2
    bkn mlm le...ptg esok...
    My Flickr

    Comment


    • #3
      bola...bola...aduhai bola malaysia...
      susah nak ckp la ape y g silap dan kurang nyer bola kita ni...
      'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'

      Comment


      • #4
        nak salahkan pengurusan pun tak bole kerana player main pun tak bersungguh2
        https://www.facebook.com/ehozadotcom
        Jom teka gambar dan menang RM150!

        Comment


        • #5
          bola tk slh moon, bola tu kan bulat....hehehe!walaupon bola tu baru...tp player malaysia main stail lame tk guna gak...jersi dh baru...pe lagi yg diorg nk???haih......tp Malaysia bolehnye lawan Uzbek nanti..chayo!!!!
          Perkataan yang cantik "Allah S.W.T"
          Lagu yang merdu "Azan"
          Novel yang menarik "Al-Quran"
          Senaman yang baik "Sembahyang"
          Diet yang mujarab "Puasa"

          Comment


          • #6
            Originally posted by firas View Post
            bola...bola...aduhai bola malaysia...
            susah nak ckp la ape y g silap dan kurang nyer bola kita ni...
            aku rasa msia kena main bolasepak pakai bola ragbi...baru blh maju kot...
            My Flickr

            Comment


            • #7
              Originally posted by kitaro View Post
              aku rasa msia kena main bolasepak pakai bola ragbi...baru blh maju kot...
              hahahaha...agaknyer la kot...
              'Destinasi Cinta Yang Ku Cari...Sebenarnya Terlalu Hampir...Hanya Kaburi Dengan Dosa Di dalam Hati...'

              Comment


              • #8
                pengurusan n player malaysia ni sama je,dua2 x main kn peranan dorg dgn btul...hampeh


                Comment


                • #9
                  ada siaran langsung x besok..
                  nk tgk gak braper ramai pakai kaler itam..
                  kalu org yg x tau misti plik tgk..
                  nk tgk r juruhebah kata apa bsok kalua da.
                  tp kalu ptang aku x dpt tgk ler.
                  aku ada comp skuter prix bsok.
                  jadi krew plak..bz ler.

                  Comment


                  • #10
                    bila pemain harap habuan,bila pengurusan dipolitikan dan bila org xpenah main bola jd org terkuat.... ni la jd nyer...

                    "Mata boleh
                    BERZINA dgn melihat, lidah boleh BERZINA dgn bercakap, tangan boleh BERZINA dgn berpegangan,
                    kaki boleh
                    BERZINA dgn berjalan ke tempat maksiat. Hati pula boleh BERZINA dgn merindui, mengingati dan membayangi si dia."
                    -[HR Bukhari dan Muslim]-

                    Comment


                    • #11
                      kes kes kes
                      KLIK DISINI UNTUK BACA >>>>

                      Comment


                      • #12
                        berita terbaru... timb presiden fam da letak jawatan... yg 2 og dlm gambar 2 yg aku nk tgk sgt letak jawatn...
                        Selamat Hari Raya Aidilfitri.... Maaf Zahir & Batin

                        Jemput ke Blog Aleesya Safiya

                        Comment


                        • #13
                          smoga berkmbg la psni sukan bola psni.. mls aku nk tgk bola mysia sblm nih..
                          trlalu byk politik... mrosk kn sukan jek..
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            orang istana dan orang politik tak sepatutnya pegang jawatan papepun dlm persatuan sukan kat mesia ni..bg pd yg betul2 berminat dan berpengalamn sahaja,bukan yg tau mengembungkan kocek shj dan megkayakan kroni memasig..

                            Comment


                            • #15
                              org istana dah berundur...yg dua org lagi tue tak faham2 bahasa lagi ker?tak cukup lagi ker harta?
                              berfikir secara nyata,bertindak secara bijak,terima dengan redha

                              Comment

                              Working...
                              X